Recensie Wendy, Carpe Diem, Boxtel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

robjens

Stamgast
Forumpionier
324
01/07/21
200
31
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/wendy
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na wat teleurstellende ervaringen bij andere salons toch maar weer eens bij Carpe Diem uitgekomen en onder meer op basis van wat opmerkingen hier voor de heel mooie en leuke Wendy gekozen.

Dat was een goede keuze kan ik wel zeggen. Het begin was enigszins chaotisch, zo deed Wendy zelf de deur open terwijl dat normaal de receptioniste doet. Als je dan aan Wendy vraagt of Wendy er is voor je massage-afspraak kan het twee kanten opgaan: een beetje chagrijnig of een heel relaxte kant. Met Wendy is het niet moeilijk, dat wordt de relaxte kant.

Wendy weet precies hoe ze je heerlijk moet plagen en ontspannen waarbij het niet uitmaakt of je in de douche staat of op de massagetafel ligt. Het uurtje vloog dan ook voorbij waarbij ze me naar een heerlijk spetterend hoogtepunt heeft gebracht. Wat en hoe ze het deed kan ik me nu nog niet precies herinneren, ik was enerzijds met wat anders bezig en anderzijds enorm aan het genieten van hoe ze mij naar mijn hoogtepunt aan het brengen was.
 
Ik heb ook een heerlijke massage genoten van Wendy.
Leuke vrouw die door de massage fysiek heel dichtbij komt maar verder een gepaste afstand houdt. Beviel mij prima.
Haar foto's en beschrijving op Kinky slaan echter nergens op.
 
Nee, ik ben nog nooit bij Aurora geweest
Nee, het lijkt er ook heel erg op dat je bij CD werkt, nieuw account en op 4 dames lovende woorden.
En op collega wandelaars die minpunten noemen afgeven.....
Ik kan het mis hebben maar we hebben bij nieuwelingen die dit gedrag vertonen wel vaker moeten constateren dat ze van het huis zijn.
Geeft niet, kan ook handig zijn als er serieuze vragen zijn om deze te beantwoorden!
 
Nee, ik ben niet van CD maar kom er wel regelmatig en heb goede ervaringen. Ik heb weinig ervaring met andere salons (vaak ver weg of opdringerig met extra's) dus daar kan ik ook niet reageren. Ik vind wel dat de meisjes respectvol behandeld moeten worden en ook reviews moeten met respect geschreven zijn. Het gaat hier over een mens en niet over een film of hotel en je kunt het imago of privacy van een meisje snel beschadigen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan