Recensie Yasmin (vh Romy, Jess, Zara, Audi) Izegem 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-new-100206.html
Totale kosten (in euro)
100
Recensie geschreven met behulp van Google. Een afspraak maken met deze vrouw was behoorlijk lastig en de communicatie verliep chaotisch. Ze kwam haar beloftes niet na, maar dat had ik wel verwacht. Ze is wat ouder, maar ze heeft een prachtig lichaam. Ze is erg aardig, maar daar houdt het dan ook wel op. Ik had de indruk dat ze niet kon wachten tot ik klaar was, en het feit dat ik niet zo snel klaar was, was waarschijnlijk een onaangename verrassing voor haar. Voor mij is er geen tweede kans.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/yasmin-baby.html
Totale kosten (in euro)
150
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/yasmin-baby.html
Ik was maandag bij haar, het lijkt een nieuw huis, een nette kamer. Toen ze de deur opendeed, sprak ze tot mijn verbazing Nederlands tegen me. Ze spreekt het niet perfect, maar ze doet haar best. Ze spreekt goed Engels en ruikt heerlijk. Voor wie een 'girlfriend experience' zoekt, is ze ideaal. Ze is erg slank en praat veel. Haar orale seks was voor mij het beste. Ik vond de seks ook fijn, maar de orale seks was absoluut het hoogtepunt. Ze werkt alleen met Belgen! Voordat ze bij haar thuis aankomt, vraagt ze om veel discretie vanwege de buren!

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Ik ben al een paar keer langs geweest en krijg maar niet genoeg. Yasmin is heel aantrekkelijk een prachtig lichaam en een mooi gezicht met lange zwarte haren ze is ook erg aangenaam in omgang ik heb nooit het gevoel dat ze mij rap buiten wil, een echte girlfriend experience. Echt een aanrader om langs te gaan

Recensie geschreven met behulp van Google. Een afspraak maken met deze vrouw was behoorlijk lastig en de communicatie verliep chaotisch. Ze kwam haar beloftes niet na, maar dat had ik wel verwacht. Ze is wat ouder, maar ze heeft een prachtig lichaam. Ze is erg aardig, maar daar houdt het dan ook wel op. Ik had de indruk dat ze niet kon wachten tot ik klaar was, en het feit dat ik niet zo snel klaar was, was waarschijnlijk een onaangename verrassing voor haar. Voor mij is er geen tweede kans.
Ik stuur een bericht waarin ik alles beschrijf wat ik wel en niet voor mijn klanten doe. 1. Ik spreek heel goed Engels, ik spreek Frans en ik probeer Nederlands te spreken. Ik kan me geen klant herinneren waarbij het gesprek moeilijk verliep, en niemand is verplicht om iemand aardig te vinden. En als ik langer dan een jaar in de stad verblijf, komt dat doordat ik veel klanten heb; ik heb jou niet nodig. Het kan me niet schelen of ik lastige klanten heb! Ik bedien graag beleefde en nette Belgen, misschien voldeed jij niet aan die criteria!

Terug
Bovenaan Onderaan