WHEM Jennifer? Massagewereld Soest

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben een keer langs geweest. Volbloed Nederlandse jonge dame. Wel duidelijk nieuw in het massagevak maar neem aan dat ze nog groeit en leert. Ze zat bijvoorbeeld relatief weinig aan m'n penis... tijdens het douchen/voorspel bv helemaal niet, minder vaak dus, dan ik bij andere dames gewend ben. Vond het desalniettemin zeker niet verkeerd, knappe leuke jonge vrouw.
 
Aardige dame. Ik ben een maand geleden bij haar geweest en ze was duidelijk wat onwennig. Wat betreft haar lengte denk ik rond 1.80, maar dat is wel vanuit herinnering.
Ik sluit me aan bij eerdere reviews dat ze relatief weinig teased. Ze is ook jong, type buurmeisje. Voor sommigen opwindend, niet voor mij.
 
Aardige dame. Ik ben een maand geleden bij haar geweest en ze was duidelijk wat onwennig. Wat betreft haar lengte denk ik rond 1.80, maar dat is wel vanuit herinnering.
Ik sluit me aan bij eerdere reviews dat ze relatief weinig teased. Ze is ook jong, type buurmeisje. Voor sommigen opwindend, niet voor mij.
Bedankt voor jouw reactie Henk.

Wel echt zonde.. als ik die foto's zo zie lijkt ze echt een fantastisch figuur te hebben, maar als het teasen niet geweldig is kijk ik liever even verder.
 
Afgelopen vrijdag was ik voor een massage in Soest. Ik had een afspraak met Perla. Terwijl ik aan het wachten was kwam Jennifer voorbij lopen. Ze heeft een prachtige uitstraling en mijn interesse gewekt voor een afspraak. Vraag die ik heb is er iemand die ervaring met haar heeft en mij daar wat over kan vertellen?

Het gaat om Jennifer: https://www.massagewereld.com/masseuse/jennifer/?iid=56859
Ik was er op een vrijdag een maand geleden had afspraak met Danique ook jong oog wil wat zag Jennifer ook leuke verschijning Danique ook maar als ze mooi en jong zijn denk ik dat het teasen wat minder is maar al met al ben ik ook bij Danique met Big Smile vertrokken ik denk morgen Jennifer al trekt dat kleine postuur van Danique mij enorm aan
 
Laatst bewerkt:
Ik was er op een vrijdag een maand geleden had afspraak met Danique ook jong oog wil wat zag Jennifer ook leuke verschijning Danique ook maar als ze mooi en jong zijn denk ik dat het teasen wat minder is maar al met al ben ik ook bij Danique met Big Smile vertrokken ik denk morgen Jennifer al trekt dat kleine postuur van Danique mij enorm aan
Heb je gedronken Rudie? :ROFLMAO:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan