WHEM Julie Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik heb haar ooit ontmoet.
Geen idee meer onder welke naam ze toen adverteerde, maar was wel met dezelfde foto's.
Wat ik me er nog van herinner.
Een zeer knappe, lieve, stijlvolle jongedame waar je een leuke babbel mee kan hebben.
Ook lingerie droeg ze toen niet het goedkoopste setje en was het één en al wauw bij elk kledingstukje dat ze uittrok.

Blij dat ze terug is! :)
Daar komt een nieuwe date aan
 
ik heb haar ooit ontmoet.
Geen idee meer onder welke naam ze toen adverteerde, maar was wel met dezelfde foto's.
Wat ik me er nog van herinner.
Een zeer knappe, lieve, stijlvolle jongedame waar je een leuke babbel mee kan hebben.
Ook lingerie droeg ze toen niet het goedkoopste setje en was het één en al wauw bij elk kledingstukje dat ze uittrok.

Blij dat ze terug is! :)
Daar komt een nieuwe date aan
Ik betaal geen 200 voor een leuke babbel... babbelen kan je gratis bij tele-onthaal :)
 
ik heb haar ooit ontmoet.
Geen idee meer onder welke naam ze toen adverteerde, maar was wel met dezelfde foto's.
Wat ik me er nog van herinner.
Een zeer knappe, lieve, stijlvolle jongedame waar je een leuke babbel mee kan hebben.
Ook lingerie droeg ze toen niet het goedkoopste setje en was het één en al wauw bij elk kledingstukje dat ze uittrok.

Blij dat ze terug is! :)
Daar komt een nieuwe date aan
Ze adverteerde vroeger onder de naam Jill.
Ik heb ooit op het punt gestaan om haar te ontmoeten, maar die date is toen in het water gevallen… jammer genoeg.
 
Mijn contact met haar was de maand erna….time files. 😁

Maar inderdaad … 7 jaar na datum nog steeds dezelfde foto's gebruiken? 🤔
Denk niet 7 jaar maar iets van 4 jr geleden mee afgesproken 2x toen onder de naam Jill. Mooie dame, vlaams valt wel onder de titel high class companion kan je mee gezien worden. Maar voor mij geen klik had niet de indruk dat ik haar kon boeien of dat sex haar kon boeien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan