WHEM Marthe uit Goor?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Marthe heeft rond 2018 in Wageningen en Renkum geadverteerd, met pijpdates in auto of buiten. Toen pijpte ze redelijk, maar ze was niet erg fris. Vorig jaar een keer afgesproken in Goor, maar ze was nog weer een stuk dikker geworden en zag er opnieuw erg slonzig en niet onverzorgd uit. Ben weer omgekeerd.
Hier idem
 
Poosje terug nog mee afgesproken. Gaat weer de verkeerde kant op met de hygiëne. Mijn auto stonk helemaal nadat ze klaar was, en dan heeft ze haar kleren nog aangehouden🤢
 
Pijpt lekker idd niet erg diep , redelijk fors van postuur, voor mij handig in de buurt pijpen slikken voor 60 euro .

Maar verder zit er van haar kant weinig gevoel bij .
Echt voor noodgevallen dus
 
nou zou het niet nog keer of ze moet eerst ff onder de duche dan zou ik het wel willen met haar, want e vorige keer had ik gevingerd en mijn handen roken echt te smerig voor woorden en daar mag jij met je blote pielemans in gadver.
 
nou zou het niet nog keer of ze moet eerst ff onder de duche dan zou ik het wel willen met haar, want e vorige keer had ik gevingerd en mijn handen roken echt te smerig voor woorden en daar mag jij met je blote pielemans in gadver.
Ja als er tig mannen zonder condoom inklaarkomen zal dat wel een gore brij worden
 
Ik heb 3x een pijpdate met haar gehad, was prima. Lekker in haar mond klaar gekomen en ze slikt het netjes door. Bij een van die keren rook ze naar zweet, sommige mensen hebben dat. Een deo zou dan welkom zijn.
Vingeren en neuken niet gedaan, deed ze toen volgens mij ook niet. Wel met haar borsten kunnen spelen.
 
Ik heb 3x een pijpdate met haar gehad, was prima. Lekker in haar mond klaar gekomen en ze slikt het netjes door. Bij een van die keren rook ze naar zweet, sommige mensen hebben dat. Een deo zou dan welkom zijn.
Vingeren en neuken niet gedaan, deed ze toen volgens mij ook niet. Wel met haar borsten kunnen spelen.
als je van je zaad af wil prima maar verder zou ik niet willen met haar
 
Paar maanden geleden mee afgesproken .Afgelegen plek ophet industrie terrein heeft ze mij gepijpt in de auto.Heb heerlijk met haar getongzoend .Elke druppel slikt ze door .Heb haar daarna geneukt zc .Ze zag er keurig verzorgd uit en rook lekker fris.Prima date gehad
 
Terug
Bovenaan Onderaan