Recensie Way, Mystique Thai Thai, Den Haag 4,31 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Antonio777

Wandelaar
Forumpionier
97
08/07/21
125
25
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/7983076-way
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recentelijk bij Way geweest. Wat een pracht dame. Mooie slanke lichaam met mooie tatoo op d'r rug. Leeftijd op Kinky lijkt te kloppen. Toen ze me kwam ophalen leek ze wat zakelijk maar op de kamer aangekomen en we wat meer oogcontact kregen kwam haar mooie lach te voorschijn. Haar massage is één van de beste die ik gekregen heb. Let wel de massage. Erotische gedeelte was ok maar ik heb betere gehad. B2b achter en voorkant was redelijk kort en er werd daarna vrij snel toegewerkt naar een hoogtepunt. Aanraken mag. Na het hoogtepunt wel een heerlijke ontspannen massage gehad die ze uitvoert met heerlijke technieken. Of ik weer een keer terug ga? Wellicht als ik een keer behoefte heb aan een goede massage. Het is tenslotte een mooie, lieve dame met een heerlijk lijfie. Ze bood trouwens ook extra aan voor 80 euro.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/7983076-way
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Naar aanleiding van vorige recensie was ik heel benieuwd geworden en heb ik afgelopen weekend maar eens de proef op de som genomen.

Grotendeels kan ik beamen met wat al over Way is gezegd, al had ik de pech dat ze de dag ervoor slecht had geslapen. Ze moest tussendoor al snel naar de wc waarna ze verrassend snel weer terugkwam, waardoor ik eigenlijk al wist dat ze geen sanitaire stop kon hebben gemaakt in die halve minuut dat het was. Hoewel ik dus kon merken dat ze niet vol energie was, heeft ze me wel een goede stevige massage gegeven. Liefst heb ik dan nog flink wat teasen en pleasen tussendoor. Dat pleasen daar slaagde ze wel in, maar teasen was er helaas niet echt bij.

Omdat ik voor anderhalf uur had gereserveerd was het fijn dat ik een leuk praatje met haar kon maken, waarbij ik haar pure en lieve uitstraling in combinatie met haar kleine lijfje best sexy vond. Overigens spraken we in het begin Nederlands, maar zijn we halverwege geswitcht naar Engels, niet precies wetende waarom eerlijk gezegd. De liefhebber van een puur erotische massage zal misschien niet direct aan zijn trekken komen bij haar, maar ik als liefhebber van een meer stevige massage aangevuld met wat erotiek wel, al zal ik kijken of ze volgende keer te porren is tot wat meer teasen.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/7983076-way
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben een tijd terug bij haar geweest. Het is inderdaad een prachtige jongedame en bovendien erg lief. De massage was goed. Zoals boven vermeld is er geen sprake van teasen als je op je buik ligt alleen kort een b2b en daarna omdraaien. Vind ik wel een minpuntje. Over de b2b aan de voorkant niks te klagen overigens, ze deed echt haar best. Voor mijn smaak ging ze iets te hard van stapel met trekken, maar nadat ik had aangegeven dat het van mij iets rustiger aan mocht reageerde ze daar goed op en paste ze het tempo aan aan en gaf ze meer b2b. Dat in combinatie met het uitzicht op haar schitterende lichaam was wel genieten hoor. Ook bood ze nog extra aan maar dat heb ik voor nu afgeslagen. Na afloop en tijdens de massage vraagt ze feedback en dat vind ik positief. Al met al best een goede ervaring.

Omdat het zo'n mooie en lieve dame is ben ik best wel benieuwd naar de extra service. Heeft iemand daar al ervaring mee?
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn vaste dame bleek moeilijk te boeken, en besloot daarom af te wijken en zaterdag eens een date met Way te proberen. Ik twijfelde in het begin even, omdat ze best een strenge blik heeft. Eenmaal op de kamer even douchten terwijl Way het drankje ging halen. Het duurde het even voordat Way terugkeerde op de kamer echter was daarna het ijs snel gebroken, en genoten van wat gezellige kletspraat en het masserende deel. Een vrolijke glimlach en wat teasende opmerkingen volgden.
Ze heeft wel extra's aangeboden, maar daar nog geen gebruik van gemaakt. Toen ik eenmaal op de rug lag begon het laatste deel van de massage welke toch wel op een leuke speelse en opwindende manier werd gedaan. Al met al tevreden de deur weer uitgelopen.
 
Een uitermate plezierig uurtje beleefd met Way.

Het laatste jaar Mystique Thai Thai ontlopen omdat het te vaak fout ging met afspreken, daarvoor jaren zeer regelmatig langs geweest. ook nu weer gemerkt dat het toch wel een mooie en nette salon is. Met afspreken ging ook goed dit keer. Gekozen voor Way vanwege geen slechte recensies en ze was beschikbaar op tijdstip dat ik kon.

Erg leuke dame, kwam me ophalen met een grote glimlach, praat leuk dus blij achter haar aan gehuppeld. Massage was goed, lekker stevig en ze nam haar tijd. Ik houd wel van een praatje maar ik mocht vooral mijn mond houden en genieten. Ook helemaal goed :)

Erg gecharmeerd van haar uiterlijk en gekozen voor extra's. ze leek er zelf ook echt van te genieten. Of het goed toneelspel is of niet, het kwam echt en gemeend over (ik knap af op gemaakt gekreun).

Herhalingsgevaar is 100 procent.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben ook bij Way langs geweest.
Hele lieve dame die goed en stevig kan masseren.
Gekozen voor de extra's en ook daar was niks mis mee.
Ik kom nog wel eens terug hier.
 
Dus voor 160 heb je bij Way all the way en daar is niks mis mee (wow, ik kan wel dichter worden :ROFLMAO: ). Bedankt voor de recenties, jongens. Ik wil hier ook een keer gebruik van maken.
 
... en dan zal ik ook mijn ervaring met Way beschrijven - ik was er te lui voor, sorry!

Way is de tweede dame die ik bij deze salon bezocht en het was wéér een feestje (eerste keer was bij Satang).
omdat we meteen een klik hadden gekozen voor 90 minuten, daarbovenop nog intiem.

masseren was uitgebreid en best wel stevig en voor iemand als ik die in de revalidatie zit best wel pittig.

het intieme gedeelte was ook naar tevredenheid en door de langere tijd wat relaxter.

wordt wel moeilijk de volgende keer ... Satang, Way of toch een nieuw gezichtje?
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje terug naar Den Haag afgereisd om eens te zien wat Mystique Thai mij kon brengen.

Bij aankomst moest ik even een kwartier wachten want alle dames waren bezig.

Even later kwam Way mij ophalen. Mooie slanke dame met een wat strenge blik, ik houd daar wel van. Eenmaal op de kamer is de massage van start gegaan.

Op de buik goed de rug billen en benen gemasseerd, af en toe een tease naar het botje, maar dit was niet meer dan twee keer.

Toen ik mocht omdraaien gleed ze heerlijk over mij heen en wist precies met haar lichaam mijn pik goed te teasen.

Het handwerk begon en ze wist dit goed op te bouwen. Kwam wat moeilijk op sterkte, dus ze paste zich aan en begon langzaam. Eenmaal op sterkte pakte ze mijn hand en liet mij haar borsten voelen, daarna duurde het niet lang meer en kwam ik tot een heerlijk hoogtepunt.

Daarna wezen douchen waarbij ze mij nog even kwam schoonmaken :)

Geen intiem, niet vragen om extra's, gewoon een lekkere massage!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/7983076-way
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Way heb ik alweer een tijd geleden bezocht. Uiterlijk is op zich prima, lang en dun, maar ik vond het toch iets minder voor mij: kort haar, iets strengere blik en kwam op een of andere manier wat ouder over, ook al scheelt ze niet zo gek veel met Moekie en Satang en is ze jonger dan Som. Massage was stevig, fijn voor mensen die van een meer serieuze massage houden want meeste andere dames masseren zachter (maar dat ben ik helaas ook al niet). Omgedraaid heb ik gekozen voor extra, ik kreeg een iets goedkoper aanbod nadat ik twijfelde op haar verzoek om extra's. Ze ging tegen de bank aanstaan en van voor en achter genomen op de bank in de grote kamer achterin. Maar de sex was zonder gevoel, totaal geen GFE, kwam bij mij over alsof het puur om de extra verdienste ging bij haar. Kan natuurlijk ook een slechte dag zijn geweest, maar omdat ook het uiterlijk mij net iets minder aansprak dan andere dames heb ik het bij die ene keer gelaten.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/7983076-way
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tsja Way, what can I say?
Gisteren op de bonnefooi naar Mystique thai thai gereden in de hoop dat Moeky er was, dat bleek niet het geval te zijn.
Uiteindelijk puur op basis van uiterlijk gekozen voor Way, wat volgde was een heerlijk uurtje met een prachtige Thaise dame.

Wat ik ook nog graag wil vermelden is dat Way de Nederlandse taal uitstekend beheerst, complimenten daarvoor.
Allereerst een douche genomen en vervolgens op bed plaatsgenomen, daar begon ze met masseren.
De massage was zeker goed en naarmate dat ze vanuit mijn benen verder naar boven ging begon het teasen en streek ze geregeld met haar hand langs mijn balzak.
Ook pakte ze spelenderwijs mijn balzak stevig vast en kneep er in terwijl ze zei dat ik wel goed naar haar moest luisteren met een brede glimlach op haar gezicht :)
Ook switchte ze tussendoor naar een body to body massage waarbij ze met haar prachtige lichaam over mijn rug gleed.
Na ongeveer een half uurtje vroeg ze mij om te draaien en begon ze met het masseren van mijn penis.
Ze ging opniew uitgebreid met haar lichaam over mij heen en stelde de vraag of ik zin had in extra's, ook hier bleek dat ik all-in kon krijgen voor €80 extra.
Ik heb hier vriendelijk voor bedankt, toch bleef ze over mijn heen glijden waarbij ik af en toe het idee kreeg dat mijn kleine vriend bij haar binnen zou glijden, dit wist ze echter steeds vakkundig te voorkomen.

Uiteindelijk heeft ze mij heerlijk naar een hoogtepunt getrokken en was ze vooral verbaasd over de hoeveelheid mannenpap die eruit spoot.
Vervolgens heerlijk gedoucht en afscheid genomen, bij het naar buiten lopen werd ik nog aangesproken door Karin, ze zei dat ik de volgende keer voor haar moest kiezen en dat ik daar zeker geen spijt van zou krijgen.

Al met al dus een heerlijk uurtje met Way, grote kans op herhalingsgevaar!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bezoek gebracht aan Way. Haar haar was dit keer korter, bruiner en erg meisjes achtig. Beetje Cambodjaans. Ze is echt wel een type waar een man zich voor omdraait. Ze is in het begin wat gereserveerd en lijkt een beetje op haar hoede. Eenmaal aan de slag met de massage geeft ze zich maximaal. Geen plek wordt overgeslagen en zeer goed bouwt ze de spanning op waarbij ze het middelste been niet vergeet.

Ze heeft een speciaal zintuig voor probleemgebieden die ze stevig aanpakt. Op verzoek doet ze er een schepje bovenop. Daarbij is ze behoorlijk zwijgzaam. Voor zichzelf zingt ze mee met de muziek en is best vrolijk. Het eerste half uur wordt afgesloten met een heerlijke vette glijpartij, waarbij ze mijn handen naar speciale plekken brengt.

Als het sein omdraaien is gegeven begint ze met lekkere zoentjes. De vorige keer was er geen rem op haar. Dit keer is ze wat terughoudender met tongzoenen. Wel fluistert ze in mijn oor of ik iets extra wil. Ik vraag wat dat inhoudt. Alles is het antwoord. Alles heeft wel een prijs. We ronden het af op €80 extra en al snel zit ik in haar strakke pussy. We ruilen daarna van positie totdat ik het niet meer kan houden. Pff, sterren gezien. Het leek alsof ze er ook wel van kon genieten, gezien haar keiharde nipples. Nog even na douchen en bevredigd naar huis.

Algemene observatie: nog niet lang geleden wilden veel van de dames bij MTT hartstochtelijk tongzoenen. Zonder dat ik daar om vroeg gingen ze stuk voor stuk met mij aan de slag. Het lijkt dat deze pret ineens een stuk minder is. Toch weer angst voor Corona?
 
Algemene observatie: nog niet lang geleden wilden veel van de dames bij MTT hartstochtelijk tongzoenen. Zonder dat ik daar om vroeg gingen ze stuk voor stuk met mij aan de slag. Het lijkt dat deze pret ineens een stuk minder is. Toch weer angst voor Corona?
Interessant, wie deden dat zoal dan? Ik kom er vaak, maar pas sinds na corona en het is mij nog nooit aangeboden/overkomen. Wel gebruik gemaakt van andere extra's, maar tongzoenen zat er helaas niet bij. Ook niet naar gevraagd, dus dat kan ik een volgende keer sowieso proberen natuurlijk
 
Denk dat het ook van belang is dat de dame zich veilig en vertrouwd voelt bij de klant. Ga er maar aanstaan om als klein en tenger vrouwtje van 's morgens 11 tot 's avonds 22.00 uur volledig ontkleed met allerlei mannen op een bed te moeten liggen. Mannen die met hun handen overal aan willen zitten. Ik vraag altijd netjes wat mag en wat niet kan, zonder direct in prijsonderhandelingen terecht te komen. Ik ga voor de massage en alles wat erbij komt is mooi meegenomen waarbij ik zeker niet altijd zit te wachten op die al dan niet betaalde extra's. De dame moet mij ook aanstaan. Als het pushen om meer betalen wordt, knap ik af.
Zo ben ik nu een keer of vier bij Way geweest. De eerste keren is mij niets extra's aangeboden. De eerste keer dat ze het wel aanbood was ik een soort van overdonderd. Dat zo'n mooi meisje dit aanbiedt, dat kon ik niet geloven. Hoop ook dat ze een beetje exclusief blijft, maar ik besef goed dat het voor haar ook gewoon inkomsten zijn.
Kortom: met respect, geduld, waardering en accepteren dat ze ook weleens geen zin heeft, brengt een hoop leuks. Als je haar een leuke tijd geeft, brengt ze jou een heerlijk kortstondig geluk😀
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag een afspraak gemaakt met Way. Heb een hele lekkere bod to body massage gehad, echt super! Ik voelde me weer energiek. Al mijn spieren werden 'vakkundig' gemasseerd. Ik ben alleen geïnteresseerd in massage. Zelf is ze een hele knappe meid met een lief persoonlijkheid. Ik ga zeer zeker weer terug bij haar.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
De eerste keer dat ik bij Way langs was geweest had ik eigenlijk met Satang af willen spreken. Ik was al eens bij Satang geweest en vond haar best wel leuk. Toen ik uit de douche kwam stond ik dus ineens oog in oog met Satang. Toen ze hoorde dat ik bij Way was bood zee aan om 4 handen te doen. Gelukkig groeit het geld me op de rug dus daar kon ik geen nee tegen zeggen. Satang had helaas een andere afspraak en ze kon dus maar kort blijven. Way heeft het dus lekker af gemaakt. Way is een prachtig mooie vrouw met een ongelofelijk vrolijk, bijna brutaal gezichtje. Twinkelende ogen waar je helemaal bij wegsmelt. Een paar weken geleden weer eens bij haar langs geweest. Eerst een goed gesprek, ze wist nog precies welke persoonlijke problemen ik de vorige keer met haar besproken had. Daarna heb ik haar lekker gemasseerd om vervolgens door haar naar een hoogtepunt gebracht te worden. Daarbij had ze extra veel aandacht voor mijn ballen. Ze gaat binnenkort naar Thailand. Ik zal dus even moeten wachten voordat ik haar weer zie. Waarschijnlijk weer samen met Satang.
 
Ik weet vrijwel zeker en ik hoop ook dat ze het bij MTT nooit zouden doen. Zou helemaal niet bij de klasse en uitstraling van deze zaak passen. Er naar vragen of er gebruik van maken doe ik sowieso niet, zou echt een enorme afknapper zijn.
Ik hoop dat ik het verkeerd interpreteer maar draai nu al lang genoeg mee om te weten dat het ook in dit soort huizen soms verkeerd gaat. Mijn vraag is nu of ik de voorgaande posts verkeerd opvat en zoek dus duidelijkheid.

Iets vrijwel zeker weten getuigt ook niet van een volle overtuiging dus hopelijk worden wij en velen met ons nu wat wijzer van de reaguurders :p
 
Ik ook niet maar zoals ik het lees baarde mij dat enige zorgen :)
Dat zal niet bedoeld zijn met "all the way".
En Way is een verstandige dame die alles veilig doet.
En ik hoop dat niemand haar nu gaat lastig vallen met de vraag voor onveilige sex. Ze verdient respect, dus laten we dit onderwerp svp hierbij afsluiten.
 
Ik snap dit forum echt niet. Laten wij een nette discussie inderdaad afsluiten en GEEN duidelijkheid verschaffen als mede forumleden iets willen weten. Lekker je kop in het zand steken want als je het niet ziet gebeurt het ook niet!

Gewoon niemand reageren behalve de mensen in deze thread even verduidelijken wat ze bedoelen met all the way en we kunnen door toch? Daar dient dit forum toch voor?
 
Terug
Bovenaan Onderaan