WHEM Gangbang Bergen op Zoom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Advertentie staat nu niet online maar als het Alisha is heb ik een ervaring. Ze adverteren als koppel in Vlissingen maar doen soms een gangbang in boz.

GB vindt plaats in een hoge flat in de woonkamer. Hij begeleidt maar doet niet mee, ruimte is rokerig.
De dame is wat voller dan de foto doet vermoeden en heeft een guitig gezichtje. Eenmaal opgewarmd is niks te gek: dp's deepthroat fisting bukkake, ze is oprecht geil. Pzc, nmc

De setting zorgt voor mij niet voor herhalingsgevaar maar dat ligt niet aan de inzet van de dame.
 
Advertentie staat nu niet online maar als het Alisha is heb ik een ervaring. Ze adverteren als koppel in Vlissingen maar doen soms een gangbang in boz.

GB vindt plaats in een hoge flat in de woonkamer. Hij begeleidt maar doet niet mee, ruimte is rokerig.
De dame is wat voller dan de foto doet vermoeden en heeft een guitig gezichtje. Eenmaal opgewarmd is niks te gek: dp's deepthroat fisting bukkake, ze is oprecht geil. Pzc, nmc

De setting zorgt voor mij niet voor herhalingsgevaar maar dat ligt niet aan de inzet van de dame.
Bedankt
 
wat rob, hier boven schrijft klopt wel. ik ben daar ook geweest, in totaal een mannetje of zeven.
die wat afwachtend waren.
de dame heeft een lief gezichtje, en ze kijkt geil uit haar ogen. ik heb ze nog even achterlangs genomen. maar als je haar neemt, dan neem je ook wat.
later nog genomen in dp, wat een hele beklimming was. maar toch gelukt, om me af te vuren.
of ik terug ga is een goeie.... ik heb wel een zwak voor dames met full service.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan