Recensie Wim en Silvia, Den Haag 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

gehaktstaaf

Wandelaar
62
24/02/22
77
11
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/leuk-stel-zoekt-man-voor-afmelken_7871596
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
(Eigenlijk alleen Silvia, Wim niet gezien)

Pfff, waar te beginnen...

Looks:
- Stevige dame, met lekkere naturel borstjes. Niet heel groot, maar wel goede hand vol. Cupje B/C.
- Leeftijd klopt wel, denk ik zo... Jaartje of 39/40.

Afkomst:
- Bijna zeker Pools. (Ze zegt zelf Brits te zijn en haar opa Pools, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk)
- Oost Europeaans accent, ook in het Engels maar nog meer merkbaar in Nederlands
- Extreem veel kennis over Poolse geografie
- Kreeg een antwoord terug in perfect Pools, nadat ik een opzettelijke taal fout had gemaakt in het Pools

Date:
- Ze adverteert met "Mijn volle roodharige vrouw van 39 jaar zou graag eens een vreemde man lekker een uurtje willen afmelken"
- Vooraf aangegeven dat ik niet heel snel klaar kom, maar na een minuut of 5 voelde het alsof het toch wel tijd was om klaar te komen.
- Pijp kunsten waren niet slecht, maar wel heel kort. 15sec zuigen dan volle snelheid door met rukken.
- Na de eerste 5 min verzocht ze me om te helpen met aftrekken, want haar arm was al moe...
- Vingers in de kont voelde lekker, maar niet erg consistent. Het ene moment volle penentratie, daarna weer lekker uitrusten op mn prostaat. Timing hiervan was het net niet voor mij.
- Uiteindelijk zo'n 25min later zelf klaargekomen.
- Daarna wel nog even een douche en een praatje, dus dat is wel een pluspunt.

Locatie:
- Best ver buiten Den Haag. In een rechte lijn misschien zelfs dichterbij Rotterdam dan Den Haag.

Herhalingsgevaar:
- Nul... Ze kan best lekker pijpen, en haar handjes zijn fluweel zacht, maar uithoudingsvermogen, duur van de date tov prijs knap ik toch wat op af.
 
Volgens SJ is de dame reeds 49 (dus 39 in de adv is begrijpelijk) en manlief doet de communicatie blijkbaar maar heeft niet veel gevoel voor humor en reageert al snel kort af. 100 euro lijkt me ook te veewl van het goede, ga dan liever 2 keer naar Jordan in Vlaardingen voor dat geld.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan