Weinig klanten vanwege ramadan.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op het eind van de maand kan dat best wel verschil maken... Zijn ze allemaal zo moe van het gebrek aan slaap!
Moet wel zeggen dat het soms echt zwaar voor ze kan zijn, zeker als het boven de 25 graden is en ze ook niet mogen drinken (enkel hun mond spoelen maar niet doorslikken).
Vind het goed dat ze dit doen voor de minderbedeelden
 
Moet wel zeggen dat het soms echt zwaar voor ze kan zijn, zeker als het boven de 25 graden is en ze ook niet mogen drinken (enkel hun mond spoelen maar niet doorslikken).
Vind het goed dat ze dit doen voor de minderbedeelden
Nou... moet je eens in Qatar werken!
Mogen ze de hele dag niet drinken... en als het dan iftar is... het eerste wat ze doen is een sigaret opsteken! (niet drinken dus!!)
 
bij dokterspraktijken ,ziet men wel een piek met maagklachten..
ik ben ook wel van mening dat 1x per dag jezelf helemaal volproppen in de avond ook niet ECHT goed is voor je spijsvertering..
ik zie het al gebeuren ook..vroeger op de bouw en dan niks eten de hele dag ..dan gaat om 09,00u het licht al uit..als je normaal 12 sneeen brood wegsnavelt..
als je kunt blijven liggen of zitten..zal dat misschien wel lukken..
maar zwaar lichamelijk werk?..never nooit niet
 
Ja in de doublet kijken kijken niet kopen.
Hangt erg van de dames af sommige hebben veel Moslim klanten sommige niet.....en die werken volop
Wel grappig aangezien prostitutie haram is en het buiten Ramadan dus ook niet mag......
Is het gedurende Ramadan een grotere zonde?
Wat ik erger vind is dat er minder keuze in Dames is gedurende ramadan
 
Terug
Bovenaan Onderaan