Recensie Wendy, Nijmegen (voorheen Utrecht) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fred in bed

Wandelaar
75
25/08/21
119
28
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6460228-wendy
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag Wendy bezocht in Utrecht (Overvecht). Ik kwam bij Wendy terecht omdat andere dames niet reageerden of niet beschikbaar waren. Het voelde al met al wel als afwerksex, maar dan wel de betere variant ervan.

Wendy is de dame van de foto's, wel wat minder glamour, maar slank, mooi figuur en best knap. Haar figuur voelde natuurlijk. Borsten zijn een fijn formaat en zacht en billen zijn klein, stevig en rond. Bij binnenkomst was ze energiek en vriendelijk wat ze tijdens mijn hele bezoek bleef. Haar Engels is niet uitgebreid (hoewel beter dan mijn Spaans). Ze spreekt ook Italiaans. Oorspronkelijk uit Colombia.

Flat in Overvecht was niet heel veel soeps. Er lagen twee matrassen op de grond van haar kamer. Kamer en lakens waren wel schoon. Gelegenheid om te douchen kreeg ik niet (nu had ik dat niet lang daarvoor thuis al gedaan). Ter compensatie werden veel doekjes gebruikt.

Wendy trok al snel haar slipje en bh uit en gebood me op de matrassen te gaan liggen. Daar een beetje gezoend (dat had wel beter gemogen), haar lichaam verkend en met handen en mond aan haar borsten gezeten (vindt ze volgens mij wel fijn), waarna ze overging op pijpen zc. Hoewel ze wel met variatie pijpte, likte en ook mijn ballen meenam, had het iets gehaasts. Vervolgens overgegaan op 69 waarbij ze het pijpen opgaf en snel begon te trekken. Omdat ik niet te snel wilde klaarkomen, ging ik over op beffen, wat een genot was, volgens mij voor ons beiden (ze riep wel onnodig veel "yeah baby"), in ieder geval had ze daarna geen glijmiddel nodig. Na zo'n 10 minuten hield ik het wel voor gezien. Ze deed een condoom erop en ging me eerst reverse cowgirl berijden en daarna cowgirl. Zo eindigde de eerste ronde. Dat deed ze erg lekker, maar ook weer wat gehaast (vandaar 4 sterren). Na een ferme, prettige schouder- en rugmassage, begon ze zelf aan een tweede ronde met een pijpbeurt zc. Ik bleek nog niet op kracht gekomen te zijn, maar gek genoeg liet ze juist nu, of misschien wel juist daarom, haar beste pijpvaardigheden zien. Het mocht niet baten. Nog even op bed gelegen en aan haar borsten, rug en billen gezeten. Na zo'n 55 minuten later stond ik weer buiten.

Tussendoor zat ze wel een paar keer kort op haar telefoon, wat het gevoel van afwerksex versterkte. Ze bleef wel enthousiast en vriendelijk tot ik de deur uitstapte. Al met al had/heb ik geen spijt, maar ik zal Wendy niet nog een keer bezoeken. Ik denk dat een bezoek van 30 minuten het beste is omdat haar 'routine' daarop afgestemd lijkt te zijn … of natuurlijk 2 x 30 minuten als je de energie hebt en herhaling niet erg vindt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan