WHEM Sasha Diamond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb vroeger nog verschillende dates gehad met haar toen ze nog adverteerde onder Aishell Pao.
Lekkere en mooie trans en een paar zeer goede dates gehad.
Als de klik er is dan geniet ze echt en komt ze makkelijk klaar. Ze heeft een zeer gevoelige lul en bij het voorspel proef je al snel haar voorvocht 🙂
Ze maakt ook graag foto's en video's. Ze kickt ook op xxl lullen dus als je groot geschapen bent, heb je al een streepje voor…
Staat ook open voor trio's, ooit eens supergeil trio gehad met haar.
Jammer dat ze nog weinig ontvangt en dan ook meestal in Antwerpen (iets te ver voor mij).
Maar voor een trio zou ik nog eens zo ver willen rijden…
 
Ik heb vroeger nog verschillende dates gehad met haar toen ze nog adverteerde onder Aishell Pao.
Lekkere en mooie trans en een paar zeer goede dates gehad.
Als de klik er is dan geniet ze echt en komt ze makkelijk klaar. Ze heeft een zeer gevoelige lul en bij het voorspel proef je al snel haar voorvocht 🙂
Ze maakt ook graag foto's en video's. Ze kickt ook op xxl lullen dus als je groot geschapen bent, heb je al een streepje voor…
Staat ook open voor trio's, ooit eens supergeil trio gehad met haar.
Jammer dat ze nog weinig ontvangt en dan ook meestal in Antwerpen (iets te ver voor mij).
Maar voor een trio zou ik nog eens zo ver willen rijden…
Heb je met een andere man een trio gedaan?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan