Mij baserend op de recensies van enkele betrouwbare medewandelaars en beroepshalve toch in Brugge aanwezig, besloot ik van ook eens mijn geluk te wagen bij deze Xian.
Het begon niet zo goed, want het was weer Chinees circus!
Niet Xian deed de deur open, maar wel deze:
Hello gentlemen Thank you for taking some time to read my profile! If you appreciate discretion, confidentiality and you are looking for a
www.redlights.be
Voor alle duidelijkheid, deze dame is intussen verhuisd naar Poperinge, maar het was wel degelijk haar. Sorry voor de uitdrukking maar ze is geenszins een beuatiful flower, eerder een verwelkte pissebloem
Ik dus van mijn oren maken, en dat had toch enig succes, dacht ik, want ze ging haar "sister" halen, zo zei ze me toch met haar vertaalapp... Toen kwam deze Daly (intussen is die ook alweer verhuisd naar Kortrijk!):
Een echte 'Girlfriend Experience' is meer dan alleen een ontmoeting; het is een connectie die echt voelt. Ik hou ervan om je te
www.redlights.be
Geen Xian dus... Deze Daly hadden ze me een tijdje geleden in Temse ook al eens willen aansmeren. Xian was busy...
Ik ben teruggedraaid en heb boos een WhatsApp gestuurd naar de p*mp van dienst. Zijn meer dan arrogant antwoord was "Yes you need to wait for one more hour, unless you take another girl which is free..."
Ik ben op mijn strepen blijven staan (met alle Chinezen, maar niet met deze!!!!!!) en heb gezegd dat ik Xian onmiddellijk wou, want dat ik een afspraak had met haar en met niemand anders op het afgesproken uur. Ineens kon Xian dan toch vrij zijn "within a few minutes"...
Enfin zo geschiedde... over de dame valt niet veel negatiefs te vertellen, ze doet wat ze belooft en het is best een mooie verschijning... Alles bij elkaar zelfs één van de betere uit het rondreizend circuit!
Die "bookers, telefonisten, boekhouders, secretarissen... p*mps dus worden alsmaar arroganter... beste medewandelaars blijf op jullie strepen staan, anders leren die gasten het nooit en tot nader bericht blijven er heus wel Aziatische DVP's naar onze contreien komen.
Voor mij is een afspraak met dame x op uur y een afspraak met dame x op uur y. Dat lijkt me toch niet moeilijk...