WHEM Xiara, Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hmmm...
"Geilste SLET van sexjobs" advertentie sinds 2020 maar geen review hier...
Foto's lijken echt helemaal nergens op...
Let op de enorme puinzooi op foto 1...als dat het niveau is dan weet je het wel...
Vluggertje tot 15 min €120...
Ik zou lekker verder zoeken.
 
Er wordt geleefd daar in huis en een beetje chaos is wel gezellig. Maar heb eigenlijk het idee dat de vrouw van foto 1 en foto 8 niet dezelfde vrouw zijn. Al zou ik met beide tegelijk ook wel blij zijn.
Nog steeds niemand enige ervaring met deze dame opgedaan?
 
Xiara is een heerlijk geil sletje, je kan doen met haar wat je wil… ik ben gek op haar. Sex is lekker, pijpen doet ze super lekker.
Ze is idd wat chaotisch soms… maar ze doet alles om het jou naar het zin te maken.
 
Euh...nou...wel een serieuze poging gedaan. Maar ze nam nog niet op.
Op de ene advertentie ontvangt ze overigens in Arnhem en op de andere in Wageningen. Dus dat wil ik dan ook gelijk graag even weten.
 
Euh...nou...wel een serieuze poging gedaan. Maar ze nam nog niet op.
Op de ene advertentie ontvangt ze overigens in Arnhem en op de andere in Wageningen. Dus dat wil ik dan ook gelijk graag even weten.
Ze zwerft een beetje van hotel naar hotel… wel allemaal regio Gelderland… heb haar bezocht in Arnhem, in Nijmegen en Wijchen…haha
 
Heb besloten het hele verhaal waarom het niet doorging niet te posten. Was een beetje door een ongelukkige samenkomst van omstandigheden die achter de schermen plaatsvond van haar kant waardoor de afspraak uiteindelijk niet door ging. En ik heb er wel begrip voor, na een lange iets te drukke dag voor haar. Ik kan me voorstellen dat het dan op een gegeven moment wel genoeg is. En dat heeft me ook doen inzien dat het leven van een DVP niet altijd even leuke kanten heeft. En ik wil gewoon niet één van die mannen zijn.

Ik wilde aanvankelijk alsnog afspreken, maar nu denk ik dat ik überhaupt niet met een prostituee wil afspreken.
Heb dat tot dusver 3 keer gedaan en eigenlijk geen van die afspraken gaf me het gevoel dat het zin had om dat te doen.

Enkele afspraakjes met een geheime liefde daarentegen koester ik echt. Dat waren belangrijke belevenissen waar ik heel graag nog aan terug denk.
 
Xiara is een heerlijk geil sletje, je kan doen met haar wat je wil… ik ben gek op haar. Sex is lekker, pijpen doet ze super lekker.
Ze is idd wat chaotisch soms… maar ze doet alles om het jou naar het zin te maken.
Met deze mooie dame is het leuk gezellig en fijn om af te spreken!! Cker een aan rader
 
Wel fijn als ze fatsoenlijk gaat reageren. En nog belangrijker, zich aan de afspraken houd. Al meerdere malen voor niks gereden. En nu is het voor mij niet ver rijden maar toch...

Zou ook fijn zijn als ze gewoon kan ontvangen
 
Iemand recent nog met haar afgesproken? Heb wel eens een leuke avond met haar gehad via thuis, hier was ze erg spontaan en niks was te gek... Lijkt me wel een keer wat in real life mits ze idd niet is afgegleden
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan