WHEM Marthe uit Goor?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat moet ik me voorstellen bij neuken met bekenden?
Mijn gok zou zijn mannen met ze eerder een date heeft gehad? Geen idee, ben eigenlijk alleen geïnteresseerd in haar pijpkunsten dus heb het niet gevraagd

Geen foto, dus verdacht.

Inderdaad, echter minder verdacht dan de gebruikelijke fake foto's. En het profiel al wel actief sinds maart 2020. Maar zodoende dus mijn vraag hier dus ben benieuwd wie er ervaring mee heeft :)
 
Mijn gok zou zijn mannen met ze eerder een date heeft gehad? Geen idee, ben eigenlijk alleen geïnteresseerd in haar pijpkunsten dus heb het niet gevraagd



Inderdaad, echter minder verdacht dan de gebruikelijke fake foto's. En het profiel al wel actief sinds maart 2020. Maar zodoende dus mijn vraag hier dus ben benieuwd wie er ervaring mee heeft :)
Profiel actief sinds maart '20 zegt helaas niet zo veel 😉
 
Heren, dank voor de reacties. Ik snap uiteraard dat een registratie datum niet heilig is. Doel was ook niet om daar discussie over te starten. Ik denk dat het beste is om gewoon even af te wachtenof er leden zijn die ervaring bij Marthe hebben zodat dat uitsluitsel geeft of het wel of niet betrouwbaar is
 
Marthe heeft rond 2018 in Wageningen en Renkum geadverteerd, met pijpdates in auto of buiten. Toen pijpte ze redelijk, maar ze was niet erg fris. Vorig jaar een keer afgesproken in Goor, maar ze was nog weer een stuk dikker geworden en zag er opnieuw erg slonzig en niet onverzorgd uit. Ben weer omgekeerd.
 
Ik heb laatst met haar afgesproken. Aftrekken en zoenen.
Dit was erg fijn en lekker. Was zo gebeurd door de spanning.
Ze is ook veel afgevallen zoals ik uit vorige berichten mag opmaken. Ze heeft een mooi figuur met sexy tatoeages.
Groot herhalingsgevaar.

Ik heb nu video's van haar gekocht en betaald. Nu nog even wachten of ik ze ga krijgen...
 
Niets ten nadele van jouw ervaringen natuurlijk en heb zelf sowieso geen ervaring met deze dame echter is dit een terugkerend fenomeen op GR....

Reguliere reagluurders zijn over het algemeen in het meest gunstige geval niet heel positief , terwijl een newbie wel een positieve ervaring heeft...en dat staat los van jouw (ongetwijfeld) goede bedoelingen... maar het komt meerdere keren per week voor.....
 
Ik heb vorig jaar ook een pijpdate met Marthe gehad. Zoals hierboven aangegeven is de persoonlijke verzorging van haar niet geweldig en was ze aan de dikke kant. Je moet ervan houden maar voor mij was het herhalingsgeval echt 0,0.

Het pijpen was redelijk goed maar kwam ook omdat de nood hoog was.
 
Begin mei geld overgemaakt voor video's maar nooit wat gehad.
Eerst keer op keer smoesjes. Dat ze de bestanden niet kon verzenden.
Nu geen reactie meer. Ook niet als Ik wil afspreken. Ik weet dat meer mensen dit hebben gehad
 
2x bij haar geweest. Pijpt redelijk. Niet echt diep maar wel lekker door tot je goed leeg bent. Reageert wel kortaf op mail. Maar in de auto relaxed.

Voordeel is dat ze snel Reageert en je snel terecht kunt.. .
 
pijpt goed zoent wel lekker mocht haar ook vingeren ,mijn handen stonken echt nadat ik dat heb gedaan, paar weken daarna had ze mij een mail gestuurdt of ze geld kon lenen.
niet voor herhaling vatbaar ben gegaan omdat ik geil was ze slikt wel dat is wel een plus
 
Recent ook weer een afspraak gemaakt. De nood was hoog en Marthe had tijd. Ze pijpt wel goed en de hygiëne is wel iets beter. Maar ze blijft een gevalletje alleen afspreken als de nood hoog.
 
Ze heeft mij ook een paar keer gepijpt. Het pijpen was prima, al gaat ze niet echt diep. Wel slikt ze alles tot de laatste druppel. Met de hygiëne heb ik wisselende ervaringen. Het is wel eens slecht geweest (oud zweet, rooklucht) maar ook wel goed, en er tussenin. Als de nood hoog is ga ik er vast nog eens langs voor een pijpbeurt maar zou haar niet zo snel neuken.
 
Ze heeft mij ook een paar keer gepijpt. Het pijpen was prima, al gaat ze niet echt diep. Wel slikt ze alles tot de laatste druppel. Met de hygiëne heb ik wisselende ervaringen. Het is wel eens slecht geweest (oud zweet, rooklucht) maar ook wel goed, en er tussenin. Als de nood hoog is ga ik er vast nog eens langs voor een pijpbeurt maar zou haar niet zo snel neuken.
wanneer ben jij het laatst geweest dan en rook ze nu een beetje fris dan, want pijpen doet ze wel goed
 
Terug
Bovenaan Onderaan