Welke shemale is een aanrader

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 5546

Wandelaar
64
01/12/21
31
Ben voor me eerste ervaring bij trans paolo geweest in Antwerpen. Dat was een echte afknapper. Zo erg dat ik Twijfel om nog eens naar een shemale te gaan. Maar omdat het toch blijft kriebelen bij me. Wie heeft goede adviezen over een shemale die wel perfect is. Ik wil graag Tong zoenen en geneukt worden en zaad op me voelen. Dus wie heeft goede suggesties
 
Ben voor me eerste ervaring bij trans paolo geweest in Antwerpen. Dat was een echte afknapper. Zo erg dat ik Twijfel om nog eens naar een shemale te gaan. Maar omdat het toch blijft kriebelen bij me. Wie heeft goede adviezen over een shemale die wel perfect is. Ik wil graag Tong zoenen en geneukt worden en zaad op me voelen. Dus wie heeft goede suggesties
Waarom was het een afknapper dan ? is dat die zwarte trans met 24cm
 
Ik weet wel een lekkere, geduldig, goed aan de maat en geen klok kijker. Wel wat ver weg voor je denk ik. Ik reis niet ver voor een date, maar als deze in Tilburg komt vereer ik haar met een bezoek.

 
Ik weet wel een lekkere, geduldig, goed aan de maat en geen klok kijker. Wel wat ver weg voor je denk ik. Ik reis niet ver voor een date, maar als deze in Tilburg komt vereer ik haar met een bezoek.

terug naar NL ...
 
Saray is en blijft een topper; Iets ouder + 40 jaar. Maar van nature lief en horny. Bezocht haar zowel in skw ( schipperstraat 17 ? ) als privé.
Gemiddeld geschapen ( +- 15 cm ) Niet vies van kinky stuff. :)
 
Talisa in Gent. Vrouwelijk en normaal geschapen ;)
Enjoy!
Inderdaad! Hier heb ik ook mijn eerste TS ervaring gehad! Ondertussen al wel 1 a 2j geleden maar ik herinner het me wel als een topervaring. (Had er nog een uitgebreide positieve review over geschreven hkrs destijds.) Ooit spreek ik er zeker nog eens mee af, maar ik zou eerst Lailah TS eens willen uitproberen, iets wat ik ook al enige tijd uitstel.
 
Ik vind deze wel top!
Neukt goed mee maar is onverzorgd
En de penis is dood geen leven in

ontvangst/transseksuelen/mirela-trans-werkelijk-23-cm-airconditioning-kamer.html
Is wel lekker ruikt lekker doet alles wat je wil, ik zal haar sebiet nog s gaan vossen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan