WHEM Maan,Beuningen(Voorheen Deventer)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Slechts 1 Foto (die vrij weinig zegt/prijsgeeft), en een veelste korte advertentie naar mijn mening, al 2 grote rode vlaggen.
Daarnaast kan ik mij herinneren dat ze eerst in ''Zwolle'' woonde.

Grote kans dat dit nep is, bewijzen zijn er nog niet. Maar ik zou het in ieder geval niet proberen
 
Maan hier..

Mijn account is absoluut niet fake. Reageer altijd keurig op iedereen (soms zie ik wat over 't hoofd maar dat is geloof ik gewoon menselijk).

Bijzonder dat dit wordt geschreven terwijl ik 2 jaar lang meerdere 'klanten' naar zeer tevredenheid heb geholpen.

Misschien wat netter om niet zomaar dingen over mensen te schrijven als je de feiten niet weet.

De reden van mijn korte advertentie is omdat veel dames teveel poespas toevoegen en ik zelf graag goed in gesprek ga met mensen die oprechte intresse tonen. En andersom dus. Veel kicken ook op gratis foto's etc dus ook daarin ben ik wat voorzichtiger, ook in verband met discretie.

Daarnaast ben ik onlangs verhuisd en woonde inderdaad in Zwolle. Ook pas ik mijn locatie aan als ik bijvoorbeeld 2 weken op 'vakantie' ben in eigen land om ook daar eventueel sessies te kunnen doen. Dat is de reden waarom mijn locatie soms wisselt.

Nogmaals, mijn account en ik zijn absoluut niet fake. 🤷🏼‍♀️
 
Mrs. Maan uit Beunigen/Deventer/Zwolle is fake inderdaad. Deze persoon hanteert een truc die veel voorkomt op SJ. Alvorens life af te spreken, wil ze eerst een online sessie doen. Dat is zogenaamd nodig omdat er veel fakers op SJ zijn. Die kost dan bv. Eur. 50,-. Daarvoor krijg je een paar appjes (waarschijnlijk om het niet fake te laten lijken), maar vervolgens komt het nooit tot een afspraak. Dezelfde truc hanteert bv Roos uit Eindhoven ook.
 
Mrs. Maan uit Beunigen/Deventer/Zwolle is fake inderdaad. Deze persoon hanteert een truc die veel voorkomt op SJ. Alvorens life af te spreken, wil ze eerst een online sessie doen. Dat is zogenaamd nodig omdat er veel fakers op SJ zijn. Die kost dan bv. Eur. 50,-. Daarvoor krijg je een paar appjes (waarschijnlijk om het niet fake te laten lijken), maar vervolgens komt het nooit tot een afspraak. Dezelfde truc hanteert bv Roos uit Eindhoven ook.
Zoals eerder aangegeven ben ik zeker niet fake!

Ik communiceer vantevoren duidelijk wat de bedoeling is. Door eerdere nare ervaringen en omdat ik als vrouw alleen, prive thuis ontvang, ontmoet ik niet iedereen meer zomaar.

Als de online sessie goed gaat en iemand toont daadwerkelijk een subje te zijn ipv gewoon een of andere 'geilerd', spreek ik wel degelijk real life af. Dit kan ik ook aantonen dus als je de feiten niet kent, is het niet heel netjes om bovenstaand bericht zomaar te plaatsen.

Check your facts before you judge!
 
Terug
Bovenaan Onderaan