WHEM Angel & Mickel Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aanbetaling zou ik nooit doen.
Vind ik persoonlijk altijd een red flag. Inbreuk op mijn privacy als ik via de bank moet betalen (want dan worden ook je naam en andere gegevens meegestuurd) en als je aan een gesloten deur staat, kun je naar je geld fluiten. Voor 30 euro ga je niet naar de politie om aangifte te doen van oplichting, zeker niet als je daar moet vertellen dat het gaat om een aanbetaling voor een gangbang.
 
Heb ze maandag al een bericht gedaan. Maar ze reagens niet. Meer mensen last van?
Voldeed die aanmelding aan onderstaande?

"Aanmelden doe je via WhatsApp, NIET BELLEN.
Even netjes voorstellen met een foto van jezelf, zodat we zeker zijn dat jij het bent.
Wij reageren alleen op fatsoenlijke en uitgebreide reacties.
Geen "hoi" of dergelijke....die nrs worden dan ook direct geblocked".
 
er word altijd gewaarschuwd om NOOIT een aanbetaling te doen.
Die 30 euro zul je nog wel kunnen lijden...
maar wat al eerder gezegd is.....je naam en bankrekeningnummer staan wel meteen te boek...dat moet je maar net willen.
 
Advertentie staat weer online.
Ik heb ze een keer meegemaakt bij Erofeestjes. Ontzettend mooie en geile dame die onverzadigbaar is. Ik ben zelf ook geen fan van aanbetalingen, maar bij dit stel zou ik er geen probleem mee hebben.
 
Afgelopen vrijdagmiddag het genoegen gehad om een kleinschalige gangbang met Mickel en Angel mee te maken.

Hij is een sympathieke vent, zij een prachtig slanke, ontzettend geile vrouw. Bloedmooi en onverzadigbaar. Ze kon maar geen genoeg krijgen van de pikken om haar heen. Ruim anderhalf uur actie, zonder noemenswaardige pauzes. Als het aan haar had gelegen dan waren we nog wat langer doorgegaan, maar aangezien wij mannen zo ongeveer gesloopt waren sloten we het feestje af met een heerlijke bukkake over dat mooie gezichtje.

Qua energie en enthousiasme is Angel vergelijkbaar met de gangbang koningin Molly. Als je die wel eens hebt meegemaakt dan weet je precies wat ik bedoel.

Angel en Mickel werken met een screening (het oog wil ook wat) en ze vragen een aanbetaling. Dat laatste is begrijpelijk aangezien het feest in een hotelkamer plaatsvindt en ze er wel zeker van moeten zijn dat de geselecteerde mannen op komen dagen.

Als je geluk hebt om door de keuring te komen dan zou ik er zeker voor gaan. Eén van de beste gangbangs die ik heb meegemaakt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan