Recensie Sara? Tssara27 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Collega's ik moet zeggen dat de recensies op Kinky in dit geval meer dan kloppen
Zal zo meteen recensie schrijven maar zeer knappe verschijning en heel vakkundige dame
En hoezo kloppen de recensies dan? Heb je daar dan bewijs voor?
klinktallemaal te mooi om waar te zijn. Ben de hele week al aan het bellen (met een nieuw en niet traceerbare telefoon) maar tot nu toe geen reactie.
Voor mij is het een gevalletje fake. Tot het tegendeel is bewezen.
 
Begin ernstig te twijfelen aan deze 'dame'. Elke dag van de week contact proberen te leggen met Sara, bellen, sms'en en appen. Stel me steeds netjes voor en vertel iets over mezelf, dus geen opdringerig gedrag o.i.d. van mijn kant. Maar ben blijkbaar niet de enige die nul op het rekest krijg.
 
hallo allemaal ik ben Ts Sara sorry als ik niemand van jullie antwoord dit werk van mij is echt niet makkelijk ik ben gewend om altijd in Duitsland in een bordeel te werken alles is gratis ik ben nieuw hier in Nederland en hier we moeten met meer aandacht werken, het maakt me erg moeilijk, dus alsjeblieft degenen die me schrijven, zeggen dat je van het forum komt, dus ik zal er zeker van zijn dat je echt een klant bent en ik zal je al mijn aandacht geven Ik kijk ernaar uit om te zien jullie allemaal
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ik ben een poosje geleden voor het eerst bij haar geweest in Helmond, toen was ze daar voor een kleine 2 weken. Het duurde even voor ze reageerde, stuurde daarna meteen een lijstje met prijzen. Afspraak was daarna snel gemaakt en ik ging op weg.

In een flat werd ik ontvangen in een redelijk nette kamer. Sara zag er oogverblindend uit en had sexy lingerie aangedaan voor me. Na de betaling overgaan op elkaar betasten, wat zoenen (geen tongzoenen) en al snel op bed beland. Ze kan heerlijk pijpen en ik heb haar 18cm ook lekker gelikt (zc). Ze houdt idd van deepthroat, en dat vond ik ook geil. Ik had aangegeven dat ze me ook mocht neuken en na een poosje 69 gingen we daarop over. Ze gleed makkelijk naar binnen, en stootte lekker hard door. Even later pakte ze een dildo erbij en werd ik door haar pik en dildo tegelijk genomen. Dat was nieuw voor me maar wel erg lekker, ze wist wat ze deed. Daarna heb ik haar ook doggy genomen, haar kont is goddelijk! Na mijn hoogtepunt hebben we nog even gelegen, gestreeld en gepraat.
Ze is echt een vriendelijke en lieve dame, met wat bdsm trekjes. Ik ben al met al blij haar bezocht te hebben, en hoop dat ze snel weer in de buurt is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan