WHEM Nikita

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben 2 keer bij haar geweest. Contact leggen gaat moeilijk, maar als het eenmaal gelukt is kom je bij een ontzettende hyper dame, die trouwens wel vriendelijk is. Volgens mij was dat hyper gedrag niet natuurlijk. De slaapkamer was een rommeltje en in de woonkamer hoorde ik een man hoesten (of een vrouw met zwaaaare stem). De sex was gehaast maar best oké. Herhaling matig voor mij omdat ik denk dat deze dame gebruikt.
 
Die Nikita daar krijg ik nog €50,-- van ik denk een jaar of 20 geleden afgesproken in de Concordia straat te Groningen dame moest eerst geld en verdween via een brandgang achter een hek weg. Type oplichtertje, ze ontvangt overal en huurt dan even een kamertje voor een half uurtje om je af te werken ze is gebekt en bijdehand. Voor de Looks hoef je het niet te doen type TMM mijden deze meid ...
 
Ben 2 keer bij haar geweest. Contact leggen gaat moeilijk, maar als het eenmaal gelukt is kom je bij een ontzettende hyper dame, die trouwens wel vriendelijk is. Volgens mij was dat hyper gedrag niet natuurlijk. De slaapkamer was een rommeltje en in de woonkamer hoorde ik een man hoesten (of een vrouw met zwaaaare stem). De sex was gehaast maar best oké. Herhaling matig voor mij omdat ik denk dat deze dame gebruikt.
klopt zij is een gebruiker...heeft ook linke vrienden
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan