Wie gebruikt zijn eigen voornaam bij afspraak en wie niet?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben wel benieuwd wat de motivaties zijn om niet de eigen roepnaam te gebruiken.

Ik heb een zeldzame roepnaam, maar gebruik hem wel gewoon bij de dames. Vind het simpelweg het fijnste als ze mij daarmee aanspreken tijdens de date. Een zeldzame naam heeft als voordeel dat als ik in de agenda sta bij een dame en ik heb haar al eens eerder bezocht, zij direct weet dat het om mij gaat en niet om iemand die toevallig dezelfde naam heeft. Het nadeel is dat als een dame mijn naam zou googlen mijn naam ook direct op de eerste pagina met zoekresultaten verschijnt. Ik geef indirect dus wel een groot deel van mijn privacy prijs. Misschien heel naief van mij hoor, maar ik vertrouw op de discretie van de dames die ik bezoek.
 
Ik gebruik een pseudoniem.
Dit ivm. mijn privacy.
Anders zou je aan de hand van een combinatie van verschillende kenmerken, waar mijn voornaam dan een van is, mogelijk mijn identiteit kunnen achterhalen. Daar zit ik niet op de wachten.
Bovendien: De dames ageren ook niet onder hun echte voornamen. Waarom zullen wij dan geen wandelnaam gebruiken? Ik gebruik één, hooguit twéé verschillende namen, die kan ik nog goed onthouden.
 
Gewoon mijn eigen dertien-in-een-dozijn voornaam.
Ik ook.
Ik verbaas me ook vaak hoe sommigen krampachtig moeite doen om van alles te verbergen.
Ik kan het enerzijds begrijpen als je bv in een relatie zit, maar 100% zekerheid heb je nooit en als je zoveel moeite moet doen vraag ik me af of het nog wel leuk is.
 
Nee, gebruik altijd een andere naam als mijn echte, waarom, in de tijd dat ik op school zat was mijn voornaam de enige van de school, dus je kan zeggen dat deze weinig voorkomt, en nee , ik gebruik ook Bassie niet.
Ik zal het nog sterker vertellen , er is een dame die ik met tijden wijlen ( 3 jaar ) een bezoek breng, en deze denk echt dat ze de enige is die ik bezoek, zelf deze weet niet mijn echte naam. Is eigenlijk wel grappig dat deze denkt dat ik haar als enige bezoek, zou zomaar in gtst kunnen acteren.
 
Mijn eigen voornaam. Te verwarrend en raar als ik met een andere naam aangesproken zou worden. Niet dat tijdens de gesprekjes voor en na vaak een naam genoemd wordt. Tis verder geen heel bijzondere voornaam en ik bezoek alleen dames in privehuizen waar denk ik het allemaal net even wat gecontroleerder aan toe gaat dan bij een thuisklusser. Daar zou ik ook eerder geneigd zijn om niet mijn voornaam te gebruiken. Verder heb ik voor mijn eigen omgeving niks te verbergen als het om deze hobby gaat, dus daar hoef ik het ook niet voor te laten.
 
Ik heb een beetje een cliché allochtonennaam dus als ik naar een privéhuis bel maak ik er iets van dat ook Nederlands kan zijn werkt wat makkelijker heb ik gemerkt.
 
Ik gebruik altijd mijn eigen naam, hoef ik ook niets te onthouden. Het is mij wel opgevallen dat sommige dames na verloop van tijd ook hun eigen naam prijsgeven maar op een of andere manier gebruik je die tijdens de communicatie toch niet.
Daarnaast weet ik van een aantal dames dat ze zelf bijnamen in de app verzinnen zodat ze weten wie er komt, dus het maakt ze geen ruk uit hoe jij heet maar ze geven je zelf een mooi alias??
 
Ik gebruik altijd mijn eigen naam, hoef ik ook niets te onthouden. Het is mij wel opgevallen dat sommige dames na verloop van tijd ook hun eigen naam prijsgeven maar op een of andere manier gebruik je die tijdens de communicatie toch niet.
Daarnaast weet ik van een aantal dames dat ze zelf bijnamen in de app verzinnen zodat ze weten wie er komt, dus het maakt ze geen ruk uit hoe jij heet maar ze geven je zelf een mooi alias??
Ook wel eens gehoord ja, was wel tevreden met mijn bijnaam zelf, maar of het waar was?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan