Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoe kom jij dan aan jouw dames, Hans?Veel meer dan dat zal er, denk ik, niet zijn. Of er moet iemand zijn die nog wel andere sites weet…..
Het is zoeken naar een speld in een hooiberg om een echt betrouwbare date te vinden. Ik heb jaren geleden al besloten om te stoppen met reageren op deze sites.
O.k., wandelcollega uit het lage buurland dus.Ik gebruik meestal toch redlights hoor.
Dat klopt. Privé-ontvangsten durf ik, spijtig genoeg, niet meer aan. Er zit zoveel fake tussen al die advertenties en je weet niet waar en hoe je terecht komt. En altijd maar afwachten of de foto's een beetje kloppen, meestal niet dus. Er zal vast een goede en betrouwbare dame tussen zitten, maar je moet echt het kaf van het koren weten te onderscheiden.Hoe kom jij dan aan jouw dames, Hans?
Alleen privéhuizen en ramen?
En hoe betrouwbaar is die site dan? Is ook vnl gericht op België. Nu ken ik de Belgen als een heel gemoedelijk en betrouwbaar volk, dus als deze website representatief is gloort er hoop…? maar ik ben er bang voor…….Ik gebruik meestal toch redlights hoor.
Volgens mij redelijk betrouwbaar hoor , weinig problemen mee gehad tot nu toe .En hoe betrouwbaar is die site dan? Is ook vnl gericht op België. Nu ken ik de Belgen als een heel gemoedelijk en betrouwbaar volk, dus als deze website representatief is gloort er hoop…? maar ik ben er bang voor…….
Staat er in de Telegraaf of andere krant niet van deze oproepen, of is dat echt niet meer van deze tijd?Ik ben benieuwd welke websites jullie bezoeken voor priveontvangst, cardates, etc.
Ik zoek voornamelijk op sexjobs en kinky, kinky vind ik best riskant omdat daar wel hele mooie opstaan en niet nederlands zijn.. te mooi om waar te zijn.
Als het in de Televaag staat zou ik het per defenitie niet vertrouwen ?Staat er in de telegraaf of andere krant niet van deze oproepen, of is dat echt niet meer van deze tijd?
Volgens mij zijn ze daar in 1983 mee gestopt toch? ??Staat er in de Telegraaf of andere krant niet van deze oproepen, of is dat echt niet meer van deze tijd?
Er zijn al meerdere topics over seks sites .....Zijn er meer websites met ero-advertenties voor (amateur) thuisontvangst dan: kinky en sexjobs?
Weten jullie nog iets?