Werk, prive en de grens trekken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee inderdaad. Niet iedereen kan/ wilt ervoor uitkomen. Maar mijn werkwijze is nog steeds hetzelfde. Ik vertel dingen heel open. Natuurlijk geen details, maar genoeg. Het is een kunst om veel te praten maar weinig te zeggen en daarbovenop het gesprek te sturen
Blijft toch gevaarlijk om een open boek te zijn. Er zijn gasten die zich in de loop der tijden ontpoppen als hardnekkige stalker. Alles wat je gezegd hebt kunnen ze gebruiken met alle gevolgen van dien. Ik denk dat je je als dame met regelmatig wat leugens beter beschermd.
 
Blijft toch gevaarlijk om een open boek te zijn. Er zijn gasten die zich in de loop der tijden ontpoppen als hardnekkige stalker. Alles wat je gezegd hebt kunnen ze gebruiken met alle gevolgen van dien. Ik denk dat je je als dame met regelmatig wat leugens beter beschermd.
Of bepaalde vragen helemaal niet beantwoorden. Als ik een klant resoluut aankeek en zei dat ik het er helemaal niet over wilde hebben, hielden de vragen meteen op.
 
Heeii lieve collega's en wandelaars!

Ik werk nu al een tijdje als DvP en ik begin het steeds vaker te merken dat grenzen niet worden gerespecteerd.

Ik houd bijvoorbeeld prive en werk graag gescheiden dus wanneer iemand mij persoonlijk beter wilt leren kennen geef ik aan dat ik dit geen fijn idee vind en alles graag gescheiden houd. Hetzelfde met zoenen, ik vind dit te intiem om te doen met een wandelaar. Wanneer dit ik aangeef krijg ik de meest groffe woorden en zinnen naar mijn hoofd geslingerd tot en met het dreigen van verkrachting.

Hierdoor ben ik steeds meer gaan denken om te stoppen in deze wereld omdat het niet altijd even veilig meer voelt.

Mijn vraag aan collega's: hoe ervaren jullie dit en hoe gaan jullie hiermee om?

Mijn vraag aan wandelaars: waarom geven sommige jullie zulke heftige reacties wanneer een dame zegt iets niet te willen doen? En waarom willen jullie ons zo graag op persoonlijk vlak leren kennen?

Jij hebt tot nu toe te maken gehad met bbeta-mannekes die eerder een vriendin zoeken dan een dvp.
Heel jammerlijk voor jou, maar dat is wel helaas de doorsnee wandelaar waar je mee te maken hebt.
En ik weet niet in welk segment je zit, maar hoe hoger je het zoekt hoe intiemer het wordt.
Als je simpelweg sex wil geven en terecht prive/werk gescheiden wil houden is raamprostitutie het beste lijkt me.

En om je vraag te beantwoorden; ik geef geen heftig reactie als een dame zegt iets niet te willen doen, tenzij dat wel was afgesproken en ze daar later over van mening verandert. En dat zie je vooral bij prive-ontvangst helaas. Als je iets in je advertentie zet moet je het ook doen vind ik (onhygienische toestanden achtergelaten). Dus wees hierin wel eerlijk is mijn tip en communiceer ook van tevoren wat je wel/niet doet, dan zou er ook geen misverstand moeten ontstaan.
En ik heb niet de behoefte om dames op persoonlijk vlak te leren kennen. Maar ik bezoek dames puur voor de seks en niks anders.
 
Of bepaalde vragen helemaal niet beantwoorden. Als ik een klant resoluut aankeek en zei dat ik het er helemaal niet over wilde hebben, hielden de vragen meteen op.
Dit is dus de enige juiste ingesteldheid volgens mij. Ik heb dit al aan elke dame vermeld die ik bezocht. ik vraag graag zaken aan de dames en babbel ook graag met ze maar zeg altijd erbij dat ik liever heb dat ze antwoorden " daar wil ik het niet over hebben " ipv een leugen uit te vinden . ik zal over dat item dan ook nooit meer beginnen . door veel te praten kom je er ook vanzelf achter waar hun niet dvp interesses liggen . En dat is de ideale manier om dan ook met de juiste verassing te komen in de vorm van een cadeau waar ze wel blij mee zijn .
Er wel bij vermelden dat dit waarschijnlijk alleen maar opgaat voor de wandelaars die "vastere" dames aanhouden. Bij occasionele enkelvoudige afspraken van kortere duur heb je daar weinig aan . Ik ben meer voor de langere afspraken en voor zover als mogelijk " vaste "dames.
Als ze dan beginnen met leugens verkopen moeten het potverdorie al doortrapte individuen zijn om na een tijd zichzelf niet tegen te gaan spreken .
Zoals eerder reeds vermeld " al is de leugen nog zo snel , de waarheid achterhaald hem wel ". tijd is de ergste vijand van de leugen .
 
Jij hebt tot nu toe te maken gehad met bbeta-mannekes die eerder een vriendin zoeken dan een dvp.
Heel jammerlijk voor jou, maar dat is wel helaas de doorsnee wandelaar waar je mee te maken hebt.
En ik weet niet in welk segment je zit, maar hoe hoger je het zoekt hoe intiemer het wordt.
Als je simpelweg sex wil geven en terecht prive/werk gescheiden wil houden is raamprostitutie het beste lijkt me.

Een heel goed advies voor deze dame.
Naarmate de mannen meer €€€ betalen willen ze steeds meer genegenheid en girlfriend achtige dingetjes.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan