WHEM Lisa shemale, Mortsel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
lijkt me ook sterk dat nog niemand met haar ervaring heeft.
Lijkt wel wat op Katrien Duck 😂

Tegelijkertijd naast Red Lights ook advertenties op Kinky in Nederland


Ja, het lijkt erop dat ze wel erg veel heeft laten doen aan haar lippen en borsten. Ergens maakt het me ook wel nieuwsgierig, die bimbo looks :)
 
Ik snap wel dat er niemand naar toe wil, voordat iemand anders er naar toe gaat. Maar is dat dan een review? Uiterlijk is ze niet mijn ding. En ik ben al tien keer mijn geld kwijt aan verschillend oplichtersters(waarvan de meeste heb ik reviews geschreven) mijn geloof in het vinden van een 'goede' staat heel laag.
 
Ook ik overweeg al een tijdje haar met een bezoek te overwegen. Het enige dat mij tot nu toe daarvan heeft weerhouden is dat Lida naar alle waarschijnlijkheid zwaar bottom is, hetgeen ik ook ben.

Maar dat neemt niet weg dat ik dat geile bimbo gezicht van haar best wel zou willen vol "spritzen".
Lisa adverteert al zeker paar jaar op Kinky.nl en ik denk niet dat zij een oplichtster is. Op het terwille gegane hookers.nl had zij een aantal recensies. Hier op Kinky geloof ik maar eentje: https://www.girlsreview.nl/threads/ts-shemale-algemeen.1766/post-388284

Wel schijnt het niet makkelijk te zijn met haar een afspraak te maken.

Wat op voorhand betalen betreft: ik zou dat normaal gesproken nooit doen maar persoonlijk zou ik voor Lisa wel een uitzondering willen maken. Gewoon, omdat het mij onwaarschijnlijk lijkt dat ze een oplichtster is.
 
Ik wilde met haar afspreken.

Dan zegt ze: je ziet er echt jong uit hoe oud ben je?

Ik: 23, en leeftijd speelt toch geen rol?

Zij: Ik vind van wel, ik wil alleen mannen die ouder zijn, ik zoek eigelijk een sugerdaddy.

Ik heb het gewoon gelaten....

en trouwens ze doet alleen blowjobs.

Geen seks.....
 
Ben er tijdje geleden geweest, klopt wat gezegd wordt dat ze enkel blowjobs doet. Vroeg om haar te zuigen maar ging enkel vanaf een half uurtje.
Best vriendelijk en zoog me met haar dikke lippen best ok af waarna ik over haar borsten spoot.
Stond snel terug buiten, had ook het gevoel dat alles zeer snel moest gaan
 
Heeft iemand ervaring met haar? Haar foto's en filmpjes zien er goed uit. Mss wel te goed om waar te zijn?

Op voorhand betalen zowiezo nooit. Is altyd oplichting. Maar deze mag me 500 geven dan mag ze nog niet pijpen. Wat een gedrocht zeg
 
Ben er tijdje geleden geweest, klopt wat gezegd wordt dat ze enkel blowjobs doet. Vroeg om haar te zuigen maar ging enkel vanaf een half uurtje.
Best vriendelijk en zoog me met haar dikke lippen best ok af waarna ik over haar borsten spoot.
Stond snel terug buiten, had ook het gevoel dat alles zeer snel moest gaan
Kan me enkel bij vorig bericht aansluiten. Zelfde vraag gesteld met zelfde antwoord en had ook het gevoel snel buiten te staan. Ook op de borsten gespoten en gevraagd of ik haar mocht onderplassen want mocht maar kon het niet met een 'stijve' 😅
Kon een heel geil gebeuren worden want ze begon op, de, matras al met zichzelf te spelen doen ik mijn kledij uit aan het doen was, helaas mocht ik niet meespelen met dat van haar.
 
Tijdje geleden bij deze "meid" geweest. Foto van haar gezicht is ZWAAR geshopt. Klein van stuk met enorme ballonnen.

Ontvangst was niet heel vriendelijk, kreeg meteen het gevoel dat het een "moetje" was. Maar goed, was benieuwd naar haar enorme borsten en kale pikje….

Uitgekleed en me laten pijpen terwijl ik haar tieten kneed. Het waren keiharde balonnen en ze had zelfs niet eens haar borsthaar volledig weg! Ik voelde gewoon stevige stoppels toen ik haar borsten voelde 🤮

In combo met haar totaal ongeïnteresseerde overkomen was dat de druppel voor kleine DB. Ik had moeite om hem rechtop te houden en met veel moeite heb ik over haar borsten gespoten.

Heb me snel aangekleed en gegaan.

Ik vond het echt een enorme tegenvaller, dus herhaling voor mij: 0%.
 
Borsten en look trokken mijn aandacht. Maar toen ik er uiteindelijk was zag ze er te heftig lelijk opgemaakt uit. Ook haar tanden waren niet mooi. Ervoor bedankt en gegaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan