• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Welke nationaliteit heeft jouw voorkeur.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sinds ik kennis heb aan een zeer elegante Thaise masseuse die me helemaal suf naait heb ik belangstelling voor Zuidoost-Aziatische dames. Als die ermee stopt is dat misschien ook weer zo over. 🤣

Ik zou in eerste instantie zeggen ook Nederlands maar ik moet zeggen dat ik qua bdsm het meest heb met een Roemeense en in het verleden een Marokkaanse. En ook in het verleden een TGirl uit Ecuador. Het gaat toch om de verbinding die je met iemand hebt, dat vind ik uiteindelijk belangrijker dan de nationaliteit.

Ik begin meer en meer voorkeur te ontwikkelen voor vrouwen die in onze cultuur zijn opgegroeid en die ook Nederlands praten. Dan heb ik het over Vlaamse vrouwen, maar ook Marokkaanse of Nederlandse. Het feit dat je er ook in je moedertaal mee kan praten is toch wat prettiger en voelt ook intiemer aan. Ik spreek nochtans vier talen, maar zelfs daarmee kom je er de laatste tijd niet (ik spreek bijv. geen Spaans) om een basis-conversatie aan te gaan, zelfs over waar je naar op zoek bent...

Terug
Bovenaan Onderaan