Wordt er nog geneukt of wat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ForumLurker

Meubelstuk
Forumpionier
3.346
21/07/21
8.346
7
Een hele platte titel om de aandacht te trekken, maar het ligt iets subtieler.

Ik merk steeds vaker dat het werkelijk neuken zoveel mogelijk vermeden wordt. Beetje pijpen, vingeren, zoenen, allemaal prima, maar als je er niet zelf over begint wordt er niet geneukt.

Dat begint me te frustreren. Het spel lijkt de hele tijd in een soepele flow richting echt seks te verlopen en dan gebeurt het vervolgens niet. Het is al zeker een date of zes, zeven geleden ...

Ik heb daar heel lang geen probleem mee gehad en wat er wel gebeurt is net zo fijn en soms zelfs fijner. Bij sommige dates is het ook best logisch dat het niet gebeurt, dus ook geen punt.

Maar ik begin me langzamerhand superkneus te voelen dat ik zelfs met de dames niet tot een lekker potje relaxt neuken meer kom, terwijl ik van anderen iets anders hoor. Ben ik dan zo'n pushover?

(Heel het forum: "Ja!") 😜

Tuurlijk als ik het echt wil dan kan ik er zelf over beginnen, maar het voelt dan zo gedwongen en niet meer onderdeel van de flow waar ik in wil zitten. Daarbij vind ik het ook raar dat nou juist dat van mij moet komen.

Ja, ik ben dol op al het andere, echt waar, maar ik voel me steeds vaker zo'n sukkel achteraf dat ik niet heb geneukt. Begint me dwars te zitten. Het is absoluut geen verplicht nummer voor me, maar het gebeurt nu heel vaak niet.

Hebben meer mensen hier het idee dat de neukboot vaak wordt afgehouden bij hun dates? Hoe zorgen jullie er dan voor dat het geen mood breaker is om er toch op aan te sturen?

Het ligt ongetwijfeld bij mezelf, en tuurlijk zijn andere zaken ook heel belangrijk voor me in een date, en nee neuken is niet zaligmakend, maar toch ...
 
Bezocht een tijd een dame op de achterdam in Alkmaar die mij heerlijk zonder pijpte en waar ik nooit om neuken vroeg eigenlijk, heerlijk slobberen met veel speeksel en mn hele lichaam kuste en lekker aan mijn tepels zoog, m'n ballen likte, gewoon een heerlijk kwartiertje, waar ik nooit ben klaar gekomen, maar het was zo relaxed, zo intiem dat neuken voor mij niet nodig was 😌
 
Denk het ligt aan de keuze van de dames die je maakt.
Nee, ligt aan mij, ik heb "friendzone" aan mijn kont hangen en heb geen zin om dingen min of meer (voor mijn gevoel) af te dwingen. Lees hier links en rechts van anderen dat er bij dezelfde dames allerlei dingen gebeurd zijn die ik niet meemaak en kan me niet voorstellen dat die wandelaars daar wel harder in zijn.

Het steekt me steeds meer dat het bij anderen automatisch op hun af lijkt te komen en ik er voor mijn gevoel bijna om moet smeken (overdreven gezegd). Mijn zelfmedelijden knop staat weer veel te ver open gedraaid besef ik, sorry. 😬
 
Ik dwing helemaal niets af en heb daar ook geen zin in. Zou naar een dame niet terug gaan war ik dat zou moeten doen.
Snap dus helemaal dat je daar geen zin in hebt.
Maar nog eens: Bij de dames waar ik geregeld kom is dat helemaal geen punt van discussie of van gedoe.
Misschien, als je mij een PM stuurt, kan ik jou nog een of andere dame tippen.
 
Totaal geen last van maar ik neem tijdens het spel ook het initiatief en geef ook duidelijk aan wat, hoe en wanneer ik wil. Het gaat meestal heel soepeltjes, verstand op nul, go with the flow met wederzijds respect; af en toe gebeuren er in the heat of the moment dingen die niet op het menu staan. Vwb het onderdeel neuken; als ik zeg "fuck?" of "take a condom" dan weten ze wel hoe laat het is. Geen enkele issue bij mij in ieder geval. Het voelt eerder "hemels" dan "gedwongen"; mijn hersenen werken op dat moment ook niet. En als er een keertje niet geneukt wordt kan ik er ook niet echt mee zitten als de totale ervaring maar heerlijk was.
 
Als man neem je ook het initiatief in bed. Zij verwacht niets minder van jou!
Dus... eerst lekker stoeien. Mekaar lekker opgeilen. En dan neem je haar dominant. Je zal versteld staan van het resultaat!
 
Vaak is het zo, dat je eerst elkaars lichaam een beetje verkend en dan volgt er meestal een korte of lange pijpsessie, dit heb je meestal zelf in de hand. Vaak wordt er gevraagd of je wil neuken of dat ze nog even door moet gaan met pijpen.

Wat wel kan zijn is dat als je vaak bij de zelfde dames komt, dat de dames dan denken die je liever niet wil neuken vanwege de eerdere sessies. De dames onthouden vaak wat bepaalde "vaste "klanten graag willen en daar spelen ze op in, in vervolg bezoeken.
 
Als man neem je ook het initiatief in bed. Zij verwacht niets minder van jou!
Dus... eerst lekker stoeien. Mekaar lekker opgeilen. En dan neem je haar dominant. Je zal versteld staan van het resultaat!
Dat is m.i. een questie van persoonlijke smaak en van persoonlijkheid.
Vlgs. mij geeft @ForumLurker juist aan dat hij geen dominante type is.
Is wmb. ook helemaal niet nodig. Als je maar bij de juiste dame komt, die zelf zin heeft om te neuken of die ten miste weet waar je voor komt en waar je voor betaalt.
 
Ik babbel, er wordt wat geknuffeld gezoend en dan schiet de dame vrijwel altijd in de pijpstand. Daarna weten veel dames ondertussen dat ik graag bef. Doe ik ook. Vervolgens weer wat pijpen en ik niet in staat om tot neuken te komen op een soepele manier. Tenzij ik heel direct zeg "ik wil je graag in standje zus of zo neuken", anders gebeurt het niet. Het gaat nooit nooit nooit soepel daarheen bij mij.

Als ik zo lees dat het bij niemand tot nu toe een probleem is, dan word ik er alleen maar minder vrolijk van en stijgt het loser gevoel. Ik weet echt niet waar dat telkens weer verkeerd gaat bij me.
 
Dat is m.i. een questie van persoonlijke smaak en van persoonlijkheid.
Vlgs. mij geeft @ForumLurker juist aan dat hij geen dominante type is.
Is wmb. ook helemaal niet nodig. Als je maar bij de juiste dame komt, die zelf zin heeft om te neuken of die ten miste weet waar je voor komt en waar je voor betaalt.
Misschien komt hij juist wel bij de juiste dames, maar denken die dat hij liever niet wil neuken. Ik denk dat @ForumLurker gewoon eerlijk moet zijn tegen de dames en zeggen dat hij ook graag wilt neuken, Dat is misschien ongemakkelijk om te zeggen als je misschien wat introvert bent, maar is helemaal niet vreemd om dit te zeggen, ik denk dat ze het juist wel fijn vinden als je het zegt.
 
Ik babbel, er wordt wat geknuffeld gezoend en dan schiet de dame vrijwel altijd in de pijpstand. Daarna weten veel dames ondertussen dat ik graag bef. Doe ik ook. Vervolgens weer wat pijpen en ik niet in staat om tot neuken te komen op een soepele manier. Tenzij ik heel direct zeg "ik wil je graag in standje zus of zo neuken", anders gebeurt het niet. Het gaat nooit nooit nooit soepel daarheen bij mij.

Als ik zo lees dat het bij niemand tot nu toe een probleem is, dan word ik er alleen maar minder vrolijk van en stijgt het loser gevoel. Ik weet echt niet waar dat telkens weer verkeerd gaat bij me.
Doe je altijd "lange" sessies van een uur of langer? ik weet niet anders dat na het pijpen altijd het neuken komt eerst vaak in cowgirl en dan vaak doggy en vervolgens in missionaris houding tot ik klaar kom. Ik heb een periode gehad dat mijn jongeheer wat minder hard werd, maar toen kreeg ik vaak zonder zelf iets te zeggen een handjob of werd er nog een keer gepijpt tot er een orgasme volgt.
 
@Rony80 Zou idd best mee kunnen spelen dat sommige dames ondertussen een bepaald idee van me hebben wat niet het hele plaatje is.
Dat denk ik wel, dat het niet bewust is dat de dame niet neukt, maar denkt dat je liever bijvoorbeeld gepijpt wordt of wat anders. Want ik lees best veel bij recensies dat er niet geneukt wordt, en weet van sommige wandelaars dat ze eigenlijk nooit neuken. Maar dit is een eigen keus van hun.
Ik zou gewoon bij het eerst volgende bezoek of zelfs al als je een afspraak maakt, zeggen dat je deze keer wel eens lekker wilt neuken. Daar is niks vreemds aan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan