Recensie Yanice ( D. Rep), Den Haag Doubletstraat 11/25 k2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befaap

Stamgast
Forumpionier
412
05/07/21
434
22
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De Doubletstraat kwam aan het eind van de ochtend tot leven. Gelukkig wat keuze en ik liep te te twijfelen tussen Lucia, Maria en Melanie. Nog een laatste rondje en daar stond Yanice in de stenen passage. Mooie Latina MILF met vrouwelijke rondingen. Ze wenkte me en ik stapte naar binnen. Kom al jaren regelmatig bij haar (en ooit bij haar zusje) en vandaag volgde ik mijn hormonen. Gekozen voor een rustig halfuurtje. Beetje bijgekletst, ze is werkt nog een aantal maanden in den Haag en dan weer terug naar Barcelona. Ondertussen is ze voorzien van een nespressoapparaat, dus mocht ze als barista beginnen. Volgende keer wat koffie meenemen. Heerlijk genoten van haar lichaam, haar borsten en haar kont. Pijpen doet ze gewoon goed en ze speelt ondertussen met jouw repels. Heerlijk. Haar kutje uitgelikt en meerdere strandjes doorgenomen. Ze is wat wijd maar omdat ze glijmiddelen achterwege laat is dat geen probleem. Een geslaagd bezoek. Herhalingsgevaar 100%.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond een bezoekje gebracht aan Maria.

Ik was al een keer bij haar langsgelopen en merkte dag ze heel lief/leuk naar mij lachte, bij het tweede rondje op de Doublet besloten om naar binnen te gaan.
Ze droeg een Oranje setje (Kan ook roze zijn geweest, lastig met dat rode TL licht erop), met bijkleurende high heels, ze heeft een tat op haar onderbuik (en later zag ik ook op haar onder rug een).

Het werd mij als snel duidelijk dat zij geen Engels spreekt, alleen Spaans. Komt dat even goed uit, ik spreek ook 4 woorden Spaans :ROFLMAO: Te weten, Si, NO, Anjos en cerveza. Opvallend genoeg gebruik ik de woordcombinatie NO en Cerveza nooit in 1 zin, maar dat terzijde ;)

50 euro, half uur. Niet gesproken over andere extra's. Na het wassen ging ik op de bedrand zitten, Maria was intussen bezig naar het zoeken van wat goede muziek. Zij begon met een soort van lapdans, waarbij zij haar string langzaam uittrok terwijl zij voorover gebogen stond, en haar kont in mijn gezicht drukte, ik heb weleens een slechter panorama gehad :) Haar Borsten zijn redelijk (C of D) op mijn vraag "Natural" was het antwoord "Si", het zou kunnen maar ik twijfel, niet zozeer hoe ze aanvoelden (heerlijk) maar wel hoe ze staan.
Haar kont is niet groot, maar wel goed gevormd/Bol.

String uit, en ze begon met semi-pussysliding (nog geen condoom om) beetje spelen met haar kutje, die nat was (maar ze had ook al glijmiddel erop gesmeerd). Lekker voelen aan haar borsten . Ze gaf mij echt een prettig gevoel, hoewel ik haar niet echt verstond, begreep ik wel dat ze mij leuk vond (Gespeeld of niet, ik waardeer het altijd erg wanneer een DvP dit met overtuiging weet over te brengen) Ze wilde mij gaan pijpen en vroeg uit haarzelf "Natural" Waarop ik grapte everything "Natural" ze gaf een knipoog en begon te pijpen. Zeer verdienstelijk. Uiteindelijk zei ik "Fuck", toen pakte ze een condoom, en knipoogde weer -Ik heb niets gezegd, maar kreeg sterk de indruk hier is meer mogelijk bij een volgende keer-

Paar standjes geneukt, waarbij ze lekker meedoet, dus niet overdreven acteerwerk gewoon geloofwaardig.
Bij het aankleden nog gevraagd hoe oud ze was, 41 was het antwoord (in gebarentaal) Eerlijk gezegd dacht ik dat ze mid 30 was. Ze gaf ook aan dat ze normaal niet in deze kamer werkt maar ergens anders (wel in dezelfde passage als ik het goed heb begrepen)

Al met al een uitstekend bezoekje, ondanks de wat lastige communicatie wist zij mij uitstekend op mijn gemak te stellen en er ook echt een feestje van te maken. Dat alles maakte het voor mij zeker voor herhaling vatbaar.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik deze dame een paar keer heb bezocht, maar heb haar naam niet gevraagd. Alles hangt een beetje, borsten billen, gezicht, maar op de een of andere manier is ze toch lekker, en inderdaad een erg vriendelijk zacht gezicht. Ze is nu al een paar weken weg op vakantie.

Soms bezoek ik wat "oudere" dames omdat ze soms gewoon goed zijn.

Nu de dame op 11/25k2, ik neem aan de Marie die boven wordt beschreven. Ik betaalde 35..... eerst even zien of het wat was. Nou, na een tijdje binnen vroeg ze me of ik langer wilde blijven. Ik was zo blij met haar service dat ik er meteen een uur van maakte. De tweede keer verleidde ze me er weer toe. De derde keer heeft me maar 50 gekost omdat ik te snel klaar kwam. Normaal als een dame begint over verlengen, ben ik daar niet van gediend omdat ik zelf wel kan aangeven als ik er zin in heb. Deze dame wist me echt te verleiden........terwijl ze niet echt een mooie vrouw is.
 
Heb haar een jaar of 2 jaar geleden eens bezocht en samen met een medewandelaar een trio met haar gedaan.
Ze deed goed mee en werd gaandeweg steeds geiler en natter. Geen gezeur om meer geld. Ze kan goed pijpen! ;-)
 
Yanice? Goed dat je het zegt, dan weet ik precies wie dit is.
In tegenstelling tot de andere wandelbroeders ben ik niet happy met haar.
Ben er ooit één keer geweest en meteen nooit meer.
Ik betaalde voor alleen pzc maar ze begon meteen te zeuren over van alles en nog wat.
Kan me niet meer herinneren wat er precies misging maar het was genoeg om de date te doen mislukken.
 
Grappig dat ze ook de naam Maria gebruikt. Dat was de werknaam van haar zusje die zo'n 3 jaar geleden een halfjaartje in de passage gewerkt heeft. Zij was een stukje jonger en voor mij veel lekkerder?Uit de recensie lijkt dit inderdaad yanice.
 
Yanice is zeker k2. In dat topic werd er ook aangegeven dat ze andere namen gebruikt.
Haar pas nog bezocht...... Qua uiterlijk niet spectacular maar lieve meegaande vrouw.... Eigenlijk een beetje te oud voor mij, maar zeker leuk voor af en toe......
Maar nu ik mijn groepje vaste dames is erg gegroeid de laatste tijd, als ze allemaal tegelijk terug zijn kan mijn kleine vriend dat niet meer aan......
 
Yanice is zeker k2. In dat topic werd er ook aangegeven dat ze andere namen gebruikt.
Haar pas nog bezocht...... Qua uiterlijk niet spectacular maar lieve meegaande vrouw.... Eigenlijk een beetje te oud voor mij, maar zeker leuk voor af en toe......
Maar nu ik mijn groepje vaste dames is erg gegroeid de laatste tijd, als ze allemaal tegelijk terug zijn kan mijn kleine vriend dat niet meer aan......
Jouw portemonnee dan wel?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een week of twee geleden op een regenachtige middag ben ik ook tegen deze dame aangelopen. Ze is qua looks niet echt het type waar ik gelijk warm van wordt, maar ze heeft wel wat. Een mooi gebit en een mooi figuur en ik schat achter in de dertig. Ze stond in de deuropening en wenkte mij om een praatje te maken, ik hou wel van vrouwen die initiatief nemen. Tevens zei ze dat haar naam Yanice is. Ik zei haar dat ik nog even verder wilde kijken, dat gaf mij ook wat bedenktijd.

Na weer een rondje in de regen gelopen toch maar naar haar naar binnen gegaan, Nou had ik niet veel verwachtingen en ik was er immers toch en wilde niet met een volle zak naar huis gaan.
Daar heb ik geen spijt van gekregen, dit was mijn beste ervaring in lange tijd met een dvp. Ze begon me gelijk te betasten toen de gordijnen dicht waren, dat voelde allemaal goed aan.

Op bed beland wilde ze spelen, zoals ze zelf zei, nou dat maak ik niet vaak mee, er was veel mogelijk bij haar, ze duwde haar mooie doos voor mijn gezicht, maar ik ben een huiverig om te beffen of te likken, en ik duwde haar tactvol weg, maar ik kon haar gebaar wel waarderen.
Verder was de sex gewoon goed. en absoluut voor herhaling vatbaar.
Naar mijn idee heeft ze geen tatoos zoals Opperman beschreef, althans ik heb ze niet gezien. Ik heb het idee dat hier twee dames door elkaar worden gehaald als ik bovenstaande recensies leest,
Dit is voor mij nou, een dame ik graag onder andere omstandigheden had willen ontmoeten.

PS, ik heb de mod, gevraagd de naam aan te passen, ze heet Yanice en niet Maria
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan