WHEM leyla 23K1

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
6
24/11/23
0
Goedemiddag heren,
Ik liep van de week weer door het mooiste straatje van alkmaar en zag een nieuwe dame die mij niet bekend voorkomt. Haar naam is leyla en ze staat op 23K1. Wie heeft ervaring met haar?
 
Als je vraagt naar WHEM dan hoort die vraag niet in een aparte thread thuis maar in de daarvoor gecreerde thread mijns insziens Voorkomt vervuiling...
 
Die komt uit Den Haag, zit normal gesproken op Gelen 100 boven. Er moet ergens recensies van haar in den haag te vinden zijn. Zat daar meer dan 10j.
 
Ik weet niet of ze online ad heeft. Ik heb haar ooit lang geleden bezocht toen ze net begon op 51k3, it weet niet meer hoe het was/ging..
Ze is de laatste jaren SM gaan doen wat niet mijn ding is.

WHEM (wie heeft ervaring met)?

Wandelaars in Den Haag vragen zich ook af waar ze gebleven is, die kan je better helpen
 
Ik ben afgelopen zaterdag bij haar langsgeweest voor een sm sessie. Ze heeft inderdaad het sm studio-tje op de zolder er ook bij. Verder geeft ze ook massages. Sm sessie was prima voor een eerste sessie met een onbekende dame. Ze gaf aan normaliter in het weekend in den Haag te zijn voor haar vaste klanten. Ik had dus mazzel. Loop anders gewoon even bij haar naar binnen. Je kan een prima gesprekje met haar voeren. Had ik ook gedaan een paar dagen van te voren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan