Recensie Wondee? Massagesalon Peppers, Zwolle 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frisian dick

Wandelaar
57
12/01/23
18
5
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
http://www.peppersmassage.nl/
Totale kosten (in euro)
€ 100 incl. Drankje
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijdje terug eens een kijkje genomen bij Massagesalon Peppers in zwolle.
Bij binnenkomst had ik niet de mogelijkheid om een dame te kiezen maar werd ik met een dame mee gestuurd. Gelukkig was ze erg knap dus vond ik dat verder geen probleem.
Haar naam heb ik helaas niet helemaal duidelijk kunnen verstaan maar ik meende dat ze Wondee zei.

Gekozen voor een massage van een uur al werd er al vrij snel duidelijk gemaakt dat er zeker meer mogelijk is dan alleen een massage.

Douchen is hier maar 1 keer mogelijk, tenzij je extra wilt betalen. Dus gekozen om alleen na de massage te douchen.
Heb vrij snel aangegeven dat ik graag 2 keer wou komen en dit was geen probleem.
Ze begon de massage op mn rug, daarna vrij snel omgedraaid en liet ze me al vrij snel heerlijk klaarkomen.

Toen even gepraat en ook gaf ze weer aan dat er meer mogelijk was maar daar ben ik verder niet op in gegaan. Misschien een volgende keer.
Daarna kon ik weer op mijn buik liggen en heeft ze mn achterkant weer lekker gemasseerd en op een gegeven moment vroeg ze of ik haar ook even wou masseren. Daar heb ik uiteraard geen nee tegen gezegt en dat was een erg leuke ervaring. Daarna heeft ze mijn kleine vriend nog even flink onder handen genomen waardoor ik weer voor de 2e keer heerlijk klaarkwam. Toen nog even gepraat en daarna heb ik gedoucht en ben ik met een zeer tevreden gevoel vertrokken.

Onder in de ontvangstruimte was het wel een beetje een dooie bedoeling en ook waren de kamers erg gehorig. Ik kon de meneer in de kamer ernaast (denk ik) vrij duidelijk horen praten, dat was wel beetje ongemakkelijk vond ik.

Voor de rest een super ervaring en ik denk dat als ik weer een keer in de buurt ben ik zeker weer even bel of Wondee ook aanwezig is.
 
Lang geleden 1x hier geweest. Ik werd meteen ten huwelijk gevraagd. 😂 Toen durfde ik niet meer terug. Nee, dat is een afstandskwestie.
Bij de meeste Aziatische massagesalons valt er niets te kiezen is mijn ervaring.
Thaise privehuizen kan ik meestal wel kiezen tijdens een voorstelronde. .
 
Lang geleden 1x hier geweest. Ik werd meteen ten huwelijk gevraagd. 😂 Toen durfde ik niet meer terug. Nee, dat is een afstandskwestie.
Bij de meeste Aziatische massagesalons valt er niets te kiezen is mijn ervaring.
Thaise privehuizen kan ik meestal wel kiezen tijdens een voorstelronde. .
Thaise privehuizen? Waar zitten die dan? Ik zou dat wel willen weten want als het te bereizen is dan lijkt dat mij wel tof.
 
Thaise privehuizen? Waar zitten die dan?
Goh ja dat is voor mij inmiddels ook mijlenver weg. Ik had er twee in mijn provincie. Eentje waar ik zelfs op de fiets naartoe kon en vaak gedaan. Allebei gesloten. Ik ben eens in Rotterdam geweest. Ik moest daar zijn want zo vind ik de reis ook veel te ver om die te maken alleen om te wandelen. Je weet ook niet bij een nieuwe of het een succes wordt of niet. Dat is altijd maar afwachten. Dan reis ik niet te ver, maar als ik toch in de stad moet zijn neem ik de gok.
En toen ben ik hier beland in Rotterdam.
Foto spreekt voor zich, ook privé. Het waren wel piepkleine kamertjes zoals vaak in die Thaise salons. Bed staat van muur tot muur. De Thaise was goed en dan boeit me die kleine kamer niet zo. Maar ik kan de website niet vinden. Of deze nu ook dicht is. Ik was er voor corona.
Omdat ik ook die verre reis niet wil maken voor alleen dat wandelen zit ik er nu over te denken dichter bij huis in een massagesalon te gaan waar ook twee Thaise werken. Volgens deze site is er vaak een en ander extra mogelijk, meer dan alleen een happy end met het handje. Die basisprijs voor massage ligt daar lager dan Massagewereld waar meestal niks mogelijk is. als ik dan een Aziatische kan hebben die het hele pakketje doet dan is het me dat wel waard bij gebrek aan een Thais privéhuis in de buurt.
Hier ben ik nooit geweest maar sex/privé staat gewoon op de site vermeld
https://thaimassagesukhsant.nl/ Haarlem
https://nanathai.nl/ Rotterdam, ik zou zeker vooraf informeren want de site is voor het laatst bijgewerkt in december.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan