Algemeen Wie is ze? Recensie?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
19
28/03/22
7
4
Daar het toch wel crisis is, wil ik mijn bezoekjes beter plannen en eerst eens kijken of een recensie bestaat vooraleer ik in het wilde weg geld uitgeef. Ik spreek nu over de nachtshift.
In het begin van de lange overdekte gallerij Pieter Vanderdoncktdoorgang is er in het begin (niet de kant van de Brabantdam maar de andere kant) een jonge, blonde dame met kort kapsel dacht ik, die een bril draagt. Ze heeft heel kleine maar mooi gevormde borsten. Ze kijkt altijd heel lief en schattig. Weet iemand wie ze is en of er een recensie is?
Merci
 
Daar het toch wel crisis is, wil ik mijn bezoekjes beter plannen en eerst eens kijken of een recensie bestaat vooraleer ik in het wilde weg geld uitgeef. Ik spreek nu over de nachtshift.
In het begin van de lange overdekte gallerij Pieter Vanderdoncktdoorgang is er in het begin (niet de kant van de Brabantdam maar de andere kant) een jonge, blonde dame met kort kapsel dacht ik, die een bril draagt. Ze heeft heel kleine maar mooi gevormde borsten. Ze kijkt altijd heel lief en schattig. Weet iemand wie ze is en of er een recensie is?
Merci
Dag P.

Kan je de naam van de bar, het huisnummer en raamnummer geven aub. (zie hiervoor plattegrondsplan Ghent op deze site vinden). Ik ga regelmatig in de nightshift en moet deze dame allicht al gezien hebben maar om ze te situeren is het wellicht beter als ik de gevraagde gegevens heb.

Grt. D.
 
Daar het toch wel crisis is, wil ik mijn bezoekjes beter plannen en eerst eens kijken of een recensie bestaat vooraleer ik in het wilde weg geld uitgeef. Ik spreek nu over de nachtshift.
In het begin van de lange overdekte gallerij Pieter Vanderdoncktdoorgang is er in het begin (niet de kant van de Brabantdam maar de andere kant) een jonge, blonde dame met kort kapsel dacht ik, die een bril draagt. Ze heeft heel kleine maar mooi gevormde borsten. Ze kijkt altijd heel lief en schattig. Weet iemand wie ze is en of er een recensie is?
Ik dek dat je de Griekse maya bedoelt en ik hier ook al getwijfeld om binnen te gaan. Volgende keer ze er zit zal ik niet twijfelen en toch binnen gaan. Uiteindelijk wat heb je te verliezen? 50 euro. Tja dan is het maar zo e. Wie niet waagt niet wint int leven. 😉
 
Dag P.

Kan je de naam van de bar, het huisnummer en raamnummer geven aub. (zie hiervoor plattegrondsplan Ghent op deze site vinden). Ik ga regelmatig in de nightshift en moet deze dame allicht al gezien hebben maar om ze te situeren is het wellicht beter als ik de gevraagde gegevens heb.

Grt. D.
Hey D.

Wellicht zal dit bar Mignon zijn, raam midden, links of rechts. Ik heb er eerlijk gezegd niet op gelet. Als ik mij niet vergiste, draagt ze ook een beugel en zat ze vroeger aan de overkant in Bar L'orchidee (?) Maar toen had ze lang haar dacht ik. Nu kort. En ze had als ik mij niet vergis een kleine tattoo ter hoogte van haar slaap.
Bedankt!
 
Hey D.

Wellicht zal dit bar Mignon zijn, raam midden, links of rechts. Ik heb er eerlijk gezegd niet op gelet. Als ik mij niet vergiste, draagt ze ook een beugel en zat ze vroeger aan de overkant in Bar L'orchidee (?) Maar toen had ze lang haar dacht ik. Nu kort. En ze had als ik mij niet vergis een kleine tattoo ter hoogte van haar slaap.
Bedankt!
Zou kunnen P. Een paar maanden (4) geleden werkte ze nog in bar Crazy 8L. Daarna heb ik ze een tijdje (2 maanden) gezien in l'Orhidee en nog later inderdaad mogelijks ook een keer in bar Mignon. Ze had een tijdlang blond kort, daarna zwart kort haar. Ik zal er zeker eens op letten als ik nog eens langsga (wellicht binnen de 10 dagen). Ik zal speciaal letten op de eventuele beugel, de grootte van de borsten en eventuele tattoo's. Herinner me er dan gerust aan in PB.
 
Hey D.

Wellicht zal dit bar Mignon zijn, raam midden, links of rechts. Ik heb er eerlijk gezegd niet op gelet. Als ik mij niet vergiste, draagt ze ook een beugel en zat ze vroeger aan de overkant in Bar L'orchidee (?) Maar toen had ze lang haar dacht ik. Nu kort. En ze had als ik mij niet vergis een kleine tattoo ter hoogte van haar slaap.
Bedankt!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan