Algemeen wie was dit? Bloedstraat 8 of 10

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

retep42

Newbie
10
11/01/23
1
Is onderhand alweer een 1-2 maanden geleden, maar er stond in de ramen op bloedstraat nummer 8 of 10 een redelijk lange ietwat volle blonde dame met dikke tieten.
Het zou kunnen dat dit een vrouw was, ik weet het eerlijk gezegd nooit zo goed in dit hoekje, maar ook in dat geval ben ik erg geinteresseerd..
Zal een donderdag- of zaterdagavond geweest zijn. Mocht iemand het weten dan hoor ik dat graag haha, wat een mooie verschijning was dat zeg..

(leuk om vanalles hier te lezen, ben redelijk nieuw op het forum!)
 
Bloedstraat 8 is geen raam (hekwerk), nummer 10 is een studentenhuis (kippenhok). Dus ik ga er van uit, dat je nummer 6 (met de zwarte luifels, Kleider+boven), 12 of 14 (beide met rode gordijnen/luifels), bedoeld. Nummer 12 loop je vanuit de Gordijnenstraat text op af.

Als het inmiddels 1-2 maanden geleden is, dat je haar hebt gezien, kan het best zijn, dat ze inmiddels is gevlogen. Zowel de Bloedstraat, als de Gordijnenstraat, worden in de avonduren vaak door gewone meisjes en niet door transen bevolkt.
 
Ik ben er onderhand achter. Stephanie uit Spanje, 1.80m lang, op Bloedstraat 14-3 geloof ik.
Na een tijdje was het duidelijk dat het over was, maar uiterst mooie dame en echt groot maar niet te dik. Ze was wel relaxed en niet te gehaast. Was een vrouw overigens.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan