Weekend Duitsland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2
29/08/22
4
Hallo,

goedenavond mede-wandelaars,
ik wil dit weekend rondje duitsland maken heb een route gemaakt, ik woon in coevorden. zijn er meer plekken of straten die ik ben vergeten langs mijn route? ik heb geen ervaring met saunaclubs of bordelen. vind raambuurt het fijnst.


1. stop

Gußstahlstraße 40, 44793 Bochum, Duitsland

2. stop

Stahlstraße, 45127 Essen, Duitsland

3. stop

Flaßhofstraße, 46045 Oberhausen, Duitsland

4. stop

Vulkanstraße 26, 47053 Duisburg, Duitsland

5. stop
pasha
Hornstraße 2, 50823 Köln, Duitsland

Screenshot_20220829-233328_Maps.jpg
 
Milleusticker heb ik indd 3 weken terug gekocht, zag die tip voorbij gaan. dortmund ga ik ook toevoegen aan mijn lijst is het waard om naar dortmund te gaan? zijn er veel ramen daar?
Circa 100 ramen, maar uiteraard niet allemaal bezet. Tja of het het waard is durf ik niet te zeggen, ik weet niet wat je zoekt. Of de rit naar Pascha in Keulen het waard is vraag ik me net zo goed af.
 
Ik ga vanmiddag weer eens in Dortmund kijken. Benieuwd of er nog wat te beleven valt, laat het wel weten hier.
Ik hoop dat je dan heel veel geluk hebt. Dit is de actuele situatie in Dortmund momenteel gemeld op bordellcomm.:
bei einem Gang über die Linie gestern um die Mittagszeit habe ich genau 7 anwesende DL zählen können. Es waren jeweils einige Fenster am Anfang und am Ende der Strasse besetzt wogegen im mittleren Bereich gähnende Leere herrschte. In einigen Häusern scheinen wohl auch Bau- und Renovierungsarbeiten stattfinden, denn in - ich glaube, Haus 10 war es - sind alle Fenster mit Folie verhängen.
 
Ik hoop dat je dan heel veel geluk hebt. Dit is de actuele situatie in Dortmund momenteel gemeld op bordellcomm.:
bei einem Gang über die Linie gestern um die Mittagszeit habe ich genau 7 anwesende DL zählen können. Es waren jeweils einige Fenster am Anfang und am Ende der Strasse besetzt wogegen im mittleren Bereich gähnende Leere herrschte. In einigen Häusern scheinen wohl auch Bau- und Renovierungsarbeiten stattfinden, denn in - ich glaube, Haus 10 war es - sind alle Fenster mit Folie verhängen.
Klopt, in de middag is er inderdaad weinig te beleven, maar aan het einde van de middag tegen 17.00 uur was het al een stuk drukker en waren in het middden van de Linienstraße ook dames aanwezig. Het komt pas aan het einde van de middag op gang. Van werkzaamheden heb ik niets gezien.
In het park (Nordmarkt) werd stiekem wel wat getippeld, maar dat waren overwegend verslaafde dames. Toezicht is daar ook aanwezig en controleren actief, dus wel een beetje oppassen.
 
Ik ga binnenkort naar Hockenheim voor een concert en wil ook wat raaambuurten bezoeken. Ik ga vanuit Nijmegen naar Duisburg, Essen, Bochem en dan Dortmund. Iemand nog aanraders voor raambuurten tussen Dortmund en Hockenheim? Alvast dank
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan