Recensie Yasmina, Leiden 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
21
09/04/23
55
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leiden/8559599-yasmina
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik bezocht deze mooie dame, zij is de dame van de foto's. Ze vraagt van tevoren naar je afkomst en leeftijd, en dan wil ze ook nog facetimen, want ze spreekt niet af met iedereen.

Extra opties zijn zoenen, pijpen zonder condoom en beffen. Ik heb ze alle 3 genomen en het was totaal 300 euro voor een uurtje. Ik weet niet hoeveel ze apart kosten.

Je kan vooraf en achteraf jezelf schoonmaken. Yasmina is een geile dame met een heerlijk lichaam. Intiem en pijpen zonder condoom waren zeer goed, na het beetje pijpen zonder condoom wou ze snel overgaan naar neuken maar ik liet haar verder pijpen. Ik heb haar heerlijk in meerdere standjes genomen. Haar kut smaakte ook heerlijk. Zoenen was ook goed.

Ik had een leuke date met haar, ze let wel op de klok, tongzoenen was niet volop maar wel voldoende genoeg. Eenmalig avontuur voor mij. Haar advertentie is meestal offline, omdat ze niet vaak afspreekt.
 
Ik had haar gisteren een bericht gestuurd, ze las de bericht maar antwoordde niet terug. Vandaag in de middag zag ik haar advertentie weer online, bericht gestuurd, bericht werd gelezen maar geen antwoord.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan