Algemeen Huize Sandra Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
479
18/02/23
1.494
5
Ik ben benieuwt welke dames bij huize Sandra het fijnst lekkerst en het best zijn .want dit huis is ook super leuk ,altijd vriendelijke ontvangst aan de deur .en leuke dames maar ik ken ze niet allemaal ,en ik krijg hierdoor misschien leuke tips
 
Ik heb er sporadisch positieve ervaringen gehad, maar het standaard overdrijven van de cub (!) maten ( ja bij huize Sandra schrijven ze dat met een "b") en het onderschatten van de leeftijden maken mij eerder tot een raamwandelaar.
Wat ik bedoel is: je kunt met een website reclame maken, maar laat het ajb een beetje kloppen. Ik geloof nu helemaal niks meer met betrekking tot de dames van Huize Sandra.
 
Laatst bewerkt:
Vroeger vaste klant maar al lang niet geweest.
Het is hit en miss daar, zelfs met iemand waar je de vorige keer wel goede ervaring mee hebt.

- Emma is type bimbo, best wel lekker qua uiterlijk maar service is wel echt slecht
- Steffie is nederlands girlnextdoor type, service.. zo zo..
- Nathalie zou in vorige leven een model kunnen zijn.. Dwz dat ze best wel oke eruitzien maar glory days zijn wel achter de rug. Heb van de 5x toch 3x erg goede ervaring, dus qua service mss gemiddeld gezien de beste die ik heb gehad
- Julia, romeense type, ooit mn favourite omdat ze lekker tongzoende, maar laatste tijd plichtmatig. Seks doet ze op een manier dat je niet kan stoten, heel vervelend
- Mandy, had bezocht toen ze nog prive ontvangt, best oke service maar uiterlijk eigenlijk niet mijn type
 
Al lange tijd niet geweest. Van wat er nu nog is, zijn Andrea, Kathy en Jacky de enige zekerheidjes momenteel.
Verder nog een 7-tal dames bezocht die er nu nog steeds werken, waarbij ik de ervaring niet goed genoeg vond voor mij om ze opnieuw te bezoeken.
Veel toppers die ondertussen zijn vertrokken: Grace, Noa, Dina, Cassandra, Nina, Cinthia, Ariana
Ze hadden een tijd dat het moeilijk was kiezen, maar de line up trekt me momenteel niet nu om een bezoek te brengen.
 
Ik heb er sporadisch positieve ervaringen gehad, maar het standaard overdrijven van de cub (!) maten ( ja bij huize Sandra schrijven ze dat met een "b") en het onderschatten van de leeftijden maken mij eerder tot een raamwandelaar.
Wat ik bedoel is: je kunt met een website reclame maken, maar laat het ajb een beetje kloppen. Ik geloof nu helemaal niks meer met betrekking tot de dames van Huize Sandra.
 
Vandaag in voorstelronde gezien. Ik zou zeggen: wat vollere voorgevel denk ik en zeker vollere uhm "achtergevel" dan op de foto's, maar misschien gezichtsbedrog op de foto's, want lijkt me verder absoluut de dame. Plaatje verder. Nooit mee afgesproken, maar lijkt me een leuke dame.
Wat een snel antwoord, thanks. Maar mooie vrouw dus? Ondanks jij haar niet gekozen hebt, haha. Ik houd persoonlijk wel van 'vol', zolang het niet 'dik' is. Ga denk ik binnenkort een bezoekje brengen. PS. Krullend haar of stijl?
 
Wat een snel antwoord, thanks. Maar mooie vrouw dus? Ondanks jij haar niet gekozen hebt, haha. Ik houd persoonlijk wel van 'vol', zolang het niet 'dik' is. Ga denk ik binnenkort een bezoekje brengen. PS. Krullend haar of stijl?
Ja, hele mooie vrouw wat mij betreft. Vol, maar in mijn ogen absoluut niet dik. Ik was nogal afgeleid door haar flinke rondingen dat ik niet 100 procent meer zeker ben, maar ik meen stijl haar. Niet gekozen, omdat ik tegenwoordig niet meer zo makkelijk een dame kies die ik niet ken als er ook dames voorgesteld worden die ik wel ken.
 
Doet deze topper aan tongzoenen?
Er is een recensie topic waar het wellicht te vinden is ...
 
Iemand daar ook ervaring met Sharon? Zag op de website dat ze er nieuw bij is gekomen. Ik was er gisteren en eigenlijk afgesproken met derde keuze (namelijk Jamila) (want Amira en Sharon waren er niet, trokken mij ahv fotos op de website het meest aan). Was prima op zich, pijpen lekker, maar de seks vond ze al gauw te hard. Toch wel benieuwd of ik de volgende keer terug moet komen en dan dus specifiek voor Amira of Sharon. Eerstgenoemde al vrij veel (positiefs) over te vinden, laatstgenoemde weinig tot niets 😬
 
Ik vind Steffie er wel aardig uitzien, zo op basis van de foto's. Maar in werkelijkheid kan dat natuurlijk tegenvallen, een blind-date zou ik niet aandurven. 23 jaar is ze volgens de site, dus ze zal in werkelijkheid wel rond de 30-35 zijn.
Wat ik ook een beetje vreemd vind bij Huize Sandra, dat zijn de tijden die je voor een date krijgt. 35 minuten voor 80 euro…..nou, zeg nou maar gewoon een half uur, want in de praktijk duurt een date daar echt niet langer dan bij andere privéhuizen. En die praktijk is gewoon dat een half uur boeken betekent dat je meestal 20 hooguit 25 minuten op de kamer bent.
 
Laatst bewerkt:
35 minuten voor 80 euro…..nou, zeg nou maar gewoon een half uur, want in de praktijk duurt een date daar echt niet langer dan bij andere privéhuizen.
Overblijfsel van de coronatijd. Toen hebben ze er 5 minuten bij gedaan. Geen idee waarom.

En die praktijk is gewoon dat een half uur boeken betekent dat je meestal 20 hooguit 25 minuten op de kamer bent.
Dat heb ik werkelijk nog nimmer nooit niet meegemaakt daar. Eerder een tikje langer, omdat ik niet zo snel ben met aankleden. Qua tijd altijd zeer netjes geweest bij mij. Qua service ook overigens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan