WHEM Yasmin, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb haar eens bezocht in Lanaken, was een erg leuke date. Ze was in het begin aardig terughoudend, maar kwam wel los naarmate de date vorderde. Was even bang dat het niet veel zou worden maar gelukkig liet ze haar schild zakken. De foto's zijn wat opgepoetst, ze ziet er in het echt leuk uit maar niet zo glamoureus als op de foto's. Is voorzien van de nodige kunstmatige upgrades, zoals vele Colombiaans/Spaanse dames. Daar moet je van houden want het is lastig te negeren 🙂 Is al een hele tijd geleden, voor haar tariefstijging van 33% Aangezien mijn inkomsten niet in die mate zijn meegestegen zou ik haar nu niet meer bezoeken. Maar dat is vooral een principekwestie. Qua ervaring vond ik het toen gewoon goed. Als je een beetje Spaans spreekt en je bent in staat op op een relaxte manier tijdens de actie het voortouw te pakken dan heb je een leuke date. Als dat allemaal niet lukt dan acht ik het niet onmogelijk dat ze haar diensten vrij rap en misschien wel een beetje afstandelijk verleent. Op sommige dagen werken deze meiden zich de pleuris, als je dan ergens achteraan in de rij van die dag langskomt dan heb je wel eens pech. Niet fair maar dat is het leven nu eenmaal af en toe.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan