Recensie wulpse griet 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

slaapmuts

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
1.335
01/07/21
632
43
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/donderdag-21-oktober-lekkere-sex-met-rijpere-dame.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eens bij deze dame langs geweest
voor de leeftijd ziet ze er zeker nog goed uit
ze heeft wel een buikje maar niet extreem
de sex veel best wel goed mee
het is heerlijk als ze jou berijd en die borsten ziet bewegen
voor de prijs met je dat zeker een hebben meegemaakt
 
Laatst bewerkt:
Ook Floris gaat wel eens fout wandelen. Omdat ik mij bij mijn collega's hier goed informeer heb ik zelden een foute date.
Deze keer zat ik er compleet naast. Dus langs geweest bij Wulpse (heb ik niet gezien) Griet (die was er)
Na aangenaam telefonisch contact (jonge stem) vlotte afspraak in het E40 Motel (mooie locatie) in Wetteren. 100€ voor een uur mooie prijs dacht ik.
Ik zat te wachten en plots verschijnt daar een vrouw in een schort (een kiel van mijn bomma toen deze in de keuken de spaghetti saus stond te maken)
Dacht dat het de kuisvrouw was maar het was wel degelijk wulpse Griet. Mijn collega's zeggen: draai je om en loop dan snel weg maar ik
twijfelde net dat ietsje teveel/te lang (dzu toch) en lap ik had het vlaggen.
Dat aangezicht (ik heb er al enige dagen een nachtmerrie van) dat kapsel mijn overgrootmoeder is moderner en sexyer dan deze vrouw. En dan moest ze haar nog uitkleden: wat een vleesmassa, tieten tot op haar buik, buik tot op de knieën. Pijpen viel mee, neuken (alle standjes) afgewerkt, ze wou zelfs tongzoenen, leeftijd tussen de 55-60 jaar. Dan nog een massage gekregen maar dat uur bleef maar duren.
Voor herhaling vatbaar: nooit van mijn leven. Aanrader voor mijn collega's: niet doen.
Op de terugreis dacht ik: zonde van mijn tijd/geld. 1 positief punt: bij het buiten gaan kwam ik Maya tegen (wat een mooie blonde vrouw zonder beha met 2 prachtige tieten) en Sara (jonger en met die mooie ogen nog sexyer) Twee dames die daar ook ontvangen. 150€ per uur en echt lekkere dames. Genoteerd in mijn boekje staan op Redlight onder hun naam en Wetteren. Dat zijn 2 aanraders.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan