WHEM Wie heeft er ervaring met Mika Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De afspraak was duidelijk en snel gemaakt. Mika ontvangt in het centrum van Den Haag, openbaar vervoer en parkeergarage zijn in de directe omgeving. Vooraf straatnaam ontvangen en als ik in de straat was appen voor het huisnummer.

Ontvangst was in een schoon en net appartement, door deze prachtige dame (ja, ze is het echt, genoeg bewijsmateriaal). Na de financiële afhandeling volgde een hemelse pijpbeurt. Even wat afgeremd, dus was ontspannen liggen kletsen. Ze spreekt prima Engels en het is niet alleen dirtytalk. Daarna bereed zij mij en heerlijk gekomen. Na een fijne massage (reukloze olie!) lukte het mij zowaar om nog een keer te komen in de afgesproken 45 minuten. Ook daarna weer een leuke babbel.

Schoonmaken ging met de bekende natte doekjes.

Al met al heel tevreden en de betaalde 150 euro meer dan waard.

Tip: als je gaat, zorg dat je vooraf aandacht aan haar, tanden en lichaamsgeur hebt besteed. Ze gaf aan dat dit nog wel eens niet het geval is. En bovenal: behandel haar met respect, dan krijg je er heel wat voor terug!
 
De afspraak was duidelijk en snel gemaakt. Mika ontvangt in het centrum van Den Haag, openbaar vervoer en parkeergarage zijn in de directe omgeving. Vooraf straatnaam ontvangen en als ik in de straat was appen voor het huisnummer.

Ontvangst was in een schoon en net appartement, door deze prachtige dame (ja, ze is het echt, genoeg bewijsmateriaal). Na de financiële afhandeling volgde een hemelse pijpbeurt. Even wat afgeremd, dus was ontspannen liggen kletsen. Ze spreekt prima Engels en het is niet alleen dirtytalk. Daarna bereed zij mij en heerlijk gekomen. Na een fijne massage (reukloze olie!) lukte het mij zowaar om nog een keer te komen in de afgesproken 45 minuten. Ook daarna weer een leuke babbel.

Schoonmaken ging met de bekende natte doekjes.

Al met al heel tevreden en de betaalde 150 euro meer dan waard.

Tip: als je gaat, zorg dat je vooraf aandacht aan haar, tanden en lichaamsgeur hebt besteed. Ze gaf aan dat dit nog wel eens niet het geval is. En bovenal: behandel haar met respect, dan krijg je er heel wat voor terug!
Is zij echt een latina? want ik vind haar op een oostblok dame lijken. Wel raar dat ze geen Spaans spreekt je zou dat van een spaanse toch verwachten, me gevoel zegt me niet doen.
 
Laatst bewerkt:
 
Ik denk dat ze geen Oostblok dame is:
1. ze gaf aan dat ze Portugees/Braziliaans is;
2. natuurlijk bruine huid, geen zonnebank kleurtje zoals Oostblok dames waarschijnlijk zouden hebben in januari.
Genoeg oostblok dames die van nature een kleurtje hebben, ze zijn dus niet allemaal bruin door de zonnebank.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan