Ximena Divine of Sofia

Ww57

Meeloper
13 okt 2021
41
10
Heb deze week wat gewhatsappt met haar. Ze wou onmiddellijk daten maar het lukte mij niet ik vroeg om maandag te daten en toen heeft ze mij geblokt. En idd Sofia is de zelfde

Smikkelbeer69

Newbie
1 mrt 2022
2
0
Heb vorig jaar in de zomer afgesproken met haar (ze zat destijds in Antwerpen). Communicatie is niet de beste, hoewel ze heel enthousiast overkwam en ook vriendelijk bij mij en toch een degelijk niveau van Engels had. Haar foto's liegen niet, supermooie verschijning, heel (maar dan ook echt heel) vrouwelijk. Super date gehad, ze laat veel toe en wil zelf ook veel doen, maar dat kan zijn omdat ik op voorhand daarover gesproken had. Voor mij tot nu toe een van de beste ervaringen. Ben er zelf ook zonder recensie naar geweest (kan me ook niet herinneren dat er iets op hookers stond, maar goed), vind het dan ook wat jammer dat er negatieve ervaringen zijn... Misschien heb ik geluk gehad dat ze in een goede mood was...
Als ik het ooit doe moet ze een kleintje hebben max 15 a 16 cm .
Ze heeft niet zo'n groot speeltje, inderdaad max 15-16 cm, zou wel iets dikker inschatten dan 'anders.'

michaelschoefs

Meeloper
15 aug 2021
84
21
Geen idee waarom ze met verschillende namen adverteert, waarvan meestal Ximena. Alle foto's zijn nochthans wel degelijk van haar. Heerlijke kont.
mooie trans maar service niet uitzonderlijk. Geen pzc, geen tongzoenen. Daar kwam ik nochthans voor. weinig initiatief maar ze is wel heel vriendelijk en laat zich graag pijpen. 100 euro voor 30min betaald. Misschien dat 1u meer oplevert maar dat doe ik niet graag een eertse keer bij iemand. Ze is wel te vertrouwen lijkt me dus geen oplichting. Maar de klik bij mij was er gewoon niet denk ik. Of slecht moment. Veel plezier bij haar.

• Leuk
Waarderingen: Newbie

KarelvX

Newbie
7 jun 2022
2
0
Heb haar verschillende keren bezocht de laatste jaren en is wat mij betreft een topper.

Qua uiterlijk is ze heel vrouwelijk en gedraagt zich ook zo. Is heel meegaand en kan heel geil uitde hoek komen.

Ben zowel actief als passief met haar geweest en bij beide vervulde ze haar rol met verve. Voelde me goed aan en kon me blijven opgeilen.
Telkens ze in de streek is passeer ik er minstens enkele keren.

LuckyShot

Newbie
5 aug 2022
3
1
Ik heb deze recent bezocht in Leuven en het was mijn beste ervaring met een trans, hoewel ik niet heel veel ervaring heb (eerlijk is eerlijk).

Zij is, in tegenstelling tot andere trans, zeer vriendelijk en playful. Ze lijkt van de date het beste te willen maken en er zelf ook wat aan te hebben.

Ze was sexy gekleed, liet heel veel toe en werd ook hard van het gespeel/geklier/geklooi. Tongzoenen met overgave. Ik had de indruk dat veel kon zonder condoom, maar dat doe ik uit eigenbelang niet. Ze liet pijpen, pijpte zelf, liet neuken, neukte zelf (al is dat bij mij nooit een succes; eerlijk is eerlijk).

Na wassen voor (en ook erna trouwens…) mocht ik Ik verschillende standjes en uiteindelijk klaarkomen op haar, waar ik wilde. Ik koos haar recent aangepaste boezem. Daarna nog was gebabbeld en ze liet me haar foto’s zien op gsm enz. Leuke ervaring.

Ik overweeg terug te gaan als ze in de buurt is.