Wil voor het eerst kontlikken bij een dame, graag jullie advies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kazushi

Wandelaar
53
16/03/23
10
Ik wil voor het eerst kontlikken en beetje nerveus erover. Als de dame voorheen doucht en haar anus met zeep schoonmaakt is het genoeg? Of moet het uitgebreider schoongemaakt worden, zeg maar met de vingers eroverheen met zeep goed schoonmaken? Waar moet ik nog meer op letten?
 
Vraag de dame om zich vantevoren te wassen en ga ervan uit dat ze weet wat ze doet.
Ik rim al heel lang dames, nog nooit ergens last van gehad.
Oh ja, er worden hierboven grappen over gemaakt, maar je mond met mondwater spoelen is inderdaad wel zo beleefd.
Bedankt, goed schoonmaken met water en zeep is genoeg om er zeker van te zijn dat ik niks oploop? We gaan ervan uit dat ze gezond is natuurlijk. Ik dacht mischien is er iets speciaals voor om het zodanig schoon temaken geschikt voor rimmen
 
Ik app vlak voordat ik naar mn date ga dat ik gek ben op kontjes en of ze dat ok vind. Dat snapt de dame direct. Een enkele keer is het nee maar dat is voor mij geen dealbreaker.
 
1 van mijn favoriete handelingen als de dame een lekkere kont heeft, toevallig net nog gedaan, voor mij is het genoeg als ze haar kont even wast met water en zeep
 
Vraag de dame om zich vantevoren te wassen en ga ervan uit dat ze weet wat ze doet.
Ik rim al heel lang dames, nog nooit ergens last van gehad.
Oh ja, er worden hierboven grappen over gemaakt, maar je mond met mondwater spoelen is inderdaad wel zo beleefd.
Ik wil voor het eerst kontlikken en beetje nerveus erover. Als de dame voorheen doucht en haar anus met zeep schoonmaakt is het genoeg? Of moet het uitgebreider schoongemaakt worden, zeg maar met de vingers eroverheen met zeep goed schoonmaken? Waar moet ik nog meer op letten?
Ik duik nooit bij binnenkomst direct in een kont, dat doe je pas als je behoorlijk geil geworden bent
Mocht je dan toch een kluitje tegenkomen ,gewoon opvreten, het is organisch , je overleeft het wel
 
@Kazushi ik heb ooit dit antwoord gehad van @piet soaaids

Rimmen en gerimd worden is geen risico voor hiv.
Pas wel op met aambeien: als jij iemand met een aambei hard rimt, kan deze kapot gaan en bloeden. Je kunt dan bloed in je mond krijgen. Als dat zichtbaar en te proeven is, kan er risico zijn voor hiv.
Hou daarbij dan wel weer in het achterhoofd dat hiv niet veel voorkomt (bijna nooit) onder sekswerkers werkend in Nederland.

Door rimmen of gerimd worden kun je wel een andere soa oplopen, maar die kans is klein.
Meest aannemenlijk is dat je herpes oploopt; bij je lip of bij je anus.
Laat je daarom nooit rimmen door iemand met een blaasje, zweertje, wondje, kloofje op de lip. En rim zelf niet als jij zo'n beschadiging bij je lip hebt. Of gebruik een beflapje/opengeknipt condoom.
Zie jij beschadigingen (blaasjes, wondje, zweertje, kloofje) bij de anus van degene die jij wil rimmen? Doe het niet (of gebruik een beflapje/opengeknipt condoom).
 
@Kazushi ik heb ooit dit antwoord gehad van @piet soaaids

Rimmen en gerimd worden is geen risico voor hiv.
Pas wel op met aambeien: als jij iemand met een aambei hard rimt, kan deze kapot gaan en bloeden. Je kunt dan bloed in je mond krijgen. Als dat zichtbaar en te proeven is, kan er risico zijn voor hiv.
Hou daarbij dan wel weer in het achterhoofd dat hiv niet veel voorkomt (bijna nooit) onder sekswerkers werkend in Nederland.

Door rimmen of gerimd worden kun je wel een andere soa oplopen, maar die kans is klein.
Meest aannemenlijk is dat je herpes oploopt; bij je lip of bij je anus.
Laat je daarom nooit rimmen door iemand met een blaasje, zweertje, wondje, kloofje op de lip. En rim zelf niet als jij zo'n beschadiging bij je lip hebt. Of gebruik een beflapje/opengeknipt condoom.
Zie jij beschadigingen (blaasjes, wondje, zweertje, kloofje) bij de anus van degene die jij wil rimmen? Doe het niet (of gebruik een beflapje/opengeknipt condoom).
Erg bedankt
 
Ik wil voor het eerst kontlikken en beetje nerveus erover. Als de dame voorheen doucht en haar anus met zeep schoonmaakt is het genoeg? Of moet het uitgebreider schoongemaakt worden, zeg maar met de vingers eroverheen met zeep goed schoonmaken? Waar moet ik nog meer op letten?
Ik rim altijd de dames waar ik mee afspreek. Met lauw water wassen is genoeg. Ook voor jezelf is zeep niet goed voor alles in de schaamstreek, ook pik en anus. Lauw water en prettig voor de dame als je niet naar de knoflook stinkt, je fris gewassen bent en je tanden zijn gepoetst. Nog nooit iets opgelopen van kontlikken. Succes en rim ze.
 
Ik zie dat het topic vanmorgen rigoureus is opgeschoond. Wordt wel allemaal heel serieus zo. Werd hier de nodige flauwekul gemaakt, maar volgens mij nergens ten koste van iemand.. moet dat dan zo abrupt opgekuist worden? En iemand die in 35 posts 100 vragen stelt en verder nergens iets bijdraagt of deelt qua input, dat is dan wel prima??
 
Ik zie dat het topic vanmorgen rigoureus is opgeschoond. Wordt wel allemaal heel serieus zo. Werd hier de nodige flauwekul gemaakt, maar volgens mij nergens ten koste van iemand.. moet dat dan zo abrupt opgekuist worden? En iemand die in 35 posts 100 vragen stelt en verder nergens iets bijdraagt of deelt qua input, dat is dan wel prima??

Inderdaad, mijn flauwe reactie waar toch menigeen om heeft moeten lachen werd ook verwijderd. Ik snap dat het off topic was, maar de vraag van topic starter vind ik ook wel beetje van een kinderlijk niveau. En dan krijg je zo'n tegenreactie van mij, doe ik normaal ook niet bij normale vragen
 
Inderdaad, mijn flauwe reactie waar toch menigeen om heeft moeten lachen werd ook verwijderd. Ik snap dat het off topic was, maar de vraag van topic starter vind ik ook wel beetje van een kinderlijk niveau. En dan krijg je zo'n tegenreactie van mij, doe ik normaal ook niet bij normale vragen
Precies dit. Jammer dat je niet kunt zien wie er gepoetst heeft. Maar ik heb wel een vermoeden..
 
ik heb ook een vermoeden, die nieuwe moderator die zich wil laten gelden, kreeg onderstaande melding naar aanleiding van mijn post.

Je bericht in het onderwerp Wil voor het eerst kontlikken bij een dame, graag jullie advies werd verwijderd. Reden: Kinderachtig gedrag. Als je niks zinnigs te melden hebt. Zwijg dan.
Ik vind 'm ook niet erg geschikt, ik zie dat er vaak onnodig berichten worden verwijderd van iedereen, daar begin ik me ook steeds meer aan te ergeren. En de reacties zijn ook niet erg moderater waardig
 
Sommige nemen hun werk wel erg serieus...😁 Voordat deze post weggehaald wordt.. Even on topic

Als je een nette dame bezoekt komt dat helemaal goed. Heb gelukkig geen dame meegemaakt die van te voren niet had gesouched of schoongemaakt, maar lijkt me bijna vanzelfsprekend.
 
En iemand die in 35 posts 100 vragen stelt en verder nergens iets bijdraagt of deelt qua input, dat is dan wel prima??

Negeer gewoon de vragen.. kijk eerst wat iemand 'bijdraagt', is dat niets.. geef je ook geen antwoord. Heel simpel. Misschien dat iemand dan leert om niet enkel te zuigen, maar ook eens iets bij te dragen.

En nu weer ontopic.
 
Als de dame voorheen doucht en haar anus met zeep schoonmaakt is het genoeg?
Ja dat is genoeg.

Het is goed te realiseren dat veilige seks niet bestaat, wel veiliger seks. Als je neukt met condoom dan is de kans op een soa al heel erg klein. Wat betreft het likken van de anus, dat kan heel lekker en intiem zijn, maar stem het wel eerst af met je partner. Niet iedereen zal het willen en een DVP heeft ook grenzen. Het advies van hier gegeven klopt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan