Recensie Yasmin TS, Rotterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

degrotebozewolf

Wandelaar
Forumpionier
95
30/06/21
124
8
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/9163346-yasmin#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze Colombiaanse schoonheid vrijdag bezocht in Rotterdam. Contact via WhatsApp in het Engels. afgesproken voor een uur en gevraagd of het klopt dat ze tongzoent en pijpt zonder condoom. Ja was het antwoord, "lets have some fun".
Yasmin zieter echt fantastisch mooi uit. niet zo'n ge-explodeerde siliconen bubbelkont, maar een mooie strakke ronde kont. Haar pik wordt goed hard, en ze wordt graag gepijpt. Maar helaas, géén woord Engels (iemand anders maakt blijkbaar de afspraak), tongzoenen niet mogelijk, pijpen zonder niet mogelijk...... zucht.
Ik ben er zo klaar mee met die Latijnse figuren.
Ik kon haar staande neuken terwijl zij dan in de spiegel keek en zichzelf binnen 3 minuten klaartrok. het was de bedoeling dat ik nu snel klaarkwam, wat ze deed door mij af te trekken. Dat was naar ca 30 minuten. Om haar te zieken ben ik gewoon op haar bed gaan liggen tot het uur voorbij was.
 
Deze Colombiaanse schoonheid vrijdag bezocht in Rotterdam. Contact via WhatsApp in het Engels. afgesproken voor een uur en gevraagd of het klopt dat ze tongzoent en pijpt zonder condoom. Ja was het antwoord, "lets have some fun".
Yasmin zieter echt fantastisch mooi uit. niet zo'n ge-explodeerde siliconen bubbelkont, maar een mooie strakke ronde kont. Haar pik wordt goed hard, en ze wordt graag gepijpt. Maar helaas, géén woord Engels (iemand anders maakt blijkbaar de afspraak), tongzoenen niet mogelijk, pijpen zonder niet mogelijk...... zucht.
Ik ben er zo klaar mee met die Latijnse figuren.
Ik kon haar staande neuken terwijl zij dan in de spiegel keek en zichzelf binnen 3 minuten klaartrok. het was de bedoeling dat ik nu snel klaarkwam, wat ze deed door mij af te trekken. Dat was naar ca 30 minuten. Om haar te zieken ben ik gewoon op haar bed gaan liggen tot het uur voorbij was.
Ten eerste, super onbeleefd dat je haar aan het zieken was. Ik wil niet te hard van stapel lopen maar het kan zomaar zijn dat dames respectloos zijn, juist door acties zoals deze. Echt niet oké. Het disrespect druipt er vanaf. Bah.

Ten tweede kan het zijn dat ze wel tongzoenen en pzc doet. Maar alleen met hele schone en hygiënische klanten.
Daarnaast mogen ze dat gewoon weigeren. En had je maar eerder weg moeten gaan.

Ik raad je aan het de volgende keer bij de start van de date weer te vragen (doe ik namelijk wel altijd, omdat er dus een booker tussen kan zitten). Dan kan je altijd weer gratis weglopen.

Ik heb zelf ook een keer alles afgerond binnen een half uur en kreeg netjes de helft van mn geld terug toen ik er ook netjes om vroeg.

Ik was er niet bij, ken haar ook niet. Maar deze recensie is imo niet heel erg serieus te nemen.
 
Dit ben ik niet met je eens. De dame wordt beschreven als mooi. Alle lof over haar uiterlijk.
Alleen een beroerde dienstverlening. Als je tongzoenen en pijpen zonder aanbiedt moet je dat ook doen en de dames zijn mondig genoeg om te vertellen als je niet schoon bent.
Voor mij een nuttige recensie. En dat zieken kan je over discussiëren maar kan me het heel goed voorstellen. Ik was gelijk weggegaan maar zie hier wel de humor van in.
 
Het gaat er mij vooral omdat dat deze attitude wel lachwekkend is maar er ook voor kan zorgen ,bij sommige dames, dat de service inderdaad slechter wordt (hebben we allemaal last van).
Als het gros van de klanten deze dames zo behandelen, vind ik het persoonlijk ook niet raar dat de service achteruit gaat.

En wat ik zei, ik was er niet bij en ken haar ook niet.

Verder zat er dus een booker tussen, die waarschijnlijk handelingen heeft aangekondigd waar deze dame zelf de weet niet eens van heeft (je zei zelf dat haar Engels dramatisch is). Ik praat het niet goed maar het laat alleen zien dat het niet perse de schuld is van de dame alleen.
Sterker nog, de booker zou hierin meer schuld hebben over het zoenen en pzc.

Als ze dan slecht Engels kan spreken en jij jezelf binnen een half uur laat komen (grappig dat dit haar schuld is btw. Je kan zelf ook gewoon afremmen, maargoed), laat het mij duidelijk zien dat jij er alleen voor de sex kwam en er weinig sprake van respect was. Die je dan instant in je gezicht terugkrijgt.

Of zij jou respecteert of niet (heel ander verhaal), jouw gedrag was niet oké.
 
Ten eerste, super onbeleefd dat je haar aan het zieken was. Ik wil niet te hard van stapel lopen maar het kan zomaar zijn dat dames respectloos zijn, juist door acties zoals deze. Echt niet oké. Het disrespect druipt er vanaf. Bah.

Ten tweede kan het zijn dat ze wel tongzoenen en pzc doet. Maar alleen met hele schone en hygiënische klanten.
Daarnaast mogen ze dat gewoon weigeren. En had je maar eerder weg moeten gaan.

Ik raad je aan het de volgende keer bij de start van de date weer te vragen (doe ik namelijk wel altijd, omdat er dus een booker tussen kan zitten). Dan kan je altijd weer gratis weglopen.

Ik heb zelf ook een keer alles afgerond binnen een half uur en kreeg netjes de helft van mn geld terug toen ik er ook netjes om vroeg.

Ik was er niet bij, ken haar ook niet. Maar deze recensie is imo niet heel erg serieus te nemen.

Wat een bullshit
Waar het volgens jouw verhaal op neerkomt is dat iedereen zn uurtje, zittend op het bed, afmaakt en ze daarom slechte service verleend?

80% van die latinoa's hebben schijt aan ons en hebben alleen interesse in onze peso's. Niets meer niets minder

Als zij niet als stront behandeld wilt worden, of zoals jij t als een softie zegt: respectloos, moeten ze ons ook niet zo behandelen.

Door types als jij blijven die wijven dit soort gare diensten verlenen omdat je braaf betaalt, nergens om zeurt en misschien nog wel een keer terug komt want "misschien had ze dr dag niet". Bah
 
Het gaat er mij vooral omdat dat deze attitude wel lachwekkend is maar er ook voor kan zorgen ,bij sommige dames, dat de service inderdaad slechter wordt (hebben we allemaal last van).
Als het gros van de klanten deze dames zo behandelen, vind ik het persoonlijk ook niet raar dat de service achteruit gaat.

En wat ik zei, ik was er niet bij en ken haar ook niet.

Verder zat er dus een booker tussen, die waarschijnlijk handelingen heeft aangekondigd waar deze dame zelf de weet niet eens van heeft (je zei zelf dat haar Engels dramatisch is). Ik praat het niet goed maar het laat alleen zien dat het niet perse de schuld is van de dame alleen.
Sterker nog, de booker zou hierin meer schuld hebben over het zoenen en pzc.

Als ze dan slecht Engels kan spreken en jij jezelf binnen een half uur laat komen (grappig dat dit haar schuld is btw. Je kan zelf ook gewoon afremmen, maargoed), laat het mij duidelijk zien dat jij er alleen voor de sex kwam en er weinig sprake van respect was. Die je dan instant in je gezicht terugkrijgt.

Of zij jou respecteert of niet (heel ander verhaal), jouw gedrag was niet oké.
Vergeet niet dat de laatste tijd de service van de kinky dames over het algemeen bar slecht is.
Dat lees ik in meerdere fora zoals deze.
Nu ook weer slecht. Als in de advertentie tongzoenen en pijpen zonder condoom kunnen ze zich niet achter een Booker verschuilen. Het wordt al geaccepteerd dat ze liegen over hun leeftijd en lichamelijke kenmerken. Foto's kloppen al vaak niet. Maar als dan ook de mogelijkheden die ze in hun advertentie niet kunnen dan mag je daar best wat van zeggen of in dit geval gewoon dat uur vol maken. Sommigen vragen 200 per uur en daar mag best wat tegenover staan. Lichtpuntje: ik las ergens anders dat op de wallen weer twee mooie jonge shemales gesignaleerd waren in de dagdienst. Eentje op de gracht vlakbij de Barndesteeg en de andere in de Barndesteeg. Woensdag maar eens kijken. Hopelijk is dat zo.
 
Lichtpuntje: ik las ergens anders dat op de wallen weer twee mooie jonge shemales gesignaleerd waren in de dagdienst. Eentje op de gracht vlakbij de Barndesteeg en de andere in de Barndesteeg. Woensdag maar eens kijken. Hopelijk is dat zo.
Welk forum was dat? Ik heb me rot gezocht, niks kunnen vinden.

Afgelopen maandagavond, nog wel wat nieuws gezien. Lichtblauw jurkje, in het kelderraam van ozab 87. Overpriced, dus verder geen nieuws.
 
Hey wat een mooie topic zeg. Degrotebozewolf ik waardeer hoe kordaat je optrad bij die tvp-er en fijn dat je dit op het forum deelt. Besef je wel dat je van geluk mag spreken? Want dit had slecht af kunnen lopen voor je. Sekswerkers sector is helaas geen schone sector. Deze trans had een gure hulplijn kunnen in schakelen. Deze info ken ik onderbouwen dat ik met enkele transen een fwb vriendschap heb. Van hen begreep ik dat altijd hulp kunnen krijgen bij "lastige klanten". Dit zet ik puur in dit forum om iedereen daarvoor te behoeden voor onplezierige situaties. En dan is de opmerking van Fredje020 op de onhandig reactie van hendricklamar realistisch. Want deels je geld terug gebeurt ook niet altijd, omdat je ze dan ook nog eens beledigt en ze hebben schijt aan je. Dit komt niet alleen bij latina's voor. Maar ik ging wel stuk dat je de resterende half uur op haar bed verbleef. Deze forum is ook voor om de slechte diensten te melden en hoe meer er zijn hoe minder klandizie ze krijgen. We mogen trouwens meer neertellen dan een paar jaar terug en ik vind al een heldendaad als je dit op het forum deelt.

Ben benieuwd of Langejan53 dezelfde bedoeld en naar meerdere recensies van de Yasmin die onze Wolf bezocht heeft. En het blijft een nadeel dat screenshots van de advertentie hier niet toegestaan is, want dan had deze Jan zijn antwoord gehad op zijn vraag.

CG
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan