WHEM Wie heeft er ervaring met Liza uit Oss?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jan42

Newbie
2
08/04/22
1
Hallo,heeft er iemand ervaring met Liza uit Oss? Ze adverteert op sexjobs. Onder de titel Mooie Blonde 45.
Foto's spreken mij wel aan. Kan tot nu toe nog nergens recensies van haar vinden.

Ben er in februari geweest, na het lezen van recensie op nzcforum.be. ( volgens mij onder baresletje).
Op zich aardige vrouw. Kreeg blikje fris bij binnenkomst.
Daarna naar slaapkamer. Ze begon met pijpen. Niet verkeerd. Daarna neuken zonder cd.
Strak kutje.redelijk snel klaar gekomen. Daarna ff naar huiskamer wat drinken en kletsen. Vervolgens weer naar bed. Pijpen. Wilde ook anaal doen maar werd niet goed stijf. Weer pijpen en vroeg of ze 69 wilde doen. Ze wist niet wat dat was....uitgelegd en dus gedaan . Lekker geeft en vinger in kutje en kontje. Uiteindelijk klaar gepijpt.
Moest Uiteindelijk 140 euro betalen voor ongeveer uur. Had op forum gelezen dat ze ook wel plasseks deed, maar toen ik dat vroeg zei ze dat ze dat niet meer deed. Jammer.
Herhaling? Misschien wel maar dan ga ik voor half uur. Las nl op nzcforum.be dat sommigen half uur boekten en toch langer waren geweest en dus minder hebben betaald.

Afgesproken. Adres gekregen inclusief nummer met afspraak aan te bellen op bepaald tijdstip.
Je raadt het al : niet open gedaan. Ook kwartier en uur later geen gehoor. Terug thuis uren later: excuus, verslapen. Jaja. Tot 12.00???

Haar aantal dagen geleden mail gestuurd, maar ze reageert niet terug.
Uit ervaring weet ik dat ze niet zomaar iedereen haar nummer geeft en een aantal vaste klanten heeft en soms nieuwe wandelaars laat komen. Ik heb haar destijds een mail gestuurd en wat meer verteld over mezelf ( geen hele levensverhaal uiteraard) toen kreeg ik gelijk haar nummer gestuurd. Wellicht dat proberen?

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
49.394
Leden
40.541
Nieuwste lid
Stevenpool
Terug
Bovenaan Onderaan