Whitelist / blacklist privéhuizen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Oscular

Stamgast
333
29/11/21
625
7
Ik lees regelmatig over het bestaan van een whitelist / blacklist bij privéontvangst. Ik vroeg mij af of zoiets ook bestaat voor privéhuizen. Het zal vast niet mogen i.v.m. de AVG, maar ik kan me voorstellen dat ze er toch zijn.

Ik hoor regelmatig dat huizen dubbele afspraken inplannen, terwijl ik daar bij mijn vaste adressen nog nooit last van heb gehad. Ik kan me voorstellen dat ze van mijn 06-nummer weten dat ik altijd op tijd ben, en dat ze daardoor niet dubbel inplannen?

Misschien dat de aanwezige DVP's ons hier meer over kunnen vertellen?
 
Ik denk niet onder privéhuizen zelf. Een privéhuis blijft een bedrijf dat te maken heeft met regels en privacywetgeving, waardoor persoonsgegevens niet zomaar gedeeld mogen worden.

Overigens heb ik ooit wel moeite gehad om een telefonische afspraak te maken met een dame in een privéhuis. Kreeg steeds te horen dat de dame bezet of al richting huis was. Bleek uiteindelijk dat een stalker met dezelfde voornaam (en gelijke stem) de dame al maanden privé lastig viel. Lijkt me dat hij dus op een 'zwarte lijst' van het huis stond;)
 
Uitwisseling tussen de privéhuizen waarschijnlijk niet, maar ook niet een lijstje per huis in hun eigen systeem?

Voor zover ik weet noteren huizen je naam en telefoonnummer bij een afspraak. Kan me voorstellen dat ze die gegevens niet direct verwijderen en ze daardoor weten of het om een 'vaste' klant gaat.
 
Vergeet de goede huizen niet R V P in made regelt het prima en je word altijd zeer ! Vriendelijk bij het binnen komen geholpen bij de dame bij de deur altijd bij het voorstellen probeert ze de spanning zo min mogenlijk aanwezig te laten een TOP locatie en ook bij huizen Sandra in Breda is het allemaal goed geregeld 😃
 
Een huis mag eigenlijk geen persoonlijke gegevens bewaren dus ik denk niet dat de huizen gegevens van klanten uitwisselen. Waar ik werkte had het bestuur wel een lijstje op papier (niet opgeslagen in hun "systeem") zodat de gastvrouwen op de hoogte blijven van vervelende klanten. In mijn geval had ik wel een "stalkerachtige" klant die ik moest afwijzen nadat hij aangegeven had dat hij verliefd op mij was en wilde dat ik met dit werk stopte. 😑😑. Hij had wel één keer een afspraak onder een andere naam gemaakt waardoor ik hem weer moest afwijzen. Hij kwam wel op tijd voor de afspraak etc.maar helaas, had ik hem al gewaarschuwd dat ik hem tóch niet meer wilde zien.

Wat dubbele afspraken maken betreft, is het wel lastig te zeggen of het iets te maken heeft met het feit dat je een vaste klant bent die altijd opdagen en ook op tijd komt. Soms gaat het gewoon over een fout van de gastvrouw en in andere gevallen proberen ze zoveel mogelijk klanten langs te laten komen in de hoop dat elke klant voor één van de meiden gaat kiezen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan