Wat zeg je een DVP als ze vraagt naar je vrouw?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jatsee

Meubelstuk
Forumpionier
1.028
06/07/21
1.185
41
Bij een bezoek aan een DVP komt na de sex soms de vraag van haar of je een partner (en kinderen) hebt. Bij dames die eenmalig waren heb ik geen enkele moeite eerlijk te antwoorden maar bij dames waar de sex heerlijk stomend was en ik een goeie klik voel, en ik vaker wil zien, krijg ik meer moeite met dit onderwerp. Ik denk dat dat soms komt omdat ik de illusie van zij als stiekeme girlfriend nog wil vasthouden, of dat ik niet zou willen dat ze mij hierom (hoerenlopen) gaat veroordelen. Soms komt er een afkeurend knikje. Wat waarschijnlijk absurd is want dat geldt minstens net zo goed voor haar. Is het dat ik toch graag wordt aangezien als James Bond? Ik heb ook wel gehad dat dames boos waren dat ze vinden dat ik eerder over mijn privéleven had moeten vertellen. Maar meisje zo meteen komt bij jou toch ook een heel voetbalteam je uitwonen? Nu ben ik toch benieuwd wat er in die hoofdjes van de dames afspeelt bij zulke vragen. Hebben jullie ook dergelijke ervaringen?
 
Onbegrijpelijk maar sommige meiden worden jaloers als ik ze onomfloerst vertel hoe het zit en dat ik gelukkig ben thuis. De laatste weken had ik iets "going on" met een gang bang girl. Klikte goed en ik ging kameren en privé spa en eten met haar. No charge btw. Telkens kwam het weer ter sprake en ze raakte meer om meer jaloers. Dus heb ik er eergisteren een eind aan gemaakt.
Die meiden durven natuurlijk ook wel dromen en weten als geen ander de goede van de gemene mannen te onderscheiden. Toch blijf ik het hypocriet vinden. Ik bedoel een meid als zij doet geen voetbalteam op een namiddag maar de hele eerste klasse.
Ik doe er ook steeds van in begin geen doekjes om wat ik wil. Plezier maken en thats it.
 
Mij is nog niet naar m'n burgerlijke staat gevraagd, maar dat zal misschien ook met m'n leeftijd te maken hebben (plus dat ik nog iets jonger oog). Maar ik zou gewoon eerlijk antwoorden: 'Ik ben vrijgezel.' Als ik getrouwd was, zou ik immers geen DVP's bezoeken.
 
Dat mijn partner jaren geleden na een bij vrijwel iedereen onbekende chronische en uiteindelijk fatale ziekte veel te vroeg is overleden. Dan kus ik de foto's die in altijd in mijn portefeuille bij me heb en zeg dat ik de plezierdame werkelijk buitengemeen aardig vind, maar slechts van één persoon houd,

En dat ik tot op het moment van haar heengaan nog nooit een sekswerkster had bezocht, Nu ben ik bewust relatieloos en vergenoeg mij met loze relaties met de professionelen.

Hetgeen niets van doen heeft met liefde, maar er ook niet liefdeloos aan toe hoeft te gaan.
 
Ik zeg zoals het is.
Vraag me wel af of ze geloven wat je zegt. Ik geloof namelijk ook niet altijd wat zij zeggen.
Het maakt allemaal niets uit.
't Is gewoon wat small talk om het ijs te breken zodat de hockey-speelster lekker met de stick en ballen kan spelen .
 
Nou moet ik zeggen dat ik bij veel dames de GFE zoek. Ik zeg zelf ook altijd eerlijk hoe mijn prive situatie is als ze ernaar vragen. Leugentjes bedenken en in stand houden kost me te veel energie. Toch krijg ik vaak de indruk dat de DVP net iets meer haar best doet als het voor haar ook allemaal nog ongewis is. Ik kan het zelf allemaal goed beredeneren dat ik doe wat ik doe, maar om een of andere reden vind ik het ook belangrijk wat zij ervan denkt. Af en toe maakt een specifieke vaste dame naar mij de opmerking "You must throw her out first ", als ik haar net een stapje meer vraag.
 
Bij latinas is het gewoon een cultuur dingetje om naar je gezinssituatie te vragen. In de bus in bijvoorbeeld Colombia wordt dat ook als small talk besproken. Die vinden het dan ook vreemder dat je na een bepaalde leeftijd geen relatie hebt gehad waar koters uit voort zijn gekomen dan dat je als getrouwde man een dvp bezoekt.
 
Als een dame dat aan mij moest vragen zou ik direct eerst antwoorden heb jij een man of vriendje? en dan denk ik dat de conversatie en iets andere vorm zal krijgen ?maar ik ben eerlijk en zeg dat ik niet gehuwd ben maar soms een vriendin heb waar ik al eens langs ga , en die weet dat ik andere vrouwen bezoek .
 
Het is niet helemaal hetzelfde als een dvp maar enkele jaren terug kwam ik op straat in het bijzijn van mn moeder en zoontje een dame uit de chinese massagesalon tegen zij groette toen uitbundig. Toen ik weer bij haar kwam vroeg ze ernaar en sindsdien vraagt ze steeds of het goed gaat met de familie en als ik ze nog eens tegenkom knikt of knipoogt ze alleen.
 
Laatst bewerkt:
Bij een bezoek aan een DVP komt na de sex soms de vraag van haar of je een partner (en kinderen) hebt. Bij dames die eenmalig waren heb ik geen enkele moeite eerlijk te antwoorden maar bij dames waar de sex heerlijk stomend was en ik een goeie klik voel, en ik vaker wil zien, krijg ik meer moeite met dit onderwerp. Ik denk dat dat soms komt omdat ik de illusie van zij als stiekeme girlfriend nog wil vasthouden, of dat ik niet zou willen dat ze mij hierom (hoerenlopen) gaat veroordelen. Soms komt er een afkeurend knikje. Wat waarschijnlijk absurd is want dat geldt minstens net zo goed voor haar. Is het dat ik toch graag wordt aangezien als James Bond? Ik heb ook wel gehad dat dames boos waren dat ze vinden dat ik eerder over mijn privéleven had moeten vertellen. Maar meisje zo meteen komt bij jou toch ook een heel voetbalteam je uitwonen? Nu ben ik toch benieuwd wat er in die hoofdjes van de dames afspeelt bij zulke vragen. Hebben jullie ook dergelijke ervaringen?
Da's gewoon boeiend om te weten. Het bepaald de reden waarom je bij ons komt en bij een goede dvp zorgt dat er ook voor dat de manier van benaderen dus ook aangepast wordt. Anderzijds is het gewoon pure nieuwsgierigheid en het gevoel van weten zorgt voor een fijn en veilig gevoel. Meestal is er echt niks meer achter te zoeken. Ik word niet jaloers en ik ga al zeker niet iets gaan doen met die informatie. ✌
 
als ze er om vragen zeg ik dat gewoon..
en de meesten begrijpen niet dat ik vrijgezel ben..of geen kinderen heb..komt denk ik ook omdat ik er een jaar of 5 jonger uitzie dan ik ben
zijn de genen van moeders kant ,en omdat ik veel doe om above average in shape te blijven gezond eten, niet roken of drinken..helemaal los in de gym..
heb al vanalles naar mijn kop geslingerd gekregen..
you should find a girlfriend
it's not too late to have kids
you are a nice man ,any woman would like to be yours
why do you visit me,you can easily find someone..
next time is see you you have a woman..yes?..(no...that would be cheating)
een keer zelfs een Roemeense van begin 20 ,die ik confronteerde daarmee..'would you like me as your boyfriend?,considering the agegap?'
ik dacht ,kijken dadelijk dat gezicht en der reactie ..
zegt ze doodleuk ' sure i would,better someone old and experienced ,than a young loser who doesn't know what day this is?'
maar in alle gevallen ga ik dat niet uitleggen..
ik denk wel dat er bij de meeste dames een soort onbegrip is dat je OF single bent of wil zijn OF dat je vreemdgaat..
al zijn de meeste zeker de Oostblok dames het WEL met me eens dat de meeste nederlandse jonge vrouwen ,nou niet zo plezant zijn in omgang over het algemeen..
en het dan ook wel snappen..
 
doordat ik een trouwring om heb, snappen de meeste meiden direct dat ik een vrouw thuis heb zitten. Soms in smalltalk vragen de dvp ernaar, en vraag ik uiteraard terug. Ik heb er geen probleem mee om hier gewoon open over te zijn. Weinig dames keuren het af, hun klanten bestaan voor het overgrote gedeelte uit getrouwde mannen en ze zijn er aan gewend. Wel begrijp ik van ze dat ze bijna geen man meer vertrouwen die zegt nooit naar de hoeren te gaan.

Aantal keer vaste dames gehad die ik bijna wekelijks bezocht, zij hadden mij liever voor zichzelf.. en kwamen daar onomwonden voor uit. Ben deze in de stad wel eens tegen gekomen terwijl ik met mijn vrouw liep, gelukkig wisten de dames zich te beheersen en heeft mijn vrouw er niets van gemerkt.:sneaky:
 
Enkele jaren geleden geloofden ze me nog als ik zei dat ik single was, tegenwoordig ben ik blijkbaar toch echt wel te oud om niet getrouwd te zijn of nog steeds geen kinderen te hebben. Hoe dan ook is er wel iets mis met me: of ik ben een leugenaar of ik ben een hopeloos geval ?
De dames die iets dichter komen begrijpen mijn situatie dan wel weer, maar het is grappig om te zien hoe ik niet meer in de maatschappelijke gietvorm pas.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan