Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
- Anale seks met de DvP die nu mijn favoriet is (zij biedt dat -nog?- niet aan)
- Anale seks ontvangend: shemale en/of pegging door favo dame
- Op de bank zitten met een spinnende kat op schoot, terwijl mijn favo dame al haar lingeriesetjes showt, om daarna 'gewone' lekkere seks te hebben (met de dame, niet met de kat).
Gelukkig dat je die laatste zin wat verduidelijkt
 
1. Seks in een politiecombi
2. Gangbang met gloryholes
3. MVM in combi met mij als sub
4. Eyes wide shut party

Allemaal zaken die niet betalend kunnen. Daarvoor heb ik te graag controle. Deze fantasieën zijn net het omgekeerde. Dus benieuwd wanneer ik ze kan afvinken 🤩
Lisa,

Aan die gangbang met gloryholes wil ik wel deelnemen ☺
Mss dat jij en Belle en/of wat andere dames toch iets kunnen organiseren 🤪
 
Ik zou zeggen, ga midden in de stad in je nakie op een plein staan schreeuwen, dan zit je zo in een politiecombi. Dan heb je die stap alvast gezet. Hoe je dan de agenten weet te verleiden tot seks is aan jou. 😁
Moet dan wel heeeeel veel geluk hebben met de agenten 🤭. Als het dan Berta van 54 jaar met een pukkel op der neus is heb ik er niets aan…
 
2. Gangbang met gloryholes

Allemaal zaken die niet betalend kunnen. Daarvoor heb ik te graag controle.
Je zou eens bij club Monique kunnen informeren. Die organiseren maandelijks een nympho gangbang met veel aanloop en hebben als ik me niet vergis een ruimte waar alleen stellen in mogen. Als die ruimte voorzien is van werkbare glory holes (in de zin van juiste werkhoogte voor hem en haar) heb je denk ik aardig wat je wilt (geen grijpgrage single heren aan jou kant van de muur, hopelijk voldoende aanbod aan piemels en de volledige vrijheid om daar mee te spelen of niet).
 
Ik draai al heel wat jaartjes mee en heb veel van mijn fantasieen al wel een keer mogen beleven. Voor de resterende wensen zal ik vrees ik toch eerst in een leuke dame moeten veranderen (op zich al een wens) alvorens de fameuze GGG studio een voorstel te doen waar zelfs zij rode oortjes van zouden krijgen :). Een cuck/cleaner vriendschap/relatie met een kinky gangbang/bukkake/swingerliefhebster en/of het bezoeken van (bi)sexfeestjes waar filmen en fotograferen geen probleem is en wellicht zelfs cameras hangen voor life streaming zou ik overigens ook super vinden. Er schijnt in Praag een sexclub te zijn inclusief betaalde dames waar je gratis aan kunt schuiven waarbij alles life gestreamd wordt maar heb daar verder nooit iets over kunnen terugvinden.
 
Laatst bewerkt:
Ik draai al heel wat jaartjes mee en heb veel van mijn fantasieen al wel een keer mogen beleven. Voor de resterende wensen zal ik vrees ik toch eerst in een leuke dame moeten veranderen (op zich al een wens) alvorens de fameuze GGG studio een voorstel te doen waar zelfs zij rode oortjes van zouden krijgen :). Een cuck/cleaner vriendschap/relatie met een kinky gangbang/bukkake/swingerliefhebster en/of het bezoeken van (bi)sexfeestjes waar filmen en fotograferen geen probleem is en wellicht zelfs cameras hangen voor life streaming zou ik overigens ook super vinden. Er schijnt in Praag een sexclub te zijn inclusief betaalde dames waar je gratis aan kunt schuiven waarbij alles life gestreamd wordt maar heb daar verder nooit iets over kunnen terugvinden.
Meedoen in een GGG film. Goeie! Staat bij deze op mijn bucketlist!
 
Maar ambieer je dan (net als de door jou geciteerde) om daarbij de ontvangende partij te zijn of schaar je je liever aan de kant van de gevende heren (ook gaaf maar lang niet zo gaaf als de bottom mogen zijn :).?
Ik dacht het nog heel diplomatiek in het midden te laten. :p Maar als cuck cleaner of, nog beter, vermomd als trans is een stille fantasie die ik alleen hier, lekker anoniem, uit.
 
Verschillende fantasiën bij mijn bezoek aan een DVP:
- gluren : in peeskamer waar DVP bezig is met haar klant
- begluurd worden : gordijntje open van peeskamer of iemand gluurt door deuropening in peeskamer naar binnen
- cumkiss : klant komt klaar in mond van DVP en deze geeft op haar beurt mij een tongkus
(nochthans ben ik niet bi-sexueel maar toch fantaseer ik hierover)
Dat eerste en tweede vind ook zalig. En al meegemaakt ook 😇
 
Ik dacht het nog heel diplomatiek in het midden te laten. :p Maar als cuck cleaner of, nog beter, vermomd als trans is een stille fantasie die ik alleen hier, lekker anoniem, uit.
Doet me denken aan een verhaal dat ik vorige week in de seksklap podcast hoorde.

In club Amai heb je blijkbaar gloryholes. Er komt daar een koppel waarvan de man graag pijpt, maar omdat veel heren daarvoor terugdienzen gebruikt de vrouw haar handen terwijl de man pijpt. Iedereen happy.
 
Doet me denken aan een verhaal dat ik vorige week in de seksklap podcast hoorde.

In club Amai heb je blijkbaar gloryholes. Er komt daar een koppel waarvan de man graag pijpt, maar omdat veel heren daarvoor terugdienzen gebruikt de vrouw haar handen terwijl de man pijpt. Iedereen happy.
ik pijp ook graag en word ook graag geneukt. Liefts met een DVP erbij die kijkt of helpt. Of als travje bij een meesters. Wat ik nog wil doen? Nog meer mannen op een avond ;-) Of eens doggy gangbang als travje terwijl de v de mannen binnenlaat....
 
Terug
Bovenaan Onderaan