Recensie Yana, Lier 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fonske69

Newbie
4
02/08/22
1
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Beffen
  4. Klaarkomen in mond
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Squirting
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/zachte-yana.html
Totale kosten (in euro)
130€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na toch even na te denken gezien er geen enkele review te vinden was over haar toch maar even contact gemaakt onze conversatie was iets of wat kortaf langs haar kant maar toch maar een afspraak gemaakt voor een half uurtje en ik moet zeggen wat een top dame een warm ontvangst zacht en lief ze begeleid u naar de kamer waar zij je heerlijk laat verwennen we zijn begonnen met een praatje en zo stapje verder gezet ze is zacht en heeft een goed pijpmondje en heerlijke volle borsten en billen ze is een volslanke dame maar zeker met mooie rondingen ze mag zeker gezien worden en de prijs is het zeker waard ik denk dat ik mijn vaste dame wel gevonden heb
 
Link hierboven werkt niet meer, maar ik vermoed dat het deze is?

 
Fonske69, op 2 aug lid geworden, zeer positief en vindt dat de dame mag gezien worden. Als ik haar foto's zie op redlights dan kan je toch met enige objectiviteit zeggen dat ze totaal niet aantrekkelijk is. Ik weet dat voor iedereen andere normen tellen maar hier is geen discussie over. Denk dat Fonske69 de vriend of Yana zelf is.
 
Een tijd geleden ook eens met haar afgesproken. Toen nog onder een andere naam. Had een iets minder positieve ervaring. De dame is inderdaad geen model, maar bon respect voor iedereen. Misschien in een heel geile bui dat het er wel mee door kan. Ze was wel vriendelijk al vond ik het zelf vreemd ontvangen te worden door haar vriend die volgens mij alles regelt/regelde voor haar. Ze wist zelf niet waarvoor ik precies kwam. Als fan van beffen hiervoor gegaan maar dit was toch een afknapper. Ik vond het toen absuluut niet fris daar beneden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan