Weekend Duitsland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2
29/08/22
4
Hallo,

goedenavond mede-wandelaars,
ik wil dit weekend rondje duitsland maken heb een route gemaakt, ik woon in coevorden. zijn er meer plekken of straten die ik ben vergeten langs mijn route? ik heb geen ervaring met saunaclubs of bordelen. vind raambuurt het fijnst.


1. stop

Gußstahlstraße 40, 44793 Bochum, Duitsland

2. stop

Stahlstraße, 45127 Essen, Duitsland

3. stop

Flaßhofstraße, 46045 Oberhausen, Duitsland

4. stop

Vulkanstraße 26, 47053 Duisburg, Duitsland

5. stop
pasha
Hornstraße 2, 50823 Köln, Duitsland

Screenshot_20220829-233328_Maps.jpg
 
Milleusticker heb ik indd 3 weken terug gekocht, zag die tip voorbij gaan. dortmund ga ik ook toevoegen aan mijn lijst is het waard om naar dortmund te gaan? zijn er veel ramen daar?
Circa 100 ramen, maar uiteraard niet allemaal bezet. Tja of het het waard is durf ik niet te zeggen, ik weet niet wat je zoekt. Of de rit naar Pascha in Keulen het waard is vraag ik me net zo goed af.
 
Ik ga vanmiddag weer eens in Dortmund kijken. Benieuwd of er nog wat te beleven valt, laat het wel weten hier.
Ik hoop dat je dan heel veel geluk hebt. Dit is de actuele situatie in Dortmund momenteel gemeld op bordellcomm.:
bei einem Gang über die Linie gestern um die Mittagszeit habe ich genau 7 anwesende DL zählen können. Es waren jeweils einige Fenster am Anfang und am Ende der Strasse besetzt wogegen im mittleren Bereich gähnende Leere herrschte. In einigen Häusern scheinen wohl auch Bau- und Renovierungsarbeiten stattfinden, denn in - ich glaube, Haus 10 war es - sind alle Fenster mit Folie verhängen.
 
Ik hoop dat je dan heel veel geluk hebt. Dit is de actuele situatie in Dortmund momenteel gemeld op bordellcomm.: