What happens in the club, stays in the club.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toen Circle o Club nog bestond ben ik daar een oud klasgenootje van het lager onderwijs tegengekomen. Haar en mijn reactie was uiterst normaal. We hebben zelf heel de avond staan babbelen enzo.. 🤷🏻‍♂️😂

We zijn er allemaal voor dezelfde reden. 🙂
 
Wel af en toe bekende gezien, maar die herkende mij dan weer niet (of deden alsof).
Het is ieder zijn eigen keuze of ze dat wel of niet willen delen met anderen. Dat ga ik niet namens hen doen en dat verwacht ik andersom ook zo.

Een paar banen geleden ging ik regelmatig met invloedrijke bekende personen naar privehuizen waar ik rustig zat te wachten tot ze klaar waren met de dame/dames. Dezelfde mensen stonden de volgende dag in de krant of waren op tv.

Het is niet aan mij om te delen wie dat zijn, maar het doet me altijd beseffen dat iedereen, hoe rijk hij/zij ook is, gewoon mens is en af en toe ook wil genieten en ontspannen.
 
Ow..dat is een goeie...meeste clubs waar ik kom is dat eigenlijk niet van toepassing. Daar is de parkeerplaats best afgelegen/afgeschermd.
Als dat niet zo is, dan zou het zomaar pijnlijk kunnen zijn idd.
 
Eén keer iemand op een feestje gezien die ik van gezicht herkende. Weet naam en zo niet van die persoon. Schrok een beetje, maar hij was er voor hetzelfde en herkende mij volgens mij ook. Geen woorden aan vuil gemaakt. Beide volgens mij die avond volop genoten. Daarna nooit meer gezien.

Risico zit er natuurlijk altijd in dat je gezien wordt en dat er over je gepraat wordt. Risico in het leven hoort er nu eenmaal bij. Zonder risico te nemen zou ik nog maagd zijn.
 
Nou, wij zaten dus ergens bij vrienden op een verjaardag...toen we een stel binnen zagen komen dat we heel goed kenden van de swingersclub. Onderling geen probleem natuurlijk, maar hoe leg je en- publique uit dat je elkaar al kent. Echt...gezicht in de plooi en snel iets bedenken....haha
Volgens mij hadden een aantal mensen zo hun bedenkingen.....
Maar goed, ze denken maar raak. Arme stumpers.....
 
Ik ben al collega's en familie tegen gekomen. Maar blijft altijd tussen ons...
Mijn collega die vertelt aan iedereen in het bedrijf dat hij met zijn vrouw naar clubs gaat , vind ik
Persoonlijk wel cool van hem . Maar als iemand niet wilt dat het naar buiten komt en die gene vertelt het toch wel erg dat ie zijn mond niet dicht kan houden !
 
ik heb haar geneukt
daarna stond ze mij uitedagen in haar bureau
what a bigmistake!
Dat zou ik dus nooit doen. Een bekende van de buitenwereld in een club neuken. Daar komt volgens mij altijd miserie van.
Ik ben zo 1x iemand bekend vanuit de buitenwereld tegen gekomen in een club. Wij hebben enkele woorden gewisseld dat we er buiten zeker niets van gingen zeggen en ik ben uit haar buurt gebleven.
Het hielp natuurlijk ook wel dat ik mij totaal niet aangetrokken voelde tot haar.
Ik weet niet wat het zou geven moest ik iemand bekend tegenkomen in een club die ik wel heel aantrekkelijk zou vinden.
Dus hiermee ontkracht ik mijn eerste zin alweer. Zeg nooit nooit. Ik zou er wel heel voorzichtig mee omspringen.

Ik neem aan dat het een heel leuke en geile verschijning was/is.
 
Dat zou ik dus nooit doen. Een bekende van de buitenwereld in een club neuken. Daar komt volgens mij altijd miserie van.
Ik ben zo 1x iemand bekend vanuit de buitenwereld tegen gekomen in een club. Wij hebben enkele woorden gewisseld dat we er buiten zeker niets van gingen zeggen en ik ben uit haar buurt gebleven.
Het hielp natuurlijk ook wel dat ik mij totaal niet aangetrokken voelde tot haar.
Ik weet niet wat het zou geven moest ik iemand bekend tegenkomen in een club die ik wel heel aantrekkelijk zou vinden.
Dus hiermee ontkracht ik mijn eerste zin alweer. Zeg nooit nooit. Ik zou er wel heel voorzichtig mee omspringen.

Ik neem aan dat het een heel leuke en geile verschijning was/is.
Ik denk dat wij wel wat ervarener zijn, daarom doen wij dit niet.
 
Ik denk dat wij wel wat ervarener zijn, daarom doen wij dit niet.
Die fout heb ik ook ooit gemaakt, dat doe je maar 1x. Ellende garantie krijg je erbij.

Ik geniet van sex met onbekende, gewoon lekker ongeremd genieten van elkaar en dat was het. Ik hoef geen levensverhalen te horen.

Lastige is dat ik dus een voorkeur heb voor amateur dames en geen profi's.
 
ooit collega met zijn vrouw tegengekomen.
Eerst schrok ik erg en wou direct vertrekken (ze hadden mij niet gezien).
De knoop doorgehakt om een babbel te doen.
Ze bleek achteraf ook heerlijk te pijpen.
Nog dikwijls tegengekomen Nadien nooit over gepraat buiten de club.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan