Recensie Wendy, Aurora, Nijmegen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maarten69

Newbie
18
28/05/22
20
6
NL
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://auroramassages.nl/masseuses/wendy/
Totale kosten (in euro)
135
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week bij Wendy geweest. Ze is een prachtige verschijning. Heerlijke opbouw van massage, van licht gekriebel in het begin naar een heftig hoogtepunt. Geen extra's; niet aangeboden en niet gevraagd.
Zeker voor herhaling vatbaar!
 
Vorige week bij Wendy geweest. Ze is een prachtige verschijning. Heerlijke opbouw van massage, van licht gekriebel in het begin naar een heftig hoogtepunt. Geen extra's; niet aangeboden en niet gevraagd.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Vorige week bij Wendy geweest. Ze is een prachtige verschijning. Heerlijke opbouw van massage, van licht gekriebel in het begin naar een heftig hoogtepunt. Geen extra's; niet aangeboden en niet gevraagd.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Enig idee van haar leeftijd? Misschien ben je na je recensie vaker geweest en weet je inmiddels of Wendy een menukaart met extra's heeft? Morgen een afspraak met haar. Ben wel erg benieuwd…
 
Leeftijd is volgens mij ook in de 30. Ik ben zeker vaker geweest. We hebben geen extra's besproken.
...en wel benieuwd naar jouw ervaringen met Wendy
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik sluit me aan bij de positieve ervaringen, ik ben zelf nu 2 keer bij Wendy geweest wat een top vrouw onder de masseuses.
Ze weet je zo gek te maken dat je jonge heer in no time helemaal op scherp komt te staan. Ik was een uurtje totaal geweest en intens genoten waarbij Wendy 2x voor vuurwerk heeft gezorgd..

ik zie dat mensen hier om extra's vragen of benieuwd naar zijn maar bij haar mis je het niet eens! Ik heb het ook niet gevraagd is mij ook niet aangeboden. Maar dan denk ik zelf ook dat je bij de verkeerde locatie zit.

Ik zou zeggen ondervind het zelf en ik ik weet bijna zeker dat je met een grote glimlach de deur uit gaat en je auto in stapt
 
Ik ben een paar jaar gelden bij Wendy geweest toen ze nog bij Carpediem werkte.
Ze is een topper wat masseren betreft en weet de juiste snaar te raken.
Tijdens het masseren draaide ze zich om en ging met haar poesje boven mijn mond hangen een uitnodiging die ik niet kon weigeren en heb haar dan ook een beetje gelikt,
al met al een geslaagde afspraak
 
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
135
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ben vandaag bij wendy geweest voor eerste keer, ik heb haar een uurtje geboekt voor B2B tantra, maar dat was rond drie kwartier en massage was matig, ik wou een deel van het geld terug krijgen maar niet gelukt, en heb een klacht tegen haar ingediend bij receptie. Teleurstelling ,geld betaald voor onvoldonde massage.
Voor mij niet meer naar Aurora
 
Laatst bewerkt:
heel bijzonder. Ik ben vaak bij Wendy geweest toen ze nog in Boxtel werkte. Elke massage was een feest en ze maakte de tijd altijd keurig vol. Misschien slechte toevalligheid van omstandigheden. Ze was altijd top.

groeten,
 
heel bijzonder. Ik ben vaak bij Wendy geweest toen ze nog in Boxtel werkte. Elke massage was een feest en ze maakte de tijd altijd keurig vol. Misschien slechte toevalligheid van omstandigheden. Ze was altijd top.

groeten,
Ik begrijp hier ook niks van kom er geregeld en inderdaad elke massage is een feest met haar. Ze maakt zeker de tijd vol eerder te lang als te kort. Blijft gewoon een topper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan