Recensie Yasmine, Maison Monty, Rijswijk 4,38 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelwandel

Vaste klant
198
16/01/22
210
26
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/yasmina/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Echt de beste gfe die ik heb gehad, en ik heb best veel gehad! Dame is zoveel mooier dan de foto's doen vermoeden. Meestal ben ik van de details maar deze dame is gewoon in 1 woord te beschreven: fantastisch!
 
Echt de beste gfe die ik heb gehad, en ik heb best veel gehad! Dame is zoveel mooier dan de foto's doen vermoeden. Meestal ben ik van de details maar deze dame is gewoon in 1 woord te beschreven: fantastisch!
Ik heb de dame in een voorstelronde gezien. Zij lijkt mij eerder tussen de 30-35 dan 25-30. Ik vond de mooiheid meevallen, smaken verschillen blijkbaar.
 
Ik heb de dame in een voorstelronde gezien. Zij lijkt mij eerder tussen de 30-35 dan 25-30. Ik vond de mooiheid meevallen, smaken verschillen blijkbaar.
Yep dacht precies hetzelfde tijdens voorstelronde, maar dat was natuurlijk een blik van 2-3 seconden. Op een van ander manier spreek ze mij toch aan dus voor haar gekozen, geen spijt!
 
Afgelopen week bij deze dame langs geweest. Haar foto's op de site van MM spraken mij aan. In de ochtend om 11.00, zonder afspraak, bij MM binnengestapt. Ik hou er van om lekker vroeg een privéhuis te bezoeken. Dan zijn de dames nog fris en hebben er nog zin in. Eén minuut na mijn binnenkomst kwam Yasmina binnen. Uiteraard meteen voor haar gekozen. Op de kamer lekker gezoend. Ook de rest van het voorspel was geweldig. Echt een GFE, met alles er op en er aan. Pijpen en neuken was prima. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Ik moet btw toevoegen dat onze dates daarna minder is en heb haar dus ook niet meer bezocht. De eerste keer was wel echt goed.
Mee eens, ik heb deze dame ook eerder een paar keer bezocht. Eigenlijk was ze de eerste keer het "lekkerst" maar kan ook aan mijn eigen geilheid hebben gelegen natuurlijk 😅🤣
Als liefhebber van Arabische vrouwen, maakte mijn hart een sprongetje de eerste keer. In mijn ogen een beauty! Goede GFE, geen klokkijker.
 
Mee eens, ik heb deze dame ook eerder een paar keer bezocht. Eigenlijk was ze de eerste keer het "lekkerst" maar kan ook aan mijn eigen geilheid hebben gelegen natuurlijk 😅🤣
Als liefhebber van Arabische vrouwen, maakte mijn hart een sprongetje de eerste keer. In mijn ogen een beauty! Goede GFE, geen klokkijker.
Geen klokkijker ?
Hoe kan dat nou in een privehuis (en zeker MM) ?

Mijn ervaring is toch dat ze daar een app voor (moeten) hebben , of de gastheer/vrouw op de deur klopt - en dan is het afronden en eruit of bijbetalen .
Ik heb nog geen privehuis meegemaakt (en beslist niet bij MM) waar de dame de vrijheid heeft om de klok te negeren als de date lekker gaat .

Dat ze de tijd _vol_maakt is aardig, maar mijn interpretatie van "geen klokkijkster" is dat een date langer kan duren dan afgesproken (en betaald) als het lekker gaat - en de vrijheid daartoe zou me heel erg verbazen .
 
Geen klokkijker ?
Hoe kan dat nou in een privehuis (en zeker MM) ?

Mijn ervaring is toch dat ze daar een app voor (moeten) hebben , of de gastheer/vrouw op de deur klopt - en dan is het afronden en eruit of bijbetalen .
Ik heb nog geen privehuis meegemaakt (en beslist niet bij MM) waar de dame de vrijheid heeft om de klok te negeren als de date lekker gaat .

Dat ze de tijd _vol_maakt is aardig, maar mijn interpretatie van "geen klokkijkster" is dat een date langer kan duren dan afgesproken (en betaald) als het lekker gaat - en de vrijheid daartoe zou me heel erg verbazen .
Ja ik snap je.

Mijn interpretatie is dat de dame niet continu kijkt hoeveel tijd ik heb om klaar te komen, maar gewoon de flow vasthoudt. Zodat het natuurlijk verloopt.
Zo heb ik het ervaren met haar en dat vond ik lekker.
 
Ja ik snap je.

Mijn interpretatie is dat de dame niet continu kijkt hoeveel tijd ik heb om klaar te komen, maar gewoon de flow vasthoudt. Zodat het natuurlijk verloopt.
Zo heb ik het ervaren met haar en dat vond ik lekker.
Aha op die fiets.

Nu doe ik toch altijd wat langere dates, dus dan is er toch veel minder druk om mij te laten komen voordat de tijd om is - inderdaad is zo'n natuurlijk verloop met een flow wat ik graag heb.
Het type date "you cum now or pay more" heb ik nooit meegemaakt (of gezocht).

Het echt (ruim) uitlopen (nagenieten, babbelen) van een wederzijds erg goede date kan gebeuren bij thuisontvangst ,maar een privehuis wil gewoon hun deel hebben van kamertijd .
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Yazmine begint zachtjes overal te kussen. Langzaam (en dus niet gehaast) en zachtjes (en dus niet ruw) zorgt zij voor een girlfriend experience. Bij Maison Monty worden geen verjaardagen gevierd, daarom is Yasmine al enige tijd 24 jaar.
 
Onlangs naar Maison Monty in Rijswijk gegaan zonder afspraak. Het was intzettend druk en er waren een paar danmmes beschikbaar. Yasmina werd net voor mijn neus weggepikt door een medewandelaar dus ik koos voor Nadia.

Eenmaal in de kamer, werd ik geboden om uit te kleden en te wassen. Om het kort te houden, totaal geen klik. Ze zoende niet, mocht haar wel aanraken maar niet vingeren en kreeg steeds de vraag:"Wat is er en wat wil je?" Op een manier waardoor opgewonden raken geen optie was. Nadia stelde voor dat als ik bij betaalde ik een andere Dame kon kiezen. Nou ja graag, want sit gaat het niet worden.

Gelukkig was Yasmina weer vrij en koos haar.

Van Yasmina kreeg ik een GIGA GFE behandeling. Tongzoenen strelen pijpen beffen en neuken vol passie en aandacht. Lieve geile woordjes. Gelukkig dus toch voldaan weggegaan. Yasmina is echt een topper!!!!
 
Yasmina is echt een topper. Ze weet je met lieve woordjes en charme totaal in te pakken. Ze weet ook precies wat je als man horen wilt om beter naar buiten te gaan dan je binnenkwam. Het was voor mij de ultieme GFE experience (ook al kreeg deze na 6 keer in 1 maand geen vervolg)! Het werd zelfs zo intiem en vertrouwd dat ze mij de grote eer gaf haar echte naam te horen. Dag lieve Yasmin, wie weet tot ooit (??)
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/portfolio-item/yasmine/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Had Yasmine al een tijdje in beeld dus even geappt voor een afspraak inclusief tongzoenen, was van haar kant allemaal helemaal okay, dus hup op weg naar MM.

Helaas werd het toch wel onverwacht een behoorlijke teleurstelling... Wellicht had ze een offday of was ze te moe na een dag werken of...???

Ze was van begin tot eind afstandelijk, niet aardig en/of lief, maakte er duidelijk een plichtmatige afwerksessie van waarbij ze haar programmaatje zo snel mogelijk wilde afraffelen. Was er totaal niet mee bezig om mij een plezierige date te (willen) bezorgen. Was stil en er niet voor in om gezellig met elkaar te praten en mogelijk op die manier de kille sfeer te doorbreken. Deed geen eens een poging om haar best te doen. Straalde vooral uit dat ze er totaal geen zin in had.
En last but not least: ze kwam haar belofte om te tongen niet na! Toen ik haar na mijn finish vriendelijk vroeg waarom niet antwoordde ze als mosterd na de maaltijd alsnog met een paar tongzoenen...

Kortom, ongeacht haar klik en/of vorm van de dag mag ik als nette schone frisse klant minimaal verwachten dat ze haar best doet om mij zo lekker mogelijk te verwennen en uiteraard haar beloftes nakomt!
Tsja en als zelfs dat Yasmine al allebei totaal niet lukt kunnen we echt spreken van een mislukking zonder enig herhalingsgevaar! Zonde van het geld!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De rubriek is weer opgeschoond, misschien weer goed. Ik moet wel zeggen dat de laatste reactie die las op berichten van Herzschmerz (die nu verwijderd is ) een hele mooie was en een goede analyse leek van de situatie . Althans dat denk ik want ik was er ook niet bij :)

Maar terug naar de recensies, eindelijk Yasmine weer gevonden. Ik had haar gelukkig 1 keer ontmoet in Alphen en daarna leek ze van de aardbodem te zijn verdwenen. Gelukkig door deze website haar weer weten te vinden.

Ik vind haar helemaal top, een erg mooie vrouw die de tijd voor je neemt en haar best doet om het jou naar je zin te maken. Gelukkig kan ze ook waarderen als je aandacht aan haar besteed. Ik kwam helemaal ontspannen weer buiten en kan deze wereld weer helemaal aan.
Geen enkele haast ervaren en nog leuk kunnen kletsen. MM was nieuw voor mij maar leek ook een leuke locatie met parkeren voor de deur.

Een aantal opmerkingen die eerder gedaan zijn kan ik niet begrijpen/plaatsen maar dat zal ongetwijfeld andersom ook zo zijn. Iedere ontmoeting blijft altijd zeer persoonlijk en zal nooit een garantie zijn voor iemand anders zijn/haar ervaring. Tot dusver zijn mijn ervaringen zeer positief en hoop ik deze prinses uit de landen van 1001 nachten weer snel te kunnen bezoeken.

Amstelman
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/portfolio/yasmine/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Snel na werk nog even in de file naar Rijswijk gereden om heerlijk te kunnen genieten van de mooie Marokkaanse Yasmine.

Yasmine is een super leuke meid en weet hoe ze een man kan behagen. Ik zou haar wel als mijn vaste booty call willen hebben, super geil en heerlijke sex.

Jammer dat Rijswijk niet om de hoek is, maar kom zeker nog een keer langs!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/den-haags-geilste-marokkaanse-_8063014
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteten op de bonnefooi binnengelopen bij maison monty.
Ik ben er wel vaker op die manier lansgeweest en nog nooit onverrichterzaken retour gegaan. Dus wat mij betreft een top tent.

Er waren 2 dames beschikbaar Yasmine en Gigi.
Ik ben met yasmine naar de kamer gegaan maar ik was ook erg onder de indruk van Gigi, een goed verzorgde knappe en idd jonge enthousiaste meid.(misschien ook daar nog een keer voor terug)

met yasmine mee naar de kamer vriendelijk heel beleeft. En heerlijke uit stekende billen die verder naar achtere steken al opzij.
Mooie natuurlijke borsten.
Een goede inzet, ik was me nog aan het uitkleden terwijl zij al op haar knieen voor me zat om met mijn pkk te spelen.
Zo gewillig was ze eigenlijk de hele date misschien zelf een beetje nederig,, dat vond ik wel geil.
met doggie een heerlijke holle rug. Ook veel knuffelen en complimentjes in mij oor fluisteren. Beetje GFE. Ik was er vroeg kort na 11:00 top begin van de dag. deze Libanese dame gaat mij nog een keertje terug zien.
Grtz vince
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
160
Het was druk bij MM. Bij binnenkomst wachten tot Yasmina en kamer klaar waren
Eenmaal op de kamer ging het los.
Tongzoenen lekker. Het likken overal heerlijk. Deze dame weet de plekjes goed te vinden. Na een heerlijke pijpsessie waar ze je aankijkt met haar donkere ogen kroop ze op mijn voor het neuk werk. Daarna in doggy waar ik een heerlijk uitzicht op haar achterwerk. Volgens hasr zeggen kwam ze klaar maar dat neem ik niet te serieus. Leuk voor haar als het wel zo is natuurlijk.
Yasmina is leuk en lekker. Hh is zeker aanwezig.
Maar ik zag ook nog een andere dame die mij met een betoverende glimlach aankeek. Zij is binnenkort de volgende.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan