Recensie Yaris, Club Mabuhay, Houthalen-Helchteren 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HarrieNak

Wandelaar
Forumpionier
54
30/06/21
41
21
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer bij Mabuhay langsgeweest en gekozen voor de Dominicaanse Yaris. Wat een lekker ding, lekker lijf, goede stevige kont en een vrolijkerd. Heerlijk half uurtje gehad met pzc en verschillende standjes. Van tevoren even een wasbeurtje in de vervallen badkamer ;-{. Het pand mag echt wel een serieuze upgrade krijgen, maar voor de rest heb ik tot nu toe prima ervaringen met deze club.
 
Vandaag een goede sessie gehad met deze Dominicaanse. Er waren een stuk of acht dames in de line up, waarvan een 5 tal nieuwe. Voorts waren Susi en Daniella nog aanwezig.
Yaris is ook een oude bekende in de Mabuhay, en ik dacht me goede recensies van haar te herinneren. Ook op een Duits forum (freiercafe) wordt positief over haar geschreven.
Ik heb me dan mijn keuze ook niet beklaagd, integendeel.
Zoals dus gezegd, al bij al dus een heel fijne sessie, en dit voor 50€ 😉.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer een fijne wedstrijd gespeeld met Yaris van de week. Ik begon met haar borsten uitgebreid te zoenen en kreeg daarna een heerlijke, natte pijpsessie. Vervolgens over naar 69, daarna haar op haar rug gelegd en verder met beffen waarbij ze ook nog klaarkwam. Toen het rubbertje erom en na een korte aftrekbeurt heb ik haar stevig in missionaris geneukt en het jasje volgespoten. Nog even nazoenen en weer op weg naar huis...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer een keer gekamerd met Yaris... Heerljk begonnen met een fijne pijpsessie waarbij ik haar borsten streelde en haar af en toe onderbrak voor een tongzoen. Daarna haar achterover op bed gelegd en bovenaan haar lichaam begonnen om vervolgens beneden tussen haar benen uit te komen. Ze had lekker een klein beetje schaamhaar staan daaronder en dat gaf een extra dimensie aan de lange, natte befsessie die volgde waarbij ze lekker meedeed en voorzichtig kreunde. Toen ze op haar zij ging liggen heb ik haar verder gelikt en nu kon ik ook goed bij haar sterretje om die met mijn tong te bewerken. Dit kon ze erg goed waarderen, dus het voorzichtige kreunen was ook wel afgelopen :D
Toen een lekkere tongzoen en tegelijk het condoom erom en over in doggy waarbij ik haar linker bil met links vastpakte en mijn rechterhand in het midden legde om met mijn duim op het ritme op haar sterretje te drukken. Dat vond ze zalig! Na een tijdje over op een stevige missionaris om met haar borsten in mijn handen en terwijl ze me aankeek knallend het jasje vol te schieten... Heerlijke dame die Yaris..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan