Recensie Weer een Valentina, welke zou het deze keer zijn? 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

labamba

Wandelaar
Forumpionier
27
07/07/21
25
6
Intiem
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
Goed formaat
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/6250887-valentina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Van de week deze dame bezocht, contact via WhatsApp ging vrij makkelijk. Tijd afgesproken voor 30 minuten ik passief. Op de aangekomen tijd was de dame nog niet klaar dus kon buiten wachten. Toen ze eenmaal klaar was kon naar de deur waar ze open deed. En ik kan er niks anders van maken dan dat het jongen is met lang haar. Werd naar een heel rommelig kamertje gebracht waar het hoeslaken maar half over het bed heen lag en allerlei rotzooi overal lag. Ze pakten een condoom om bij mij om te doen totdat ze vroeg of ik top of bottom was. Toen ik bottom zei deed ze het condoom weer weg en mocht pijpen. Helaas was t hier ook niet helemaal fris, ze was net onder de douche vandaan maar nog steeds kwam er een rare onfrisse lucht me neus in...................... Pik werd wel stijf en heeft een goed formaat, toen hij op sterkte was deed ze condoom om en smeerde een huid crème op me kontje. Stak haar pik er in neukte me 2 tot 3 minuten en kwam toen klaar. Ze zei dat ze 5 minuten nodig had en dan kon ze wel weer. Na wat wachten begon ze weer te trekken aan haar pik en vroeg me haar weer te zuigen, daar had ik niet echt trek meer in. Ze werd uiteindelijk wel weer half stijf maar toen keek ze op haar Iwatch en zei dat ik nog 4 minuten had. Dus ik heb me maar aangekleed en ben weg gegaan. Ze was niet alleen in het appartement er waar een paar mannen zwaar aan het discuteren met elkaar, ook niet echt waar je staat op te wachten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan