Woord en weerwoord in recensietopics

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 45

Meubelstuk
Forumpionier
1.313
30/06/21
2.650
20
Ik voer dit even op nav dit draadje: https://www.girlsreview.nl/threads/zoë-maison-monty.5966/

Recensent meldt een minder goede ervaring en de betreffende DVP reageert hier op. Die reactie vind ik zeker waardevol (ik zeg niet dat ik het er mee eens ben), maar gevolg is dat er een discussie ontstaat en dat is bijna onvermijdelijk.
Hookers had de policy om in recensietopics een eenmalige reactie van de dame toe te staan en deze werd gepost en zo nodig geredigeerd door de moderators. Daarmee was de discussie dan ook meteen gesloten over dat betreffende voorval, dus op de reactie van de dame kwam dan ook verder geen reactie.
Misschien een goed idee om ook in te voeren, @admin ?
 
Hookers had de policy om in recensietopics een eenmalige reactie van de dame toe te staan en deze werd gepost en zo nodig geredigeerd door de moderators. Daarmee was de discussie dan ook meteen gesloten over dat betreffende voorval, dus op de reactie van de dame kwam dan ook verder geen reactie.
Misschien een goed idee om ook in te voeren, @admin ?
Geen goed idee, er lopen maar weinig discussies tussen recensenten en dames die er op reageren echt uit de hand.
Dame mag 1x reageren en recensent vaker???
Zoals altijd zitten er twee kanten aan een verhaal en dat geeft de discussie goed weer.
Als je censuur gaat invoeren, waar eindig je, iedere nutteloze discussie hier ook schrappen???
 
Geen goed idee, er lopen maar weinig discussies tussen recensenten en dames die er op reageren echt uit de hand.
Dame mag 1x reageren en recensent vaker???
Zoals altijd zitten er twee kanten aan een verhaal en dat geeft de discussie goed weer.
Als je censuur gaat invoeren, waar eindig je, iedere nutteloze discussie hier ook schrappen???
Nee, begrijp me niet verkeerd:
Na een recensie reageert de dame eenmalig via de moderator. Daarmee heeft (in zekere zin) de dame zelfs het laatste woord. De moderator redigeert die reactie zonodig (haalt lengte piemel klant er uit bijvoorbeeld) en daarmee is de discussie dan ook gesloten. Dan hebben beide kanten één keer hun zegje gedaan.
Vervolgens kan er natuurlijk een andere wandelaar gewoon weer een recensie plaatsen die positief of juist negatief is.
Ik vond dat zelf wel een goede policy van Hookers.
Het probleem is nu eenmaal dat een discussie je heel snel een complete bladzijde verder brengt, 20 berichten is niks.

Een alternatief is misschien als er een feature is waarbij je met een knop alleen de berichten ziet waar sterretjes zijn aangevinkt. Dan kan men naar hartelust discussiëren in de recensietopics, maar het overzicht is dan op te roepen met die feature en dan zie je alleen de posts waar een echte recensie in staat. Nadeel is dan weer dat relevante posts mbt verplaatsing van de dame of een kleine toelichting op een recensie ook niet zichtbaar zijn.
 
Nee, het mollig wordt niet weggeredigeerd, daar kan de dame zelf op in gaan in haar reactie. Het enige wat geredigeerd wordt is die reactie van de dame in kwestie en dat is dan ook meteen de grens.
 
Ik denk dat het netjes zou zijn als we bespreken of ze er uit ziet zoals ze zelf adverteert en het daarbij laten. Dat is denk ik ook het doel van de recensie: krijgt men wat er geadverteerd wordt.

Delen van prive informatie is niet ok, niet van de dvp en dus ook niet van de bezoeker.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan