Recensie Xian, Brugge 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Toone85

Newbie
15
17/04/22
18
6
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/soms-is-het-mooiste-geluid-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Uitstekend afspraakjes gehad met Xian.

Was haar eerste dag in Brugge. Was fris rook lekker en super lief. Na 60 min wilde ze nog eens en mocht bijna niet vertrekken. Super lieve dame in omgang

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Gisterennamiddag eens langs geweest.
Het begon al goed, presenteerden eerst https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/een-echte-girlfriend-experience-2.html

Ik zeg, nee, ik kom voor Xian, dus 20tal min moeten wachten in andere kamer terwijl ik haar en klant hoorde kreunen door de muur :D

Was wel goed, douchen voor en na
Zalig pijpen, idd zeer lief
neuken ook goed
doet wel geen rimmen zoals Shu, maar komt in de buurt qua service.

Ik denk dat je een andere dame hebt gekregen, want ik ben vorige maand geweest en schat ze nog geen 40j ,
Vorige maand was deze dame nog niet in België. Er zaten toen andere Chinese dames op het bewuste adres in Brugge., dus jij hebt mogelijk een dame gehad van onder de 40, hoewel die eerder zeldzaam in dit bewuste Chinese circuit.

Vorige maand was deze dame nog niet in België. Er zaten toen andere Chinese dames op het bewuste adres in Brugge., dus jij hebt mogelijk een dame gehad van onder de 40, hoewel die eerder zeldzaam in dit bewuste Chinese circuit.
Verkeerd van mij , was twee weken geleden dat haar heb bezocht anders zien ze er veel jonger uit dan hun leeftijd die bij hun profiel staat , had een super uur bij haar, tongzoenen bij binnenkomst samen douchen, zalige pijpbeurt 69, neuken in verschillende standjes voor herhaling vatbaar

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
30 minuten
Micropenis heeft de meest juiste beschrijving over deze dame.

Gewoon een iets oudere versie van Shu. En ook wel uitstekende service zonder het rimmen 😁.
Ik schat haar leeftijd rond de 45j, naar haar oogrimpeltjes te zien als ze pretoogjes trekt.

En zoals bij velen denk ik, ik had er 1u moeten wachten terwijl op bepaald uur afgesproken had.
Ook bij mij werd niet 1 maar 2 verschillende dames aan mij gepresenteerd. Ofwel ouder ofwel totaal ´niet mijn smaak´.

Ze maken daar echt een zootje aan, helaas is de taktiek om een goede dame met een mindere te linken en hopen dat je die slechtere neemt. Zo verdiend de mindere ook een beetje geld. Helaas helaas...

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/soms-is-het-mooiste-geluid-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Mij baserend op de recensies van enkele betrouwbare medewandelaars en beroepshalve toch in Brugge aanwezig, besloot ik van ook eens mijn geluk te wagen bij deze Xian.

Het begon niet zo goed, want het was weer Chinees circus!

Niet Xian deed de deur open, maar wel deze:

Voor alle duidelijkheid, deze dame is intussen verhuisd naar Poperinge, maar het was wel degelijk haar. Sorry voor de uitdrukking maar ze is geenszins een beuatiful flower, eerder een verwelkte pissebloem :mad:

Ik dus van mijn oren maken, en dat had toch enig succes, dacht ik, want ze ging haar "sister" halen, zo zei ze me toch met haar vertaalapp... Toen kwam deze Daly (intussen is die ook alweer verhuisd naar Kortrijk!):

Geen Xian dus... Deze Daly hadden ze me een tijdje geleden in Temse ook al eens willen aansmeren. Xian was busy...

Ik ben teruggedraaid en heb boos een WhatsApp gestuurd naar de p*mp van dienst. Zijn meer dan arrogant antwoord was "Yes you need to wait for one more hour, unless you take another girl which is free..."

Ik ben op mijn strepen blijven staan (met alle Chinezen, maar niet met deze!!!!!!) en heb gezegd dat ik Xian onmiddellijk wou, want dat ik een afspraak had met haar en met niemand anders op het afgesproken uur. Ineens kon Xian dan toch vrij zijn "within a few minutes"...

Enfin zo geschiedde... over de dame valt niet veel negatiefs te vertellen, ze doet wat ze belooft en het is best een mooie verschijning... Alles bij elkaar zelfs één van de betere uit het rondreizend circuit!

Die "bookers, telefonisten, boekhouders, secretarissen... p*mps dus worden alsmaar arroganter... beste medewandelaars blijf op jullie strepen staan, anders leren die gasten het nooit en tot nader bericht blijven er heus wel Aziatische DVP's naar onze contreien komen.

Voor mij is een afspraak met dame x op uur y een afspraak met dame x op uur y. Dat lijkt me toch niet moeilijk...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan